quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Roel wint, die kan dus gewoon zuipen deze week
Paar uur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:37 schreef Arcee het volgende:
Hoe lang is Lieske wel niet aan het schoonmaken geweest al?
Lijkt me niet, het gaat alleen om eten, en voor de rest moet Roel zich aan de regels houden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Roel wint, die kan dus gewoon zuipen deze week
Sorry Sonique. Ik speelde maar wat met 'inkijk hebben' en ínkijken'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar toen ze op de grote kussen lag zat haar broekje niert geheel goed toen ze haar benen iets uit elkaar deed, Menno zag dat ook...
Ze hebben geloot...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
En waarom Roel? Gaf de zeug nog een reden?
7quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
Ze heet TAN of TANJA, en er ging een eerlijke verloting aan voorafquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
Eerst was Roel de enige die wel wilde, maar Tanja wilde hem niet. Toen zijn ze gaan loten en won Roel alsnog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
Ik ken nog wel een paar namen voor haar hoor......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet TAN of TANJA, en er ging een eerlijke verloting aan vooraf
Dit is vanaf vannacht 12uur al wel de 8e of 9e geloof ik..quote:
Dank.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst was Roel de enige die wel wilde, maar Tanja wilde hem niet. Toen zijn ze gaan loten en won Roel alsnog.
Ze had een getal onder de 10 in haar gedachten. En Roel had het goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
Mag zeugje ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet TAN of TANJA, en er ging een eerlijke verloting aan vooraf
Tanja wil hem niet... door loting toch geplaatstquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst was Roel de enige die wel wilde, maar Tanja wilde hem niet. Toen zijn ze gaan loten en won Roel alsnog.
Toen hadden ze pindakaas en uien, nu valt 't wel mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef Sonique het volgende:
Wat heel erg frapant is, is dat toen iedereen op Rantsoen zat en Tanja niet iedereen tanja met een scheef oog aan keek, maar nu Roel ook buiten het rantsoen valt zitten de andere Roel te adviseren wat hij moet bestellen...
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef Sonique het volgende:
Wat heel erg frapant is, is dat toen iedereen op Rantsoen zat en Tanja niet iedereen tanja met een scheef oog aan keek, maar nu Roel ook buiten het rantsoen valt zitten de andere Roel te adviseren wat hij moet bestellen...
Tanja is nou direct zo popi als Roel in 't huis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:49 schreef Day het volgende:
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.
Bloedwrost met spruiten valt ook niet echt in goede aarde bij de bewoners hoor ik net...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen hadden ze pindakaas en uien, nu valt 't wel mee.
Overigens zijn de spullen van Roel nog niet binnen en is de week nog niet om.
dat zou voor mij reden voor een vrijwillige exit zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bloedwrost met spruiten valt ook niet echt in goede aarde bij de bewoners hoor ik net...
LUL NIET ZO DOM!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.
Wacht ff dan zet ik de spruitjes opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:51 schreef regenworm het volgende:
Tanja begint weer over eten mijn bloed begint alweer te koken.
kan wel zijn... maar leverworst en ei vind ik wel lekker.. bloedworst smaakt ranzig....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:53 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het niet lekker bloedwosrt, en spruiten zijn niet heel erg. Maar ik zou het gewoon eten... Zo erg is het nu ook weer niet.
Wat is er zo erg aan bloedworst. Net of leverworst zo gezellig is...
Als je over dingen na gaat denken hoe en wat het is, kan je alles wel weggooien.
Denk eens aan een ei?
Dat is gewoon een nageboorte van een kip....
Niemand, helemaal niemand, zelfs de beste kok ter wereld niet kan dat spul lekker makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef Sonique het volgende:
Bloedworst kan ook lekjker zijn.
Ik ben kok geweest....
Die was inderdaad leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "weet je wat je moet zeggen roel? Ik kan in mijn positie geen shag roken, dus ik wil graag 7 pakjes sigaretten. Is ook beter voor de baby"![]()
dit is volgens mij de eerste keer dat ik echt om haar kon lachen
die heeft echt binnen 2 dagen niks meer te etenquote:
Bloedworst is gewoon zeeeeeeeer goed te eten. Zowel gebakken als ongebakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niemand, helemaal niemand, zelfs de beste kok ter wereld niet kan dat spul lekker maken
Eetbaar, misschien..... maar lekker: onmogelijk
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Oh trouwens nog gefeliciteerd he Arcee. Je weet de mooiste nummers er weer uit te halen!
Die was net op tijd weer wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:58 schreef Davidboaz het volgende:
-
Ze mogen 'm toch wel helpen, als vriendendienst?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
Wat lullen ze nou over wat Roel allemaal moet bestellen? Ze mogen toch niet meeprofiteren, is duidelijk gezegd.
Datzelfde heb ik Tanja ook horen zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "weet je wat je moet zeggen roel? Ik kan in mijn positie geen shag roken, dus ik wil graag 7 pakjes sigaretten. Is ook beter voor de baby"![]()
dit is volgens mij de eerste keer dat ik echt om haar kon lachen
zonder pen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Arcee het volgende:
Waarom maakt Roel niet eerst een lijstje? Straks zit-ie met een maandvoorraad poffertjes en verder niks.
Nu nog een lijstje over de eerste 500 delenquote:
Dat méén je niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef Loedertje het volgende:
Datzelfde heb ik Tanja ook horen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |