Ik vond het wel vermakelijk bij gebrek aan actie in het huis....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zeg, maak die afspraak bij Beverwijk gewoon ff via mail of MSN of zo.
Het is voormij wel makkelijk praten heb nog nooit gerookt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is wel zo, maar dan moet je een jaaar van tevoren stoppen, na een jaar kun je pas zeggen dat je gestopt bent (heb er geen behoefte meer ann enzo)
Ik ben zelf nu 5 jaar gestopt, en roken zou me echt niet meer boeien.
Zo heerlijk om niet meer die stress te hebben van 'shit, m'n sigaretten zijn zowat op' en zulke dingen..
Eigenlijk is Lieske een heel mooi kind!quote:
Ja mooi.... maar daar is ook alles mee gezegt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk is Lieske een heel mooi kind!![]()
Is het ook, toch rook ik iedere dag een pakje....rokers zijn dom en zielig...ik dus ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is voormij wel makkelijk praten heb nog nooit gerookt.
Vind het vies, duur en ongezond
Nou nee je kan best wel wat meer vertellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja mooi.... maar daar is ook alles mee gezegt...
Ow, uuuuh...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee je kan best wel wat meer vertellen.![]()
![]()
Jawohl herr übersturmbahnfüher von Schnitzel Commandantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zeg, maak die afspraak bij Beverwijk gewoon ff via mail of MSN of zo.
Ze heeft hele schone tandenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee je kan best wel wat meer vertellen.![]()
![]()
verslaafd en dan is het moeilijk om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is het ook, toch rook ik iedere dag een pakje....rokers zijn dom en zielig...ik dus ook.
Mea Culpa
Om volgend jaar weer in alle hevigheid terug te keren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
verslaafd en dan is het moeilijk om er vanaf te komen.
BB verslaving is makkelijke het stopt gewoon na 15 december dan is het afgelopen![]()
![]()
zijn er dan ook pleisters te verkrijgen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
verslaafd en dan is het moeilijk om er vanaf te komen.
BB verslaving is makkelijke het stopt gewoon na 15 december dan is het afgelopen![]()
![]()
...maar ms eerst "hoe gaat het nou met..." Ruud de Wild die alle bewoners nog een keer langsgaat en vraagt hoe het nu met ze gaat...behalve Tanja want die heeft er geen zin an......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om volgend jaar weer in alle hevigheid terug te keren...
Hoop het eigenlijk niet van mij mogen ze een jaartje overslaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om volgend jaar weer in alle hevigheid terug te keren...
Dit is dus Ing...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh en kleuter Lieske heeft ook ooit een Schnitzel gegeten. Wat liefffffffffffff![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |