Tanja wil hem niet... door loting toch geplaatstquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst was Roel de enige die wel wilde, maar Tanja wilde hem niet. Toen zijn ze gaan loten en won Roel alsnog.
Toen hadden ze pindakaas en uien, nu valt 't wel mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef Sonique het volgende:
Wat heel erg frapant is, is dat toen iedereen op Rantsoen zat en Tanja niet iedereen tanja met een scheef oog aan keek, maar nu Roel ook buiten het rantsoen valt zitten de andere Roel te adviseren wat hij moet bestellen...
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef Sonique het volgende:
Wat heel erg frapant is, is dat toen iedereen op Rantsoen zat en Tanja niet iedereen tanja met een scheef oog aan keek, maar nu Roel ook buiten het rantsoen valt zitten de andere Roel te adviseren wat hij moet bestellen...
Tanja is nou direct zo popi als Roel in 't huis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:49 schreef Day het volgende:
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.
Bloedwrost met spruiten valt ook niet echt in goede aarde bij de bewoners hoor ik net...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen hadden ze pindakaas en uien, nu valt 't wel mee.
Overigens zijn de spullen van Roel nog niet binnen en is de week nog niet om.
dat zou voor mij reden voor een vrijwillige exit zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bloedwrost met spruiten valt ook niet echt in goede aarde bij de bewoners hoor ik net...
LUL NIET ZO DOM!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.
Wacht ff dan zet ik de spruitjes opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:51 schreef regenworm het volgende:
Tanja begint weer over eten mijn bloed begint alweer te koken.
kan wel zijn... maar leverworst en ei vind ik wel lekker.. bloedworst smaakt ranzig....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:53 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het niet lekker bloedwosrt, en spruiten zijn niet heel erg. Maar ik zou het gewoon eten... Zo erg is het nu ook weer niet.
Wat is er zo erg aan bloedworst. Net of leverworst zo gezellig is...
Als je over dingen na gaat denken hoe en wat het is, kan je alles wel weggooien.
Denk eens aan een ei?
Dat is gewoon een nageboorte van een kip....
Niemand, helemaal niemand, zelfs de beste kok ter wereld niet kan dat spul lekker makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef Sonique het volgende:
Bloedworst kan ook lekjker zijn.
Ik ben kok geweest....
Die was inderdaad leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "weet je wat je moet zeggen roel? Ik kan in mijn positie geen shag roken, dus ik wil graag 7 pakjes sigaretten. Is ook beter voor de baby"![]()
dit is volgens mij de eerste keer dat ik echt om haar kon lachen
die heeft echt binnen 2 dagen niks meer te etenquote:
Bloedworst is gewoon zeeeeeeeer goed te eten. Zowel gebakken als ongebakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niemand, helemaal niemand, zelfs de beste kok ter wereld niet kan dat spul lekker maken
Eetbaar, misschien..... maar lekker: onmogelijk
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Oh trouwens nog gefeliciteerd he Arcee. Je weet de mooiste nummers er weer uit te halen!
Die was net op tijd weer wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:58 schreef Davidboaz het volgende:
-
Ze mogen 'm toch wel helpen, als vriendendienst?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
Wat lullen ze nou over wat Roel allemaal moet bestellen? Ze mogen toch niet meeprofiteren, is duidelijk gezegd.
Datzelfde heb ik Tanja ook horen zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "weet je wat je moet zeggen roel? Ik kan in mijn positie geen shag roken, dus ik wil graag 7 pakjes sigaretten. Is ook beter voor de baby"![]()
dit is volgens mij de eerste keer dat ik echt om haar kon lachen
zonder pen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Arcee het volgende:
Waarom maakt Roel niet eerst een lijstje? Straks zit-ie met een maandvoorraad poffertjes en verder niks.
Nu nog een lijstje over de eerste 500 delenquote:
Dat méén je niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef Loedertje het volgende:
Datzelfde heb ik Tanja ook horen zeggen
Komt hij nog wel achter wie z'n vrienden zijn als hij een week zonder eten zit en ook nog van het rantsoen van de andere moet me-eeten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze mogen 'm toch wel helpen, als vriendendienst?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
brief
Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK , welke u ongetwijfeld meer hierover kan vertellen .
Serieus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
OFF TOPIC MAAR BELANGRIJK I.V.M. DE TWEEDE KAMER ACTIE WAAR WE AAN ZIJN BEGONNEN !
NIET VERWIJDEREN PLEASE !
Hier een extra emailtje dat ik dhr de Wit heb gestuurd m.b.t. tanja er niet uit KUNNEN stemmen .
Ik roep jullie allen op contract details welke zijn gehoord op de streams , en de daaropvolgende sancties van de regie + de gemaakte opmerkingen door de medebewoners , over het toch niet weg KUNNEN stemmen van TANJA bij elkaar te verzamelen , en op verzoek SNEL te kunnen tonen indien hgierom gevraagd wordt !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tweede Kamer
SP Fractie
T.a.v. J. de Wit
Den Haag
Geachte heer De Wit,
Misschien zou u ook eens na de show bij TANJA ( en de rest ? ) kunnen checken , welke manipulatie afspraken er zijn gemaakt met betrekking tot het NIET er uit KUNNEN stemmen van ZWANGERE TANJA in verband met de op handen zijnde live-bevalling en alle daaraan gekoppelde GEMANIPULEERDE kijkcijfers en INKOMSTEN ( wereldprimeur ! ... )
Er zijn waarschijnlijk sancties voor TANJA ( en de rest ) verbonden aan het prijsgeven van contract en/of manipulatie details , maar ik weet zeker dat deze sancties GEEN rechtsgeldigheid meer hebben indien de prijsgegeven contract en/of manipulatie details informatie bevat , welke FRAUDE aan het licht brengt .
Ook DIT is dan pure vorm van oplichting , want er worden honderdduizenden , miljoenen euro's uitgegeven door de mensen die één of meerdere sms'jes sturen , welke VOLKOMEN NUTTELOOS ZIJN in het geval van manipulaties !!!
Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK , welke u ongetwijfeld meer hierover kan vertellen .
Er zijn tientallen mensen welke 24 / 7 de streamverslagen bekijken / beluisteren , en daarin zijn de bewoners , op het moment dat zij het over de contracten hadden in de BB-huiskamer, direct door de regie op hun vingers getikt , en de live-streams werden direct op zwart gezet door de regie .
Ook werd de mogelijke nominatie van zwangere TANJA meerdere malen besproken door de bewoners , waarop er antwoorden werden gegeven zoals : dat mag toch niet / dat kan toch niet ....
Ik hoop dat u erin slaagt om de onderste steen boven te krijgen , en ben gaarne bereid , en met mij vele anderen , u daarbij te helpen .
M.vr.gr.
Luciano M.
luciano@uni-one.nl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BEDANKT ALVAST STREAMERS , GROTE KLASSE WAT JULLIE 24 / 7 DOEN !!!!!!!!!
Nou ja, hij had 't beter kunnen voorbereiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef srblackbird het volgende:
zonder pen ?
Niet dat ik nu veel van een leven heb (ik volg de streams....), maar puhlease ga wat nuttigs met je tijd doen zeg.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
OFF TOPIC MAAR BELANGRIJK I.V.M. DE TWEEDE KAMER ACTIE WAAR WE AAN ZIJN BEGONNEN !
NIET VERWIJDEREN PLEASE !
<knip geblaat>
Ik vind het wel goed om dit eens aan de kaak te stellen hoor....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niet dat ik nu veel van een leven heb (ik volg de streams....), maar puhlease ga wat nuttigs met je tijd doen zeg.....
Sjezus, houd die nonsense lekker in het daarvoor bestemde janktopic.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
BLAAT
nah.. ik ga er vanuit dat John, Endemol en Goldenbytes echt wel hebben uitgezocht of dit binnen de huidige wetgeving legaal is. Geen meneer de Wit die daar iets aan kan doen....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed om dit eens aan de kaak te stellen hoor....
Maar deze brief is niet bijster sterk wat dat betreft....
Dus daarom was het Binnehof gister afgeslotenquote:Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK , welke u ongetwijfeld meer hierover kan vertellen .
quote:Ook DIT is dan pure vorm van oplichting , want er worden honderdduizenden , miljoenen euro's uitgegeven door de mensen die één of meerdere sms'jes sturen , welke VOLKOMEN NUTTELOOS ZIJN in het geval van manipulaties !!!
APK, wie kent 'm niet? APK, APK en niet natuurlijk zwarte Piet.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sjezus, houd die nonsense lekker in het daarvoor bestemde janktopic.
BB is zo hyprociet om dit ook gewoon te geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:08 schreef Wup het volgende:
Tanja heeft sigaretten gekregen omdat ze over de shag klaagde?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef misterDre het volgende:
Dus daarom was het Binnehof gister afgesloten![]()
Ze wilden het eerst niet geven, maar toen zei ze dat ze dan het huis uit gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB is zo hyprociet om dit ook gewoon te geven.
APK en normaal formulerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:08 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
APK als getuige-deskundige naar het Binnenhof straks![]()
nounounou...overdrijven is ook een vak zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB is zo hyprociet om dit ook gewoon te geven.
Menno mocht het niet over kanker hebben.
Maar BB zorgt er wel voor dat tanja's kind bijna vermoord wordt door de nicotine,
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:12 schreef ridder204 het volgende:
haha
(=tevens een test of ik nou eindelijk ook es iets kan posten...)
Die is dan zo op, want Tanja rookt voor twee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:12 schreef Sonique het volgende:
BTW, is die grote zak een zak met shag waar iedereen een week mee moet doen ofzo?
Ehm... capslockquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
iK ZOU OP IEDERE REACTIE WEER APART KUNNEN REAGEREN NU , MAAR DAN ZIJN WE EINDELOOS BEZIG , DUS IK LAAT HET BIJ DE EERSTE POST , EN WIE ZICH GEROEPEN VOELT OM TE HELPEN , BE MY / OUR GUEST , EN DE REST ........... ACH .... LAMAAR ........
Lama?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
iK ZOU OP IEDERE REACTIE WEER APART KUNNEN REAGEREN NU , MAAR DAN ZIJN WE EINDELOOS BEZIG , DUS IK LAAT HET BIJ DE EERSTE POST , EN WIE ZICH GEROEPEN VOELT OM TE HELPEN , BE MY / OUR GUEST , EN DE REST ........... ACH .... LAMAAR ........
capslock uitzettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
je Caps-Lock staat aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
SUCCES MANquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
Dit zijn Tanja-achtige alluresquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
Dat APK allemaal formulieren heeft van de popgroep Normaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Oh, echt?quote:
Met de laatste twee woorden ben ik het eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
........... ACH .... LAMAAR ........
Tanja's moeder rookte trouwens ook toen die zwanger was van Tanja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef teamlead het volgende:
nounounou...overdrijven is ook een vak zegIk ben met je eens dat het onverantwoord is dat ze gewoon doorrookt... En het feit dat er vanmiddag gezegd werd dat de baby kleiner dan gemiddeld is, toont (weer) eens aan dat het doorroken erg ongezond is..... maar je kunt ook doorslaan zeg...
Whehehe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK
quote:
Kut is wel met 1 t.quote:Kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |