Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n jeuk van die fucking verkleinwoordjes?
Het kindje, de babykleertjes, het wiegje.
Goh wat schattigje
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Jij was eerst....
Wat een geld daar wel niet inzit in die babykamer.... (Kosten noch moeite gespaard...)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:12 schreef Gert het volgende:
En de ster van de show is weer eens met de babykleertjes in de weer.![]()
uiteraard met een ontevreden smoel, want er zal een keer wél wat deugen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:15 schreef Bep het volgende:
Ik ben er vanaaf met rose voor flugeltje![]()
Hands up , baby hands up ,, Zing zachtje , nannana
Daar zouden ze best eens gelijk in kunnen hebben...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:17 schreef Arcee het volgende:
Chantal, Ingrid en Naat denken dan Linda wel weer van bil is gegaan inmiddels.
Heel goed Bep, heel goed!!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:18 schreef flugeltje het volgende:
Daar zouden ze best eens gelijk in kunnen hebben...
Nou... er zat net nog wel een stickertje ergens op, wat Tanja er meteen met een chagrijnige bek af ging pulken. Hier krijgt Hummie nog wat van te horen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat een geld daar wel niet inzit in die babykamer.... (Kosten noch moeite gespaard...)
Je kan ze niet vroeg genoeg laten wennen Gertjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar ik vind die babykamer net een woonwagenbordeel.
Newbie ontroostbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:13 schreef Arcee het volgende:
[BB SC 499] Let op die vliezen, en het been
Deeltje 500.
Newbies mogen nog geen topics openen overigens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Newbie ontroostbaar.![]()
Focust nou op deeltje 750
Gaat Tanja eigenlijk stoppen met roken als de baby er is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft weer zo'n enorme grote bek dat de gezondheid van het kindje bovenaan staat.... en zou zelf als aanstaande moeder nooit roken, maar ze rookt wel lekker naast Tanja.
Hoe huichelachtig kunje zijn dan
Dank je wel!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Newbies mogen nog geen topics openen overigens...
Pas na minimaal een jaar is dit toegestaan, zie FAQ & Policy
Ze zal ook behoorlijk nerveus zijn denk ik...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gaat Tanja eigenlijk stoppen met roken als de baby er is?
Overigens zei Chantal dat Tanja meer rookt dan ooit en dat geloof ik wel.
Ja dat zei ze: Het heet niet voor niets "Big Brother de Baby"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:24 schreef Sonique het volgende:
Big Brother the baby????
Wat zegt Chantal nu....
Moet ze niet naar de DBK komen nu?
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:21 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je kan ze niet vroeg genoeg laten wennen Gertje![]()
Op zich wel ja, maar die hele houding blijf ik erg zwak vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Ze zal ook behoorlijk nerveus zijn denk ik...
Mee eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je je er zo aan stoort dat Tanja rookt, dan moet je er zelf ook niet nog eens naast gaan zitten paffen. Dan moet je verder je kop ook houden.
Ja ga dat immense ego nog meer voeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
en volgens Ingrid is Tanja wereldnieuws waar CNN en alles op af komt.
Precies. Dan was het klasse geweest,. Nu kunnen ze niets meer zeggen vind ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar dat had meteen in het begin al moeten gebeuren: roken alleen buiten of in de serre met de deuren open. Ook al paft Tanja wel gewoon binnen, de rest van de bewoners niet.
Was een grapje schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dank je wel!
En hoe zou dat me d'r bovenop moeten helpen?![]()
Zeker voor (relatieve) newbies. Wou het reglement net gaan uitprinten....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was een grapje schat![]()
Viel me dan weer wel tegen dat er helemaal niemand hapte hier, dat maakt grappen toch een stuk minder leuk...![]()
Dat laatste kan natuurlijk nooit kwaad... Ik heb zelf eerst een half jaar rondgekeken voor ik mezelf registreerde en daarna duurde het ook nog best lang voor ik écht goed durfde posten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:32 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker voor (relatieve) newbies. Wou het reglement net gaan uitprinten....![]()
Ik ben pas sinds 24 augustus geregistreerd en heb ook al topics geopendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Newbies mogen nog geen topics openen overigens...
Pas na minimaal een jaar is dit toegestaan, zie FAQ & Policy
Inderdaad ja, bij haar gaat 't bijna altijd over BB en de bewoners.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:32 schreef Gert het volgende:
Ik zet even stream 1 op, en het eerste wat ik hoor: "Je moet niet alleen aan hier binnen denken. En ook niet van het slechte in mensen uitgaan."
Heeft Chantal het OOIT wel eens over iets anders dan het "spelletje" ? Antwoord: niet tot nauwelijks. Dat ze daar niet helemaal mesjogge van worden daarbinnen, van dat "analytische" gewauwel van dat mens.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds 24 augustus geregistreerd en heb ook al topics geopend![]()
Tnx Petertje dat je haptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
what else is new....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:35 schreef Sonique het volgende:
Nee, nee nee Chantal, nu ben je gewoon ECHT bewust de woorden aan het verdraaien!!!
Was maar een grapje, schat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat laatste kan natuurlijk nooit kwaad... Ik heb zelf eerst een half jaar rondgekeken voor ik mezelf registreerde en daarna duurde het ook nog best lang voor ik écht goed durfde posten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Heb ik toch nog een beetje het gevoel dat m'n grap geslaagd is...![]()
Ban!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
edit: o, wacht: het was een grapje en ik hapte als enige![]()
Natalie en inkijk....iets klopt hier nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef Sonique het volgende:
aha, de shag moest ingeleverd worden door Roel...
(BTW, Nathalie, je hebt inkijk, en Menno heeft het ook gezien... :p )
Editen is met 1 t, yvonne.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:37 schreef yvonne het volgende:
Ban!!
En snel editten mag al helemaal niet
Wel hoor! Maar waar ze inkijkt weet ik ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:38 schreef misterDre het volgende:
[..]
Natalie en inkijk....iets klopt hier niet
Nu niet meer, maar toen ze op de grote kussen lag zat haar broekje niert geheel goed toen ze haar benen iets uit elkaar deed, Menno zag dat ook...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wel hoor! Maar waar ze inkijkt weet ik ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |