Je kan het altijd met een gewone pleister proberen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
zijn er dan ook pleisters te verkrijgen?
Anyway, mensen ik ga eten, eet smakelijk iedereen!
...koekje erbij ????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het slecht gehad de komende week... Ik lust geen spruiten én geen rode kool én geen bloedworst...
Het is het best scorende Talpa programma, dus ik denk dat ze dit wel uit zullen gaan melken hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoop het eigenlijk niet van mij mogen ze een jaartje overslaan.
En ik niet dat er nog een BB6 komt.
Kijkcijfers zijn gewoon veel te laag op de donderdagavond na.
Rode kool is mijn lievelingseten.... Met een stukje kipfilet en gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het slecht gehad de komende week... Ik lust geen spruiten én geen rode kool én geen bloedworst...
Ja lekker!quote:
Ga je gewoon in hongerstaking kijken wat er dan gebeurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
...ms als je wanhopig genoeg bent.....(bv al je hele leven in het gevang zit of eruit ziet als quasimodo...)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dáárgeven mannen zich voor op?![]()
![]()
[afbeelding]
Op het voetbal na dat scoort het best.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is het best scorende Talpa programma, dus ik denk dat ze dit wel uit zullen gaan melken hoor...
Ze moeten alleen wat beter opletten met casten... Iets meer controversiële persoonlijkheden erin en zorgen voor wat meer conflictsituaties...
....of the iceplanet Zwqrks...quote:
Die 2 nichten Joling en Gordon scoren het bestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op het voetbal na dat scoort het best.
Hummie moet weg en daar moet iemand anders voor in de plaats komen.
Verder heb ik nog wel een wensen lijstje maar die stuur ik wel een keer na talpa.
dat is gewoon het resultaat van jaren van gewenning (BB=H;H=BB etc)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:53 schreef nebelung het volgende:
Toch grappig dat men het nog steeds zo vaak over Hummie heeft.
Ernst-Paul Hasselbach is de eindredacteur tenslotte, terwijl Hummie op free-lance basis meedenkt dit jaar.
Hummie is een instituut!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:53 schreef nebelung het volgende:
Toch grappig dat men het nog steeds zo vaak over Hummie heeft.
Ernst-Paul Hasselbach is de eindredacteur tenslotte, terwijl Hummie op free-lance basis meedenkt dit jaar.
Ik weet het hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:55 schreef CGJung het volgende:
[..]
dat is gewoon het resultaat van jaren van gewenning (BB=H;H=BB etc)
Ja, géén muziek draaien als er een conflict is dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
Het is het best scorende Talpa programma, dus ik denk dat ze dit wel uit zullen gaan melken hoor...
Ze moeten alleen wat beter opletten met casten... Iets meer controversiële persoonlijkheden erin en zorgen voor wat meer conflictsituaties...
Ernst heeft gewoon een te lief gezicht om boos op te worden, terwijl Hummie d'r gezicht van nature boos staat en dat maakt het weer makkelijk om boos op haar te worden. Dr. Schummacher heeft dan ook van staatswege een verbod gekregen ook maar iets aan Hummie te veranderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:56 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik weet het hoor
Ik betrap mezelf ook vaak op Hummie de schuld geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |