Ze lijkt op die capture trouwens wel bizar veel op een ex van mij.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ernst heeft gewoon een te lief gezicht om boos op te worden, terwijl Hummie d'r gezicht van nature boos staat en dat maakt het weer makkelijk om boos op haar te worden. Dr. Schummacher heeft dan ook van staatswege een verbod gekregen ook maar iets aan Hummie te veranderen![]()
wat?.. is dat waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:53 schreef nebelung het volgende:
Toch grappig dat men het nog steeds zo vaak over Hummie heeft.
Ernst-Paul Hasselbach is de eindredacteur tenslotte, terwijl Hummie op free-lance basis meedenkt dit jaar.
Tja... Die haalt dus altijd of eet bij haar moeder/vader...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:59 schreef teun911 het volgende:
dido kookt nooit, vindt ze stom
Mijn moeder maakte vroeger altijd hete bliksem en daarbij werd dan bloedworst gegeten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een zielige mensen in het huis. Ze weten niet eens wat bloedworst is.
Ik eet heel vaak bloedworst, en ook als een snack tussendoor. Gebakken met een uitje erbij is ook heerlijk.
Stelletje verwende nesten daar in het huis. Ik zou er nu wel in willen zitten. Spruitjes en bloedworst...![]()
![]()
![]()
...voordat ik vegetarier werd vond ik bloedworst ook erg lekker, vooral gebakken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik eet heel vaak bloedworst, en ook als een snack tussendoor. Gebakken met een uitje erbij is ook heerlijk.
Stelletje verwende nesten daar in het huis. Ik zou er nu wel in willen zitten. Spruitjes en bloedworst...![]()
![]()
![]()
Ik ken het wel , maar nog nooit gegeten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
Bloedworst is één van de hele weinige dingen die ik gewoon echt niet lust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte vroeger altijd hete bliksem en daarbij werd dan bloedworst gegeten...
Ik krijg nu weer helemaal de kriebels als ik eraan denk.... *kokhalst*
.. wie WIL er met Tanja mee-eten ??????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:05 schreef teun911 het volgende:
Wie mag er eigenlijk met Tanja mee-eten?
Geef Hummie een zweep in haar handen en met die strenge boze kop die ze heeft zou ze een aardig centje bij kunnen verdienen in een SM-club.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ernst heeft gewoon een te lief gezicht om boos op te worden, terwijl Hummie d'r gezicht van nature boos staat en dat maakt het weer makkelijk om boos op haar te worden. Dr. Schummacher heeft dan ook van staatswege een verbod gekregen ook maar iets aan Hummie te veranderen![]()
ik wist dit niet dus dank voor linkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef nebelung het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach de eindredacteur
...wat weet jij dat wij niet weten?????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:09 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Gee Hummie een zweep in haar handen met die strenge boze kop van haar en ze zou een aardig centje bij kunnen verdienen in een SM-club.
Het is echt waar....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik wist dit niet dus dank voor link
maar daaruit wordt me nog niet duidelijk of het echt waar is....
Hoewel Ernst meer ervaringen heeft met noodrantsoenen en het zelf slachten van kippen (expeditie R. remember)..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is echt waar....
Ik vergeet het trouwens steeds en val weer terug op Hummie...
Het is echt waar hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik wist dit niet dus dank voor link
maar daaruit wordt me nog niet duidelijk of het echt waar is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |