Ja en mijn moeder rookte toen ze zwanger was van mij... Ben ik nou ineens stom???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tanja's moeder rookte trouwens ook toen die zwanger was van Tanja.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:16 schreef Sonique het volgende:
bekendmaken is geen werkwoord?
Het was als feit bedoeld, niet als mening.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
Ja en mijn moeder rookte toen ze zwanger was van mij... Ben ik nou ineens stom???
Heb je er al eens aan gedacht om ter plekke dood te vallen, daar zou ke ook een hoop mensen een plezier mee doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
iK ZOU OP IEDERE REACTIE WEER APART KUNNEN REAGEREN NU , MAAR DAN ZIJN WE EINDELOOS BEZIG , DUS IK LAAT HET BIJ DE EERSTE POST , EN WIE ZICH GEROEPEN VOELT OM TE HELPEN , BE MY / OUR GUEST , EN DE REST ........... ACH .... LAMAAR ........
Uuhhhh...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja en mijn moeder rookte toen ze zwanger was van mij... Ben ik nou ineens stom???
Tis 'voor de kat z'n poes' trouwens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef luciano het volgende:
DIT ZIJN MIJN GEWONE LETTERS , KUN JE NAGAAN ALS IK DE CAPS LOCK OOK DAADWERKELIJK AANZET![]()
![]()
![]()
just kidding , als ik type met 2 vingers , dan kijk ik alleen maar naar het toetsenbord , en dan heb ik dat niet eens in de gaten ......... soms type ik een mega verhaal ergens , en dan blijkt de cuirsor nog niet eens in het venster te staan ......... heb ik dus voor de kutse kat minuten zitten typen . ECHT WAAR !!!
Zullen we er een stemming over houden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je er al eens aan gedacht om ter plekke dood te vallen, daar zou ke ook een hoop mensen een plezier mee doen.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je er al eens aan gedacht om ter plekke dood te vallen, daar zou ke ook een hoop mensen een plezier mee doen.![]()
Je smilie deed ff anders vermoeden....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het was als feit bedoeld, niet als mening.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik manipuleer hem dan wel even.
Vooralsnog heb ik alles in de handquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je escaleert nu toch niet in de stress hè?
Een hoop mensen hebben de 'mazzel' dat ze, wanner ze zwanger zijn, bij het zien van een sigaret al over hun nek gaan. (Mijn moeder had dat bijvoorbeeld) Dan is stoppen natuurlijk niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik rook en als ik heel diep in mezelf kijk weet ik niet of het me zou lukken te stoppen op het moment dat ik onverwacht zwanger zou blijken te zijn...
Als ik zwanger zou willen worden zou ik éérst stoppen en daarna pas gaan proberen... Maar als een zwangerschap onverwacht zou komen weet ik niet of ik die peuken zo weg zou kunnen gooien hoor. Zeker als ik ook nog eens in de stress zou schieten door het onverwachte....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben de 'mazzel' dat ze, wanner ze zwanger zijn, bij het zien van een sigaret al over hun nek gaan. (Mijn moeder had dat bijvoorbeeld) Dan is stoppen natuurlijk niet zo moeilijk.
Ja, ik twijfelde nog over de te gebruiken smilie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Je smilie deed ff anders vermoeden....
Tuurlijk is het stom...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde nog over de te gebruiken smilie.
Mijn mening is dat het stom is om te roken als je zwanger bent.
Moet je eens recht in mijn smoel zeggen LekkereLul ............quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |