Als ik zwanger zou willen worden zou ik éérst stoppen en daarna pas gaan proberen... Maar als een zwangerschap onverwacht zou komen weet ik niet of ik die peuken zo weg zou kunnen gooien hoor. Zeker als ik ook nog eens in de stress zou schieten door het onverwachte....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben de 'mazzel' dat ze, wanner ze zwanger zijn, bij het zien van een sigaret al over hun nek gaan. (Mijn moeder had dat bijvoorbeeld) Dan is stoppen natuurlijk niet zo moeilijk.
Ja, ik twijfelde nog over de te gebruiken smilie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Je smilie deed ff anders vermoeden....
Tuurlijk is het stom...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde nog over de te gebruiken smilie.
Mijn mening is dat het stom is om te roken als je zwanger bent.
Moet je eens recht in mijn smoel zeggen LekkereLul ............quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je er al eens aan gedacht om ter plekke dood te vallen, daar zou ke ook een hoop mensen een plezier mee doen.![]()
Waarom stop je nu niet gewoon met roken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou willen worden zou ik éérst stoppen en daarna pas gaan proberen... Maar als een zwangerschap onverwacht zou komen weet ik niet of ik die peuken zo weg zou kunnen gooien hoor. Zeker als ik ook nog eens in de stress zou schieten door het onverwachte....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou willen worden zou ik éérst stoppen en daarna pas gaan proberen... Maar als een zwangerschap onverwacht zou komen weet ik niet of ik die peuken zo weg zou kunnen gooien hoor. Zeker als ik ook nog eens in de stress zou schieten door het onverwachte....
Ja, dat bedoelde ik dus....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
eerst stoppen met roken en dan aan de kinderen
![]()
![]()
Omdat ik er nu geen heil in zie.... Ik rook graag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet gewoon met roken?
Okay, maar ik dacht alleen maar dat als je dat naar voren schuift het alleen maar moeilijker zal zijn (en zwanger, en niet roken)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ik er nu geen heil in zie.... Ik rook graag.
Ja, je kan het dan proberen met nicotinepleisters te stoppen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus....
Dus éérst stoppen met roken en daarná proberen zwanger te worden.
Ik ben helemaal nog niet bezig met kinderen.... Als het ooit zover komt dat ik er wel klaar voor ben gooi ik eerst m'n shag weg en daarna pas de pil....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Okay, maar ik dacht alleen maar dat als je dat naar voren schuift het alleen maar moeilijker zal zijn (en zwanger, en niet roken)
Bovendien help je jezelf er ook nog mee...
Maar het moet niet ofzo hoor...
Dat krijg je als er verder niks te doen is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:31 schreef Falco het volgende:
Jeetje en die Menno en Joost raaaaaken nooit uitgebackgammoned!
Waar, wanneer en hoe laat. grootbek!?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Moet je eens recht in mijn smoel zeggen LekkereLul ............
Ben jij nu een Fokker of een verkapte talpa medewerker ??????
Is wel zo, maar dan moet je een jaaar van tevoren stoppen, na een jaar kun je pas zeggen dat je gestopt bent (heb er geen behoefte meer ann enzo)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, je kan het dan proberen met nicotinepleisters te stoppen.
Misschien zijn er ook andere middelen.
Als je zwanger bent mag je de meeste middelen niet meer gebruiken.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |