Niemand, helemaal niemand, zelfs de beste kok ter wereld niet kan dat spul lekker makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef Sonique het volgende:
Bloedworst kan ook lekjker zijn.
Ik ben kok geweest....
Die was inderdaad leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "weet je wat je moet zeggen roel? Ik kan in mijn positie geen shag roken, dus ik wil graag 7 pakjes sigaretten. Is ook beter voor de baby"![]()
dit is volgens mij de eerste keer dat ik echt om haar kon lachen
die heeft echt binnen 2 dagen niks meer te etenquote:
Bloedworst is gewoon zeeeeeeeer goed te eten. Zowel gebakken als ongebakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niemand, helemaal niemand, zelfs de beste kok ter wereld niet kan dat spul lekker maken
Eetbaar, misschien..... maar lekker: onmogelijk
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Oh trouwens nog gefeliciteerd he Arcee. Je weet de mooiste nummers er weer uit te halen!
Die was net op tijd weer wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:58 schreef Davidboaz het volgende:
-
Ze mogen 'm toch wel helpen, als vriendendienst?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
Wat lullen ze nou over wat Roel allemaal moet bestellen? Ze mogen toch niet meeprofiteren, is duidelijk gezegd.
Datzelfde heb ik Tanja ook horen zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "weet je wat je moet zeggen roel? Ik kan in mijn positie geen shag roken, dus ik wil graag 7 pakjes sigaretten. Is ook beter voor de baby"![]()
dit is volgens mij de eerste keer dat ik echt om haar kon lachen
zonder pen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Arcee het volgende:
Waarom maakt Roel niet eerst een lijstje? Straks zit-ie met een maandvoorraad poffertjes en verder niks.
Nu nog een lijstje over de eerste 500 delenquote:
Dat méén je niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef Loedertje het volgende:
Datzelfde heb ik Tanja ook horen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |