sillyconen tieten is in ieder geval niet lekker neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:07 schreef -Delta- het volgende:
Menno: Zijn het dan geen interessante dingen waar ze over praten
Tanja: Vind ik niet nee
Alsof mannenpraat over silliconen en tieten wel lekker is
Dus als je moest kiezen kun je het met Naat en Dido's lieve kleine borstjes doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
sillyconen tieten is in ieder geval niet lekker nee
Mijn beste scanman, welke stream is dat? Ik krijg alleen maar bedjes in beeld.quote:
Ik heb er maar één verklaring voor: magiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Maar weet je ook waarom je het kijkt?
Ik vraag me dat wel es af. Er gebeurt relatief weinig (eigenlijk niks,ook in deze aflevering niet), maar om de een of andere reden volg ik het. Geen idee waarom.
Tanja praat er niet over, die doet het liever.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
ik hou niet van die vrouwen dingen (Tanja)
Stream 3 en 4quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef doka het volgende:
[..]
Mijn beste scanman, welke stream is dat? Ik krijg alleen maar bedjes in beeld.
Lach maarquote:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asfquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef doka het volgende:
[..]
Mijn beste scanman, welke stream is dat? Ik krijg alleen maar bedjes in beeld.
Mits je even je 'aangeleverde referenties' vermeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik hier ook posten zonder diploma??
LOL, ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asf
Weet niet meer wie me die gegeven had![]()
Ik ken het toen ik ergens anders woondequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lach maarEr is elke week wel een collecte voor iets
![]()
Scan heeft al jaren BB ervaring.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mits je even je 'aangeleverde referenties' vermeld
Kind, toen ik op school zat bestond de mavo helemaal nog niet.quote:[BB] SC. Alle MAVO-ers verzamelen.
Volgens mij heb ik ergens in het Fok!statuut gelezen dat de slowchat van BB alleen voor academici bestemd was...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik hier ook posten zonder diploma??
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus als je moest kiezen kun je het met Naat en Dido's lieve kleine borstjes doen?![]()
I Agreequote:
En heel snel wegwezen!quote:Ik ben een eersterangs, eerstejaars BB newbie![]()
Oh wel met diploma's![]()
Het is van de weinige dingen wat minder is maar al die stichtingen hebben geld nodigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ken het toen ik ergens anders woondeWrom denk je dat ik ben verhuisd?
![]()
Niet voordat jij je CV op tafel gedonderd hebtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I Agree
[..]
En heel snel wegwezen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ook niet meer, tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kind, toen ik op school zat bestond de mavo helemaal nog niet.![]()
Whoo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb er maar één verklaring voor: magie
Ik ben een self-educated manquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan heeft al jaren BB ervaring.
Ik ben een eersterangs, eerstejaars BB newbie![]()
Oh wel met diploma's![]()
Die meest rechtsequote:
Koel en donker is in een kist, toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:12 schreef doka het volgende:
[..]
Je bent het nummertje vergeten
kutnewbie
Wat gemeenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Niet voordat jij je CV op tafel gedonderd hebt![]()
Mulo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kind, toen ik op school zat bestond de mavo helemaal nog niet.![]()
Klopt, combinatie van LBO, LEAO en MAVO.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nu ook niet meer, toch
het is nu VMBO ofzo?
Tanja!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had altijd al wel gedacht dat het niveau van APK beneden die van Tanja lag. Hij wil graag soortgenoten in een topic. Jammer dat er ook hoger opgeleiden blijven komen.
Ik mail Hummie gewoon. Of ze op 11 november Sint Maarten-liedjes moeten zingen als opdracht. Ook al was het alleen maar om jou te pestenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is van de weinige dingen wat minder is maar al die stichtingen hebben geld nodig![]()
Maar 11 november zet ik echt de bel af 's avonds![]()
![]()
Doe maar een portie vlammetjesquote:
En ze was zo stellig dat ze er echt weer maar 3 of 4 ging roken per dag. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze dus morgen geen enkele sigaret meer neemt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef -Delta- het volgende:
Dus dit is Tanja's 5e sigaret in 3 uur en 1 kwartier.
Wow dat zal wat zijn in een hele dag genomen
Ik zou zeggen: 'Luister naar je lieve zachte bed en geef er gehoor aanquote:
Ja daag zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Verder wel terecht dat de bewoners niet meer van Tanja in huis mogen roken zodra de baby er is.
Ik was weg op 11 november hahahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is van de weinige dingen wat minder is maar al die stichtingen hebben geld nodig![]()
Maar 11 november zet ik echt de bel af 's avonds![]()
![]()
Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit een feest was in Nederland (dacht dat men weer een Amerikaans feest overnam). In Rotterdam vieren we dit niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mail Hummie gewoon. Of ze op 11 november Sint Maarten-liedjes moeten zingen als opdracht. Ook al was het alleen maar om jou te pesten
11 November is de dag dat mijn lichtje, dat mijn lichtje.....
Sint Maarten Sint Maarten, de koeien hebben staarten.....
![]()
![]()
Ik vind het eik wel jammer voor de kinderen die het niet kennen, is hardstikke leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit een feest was in Nederland (dacht dat men weer een Amerikaans feest overnam). In Rotterdam vieren we dit niet.
Mijn zoon ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
11 November doen ze hier niet, gelukkig ben ik als kind ergens anders opgegroeid, had die bakken met snoep niet willen missen al die jaren![]()
![]()
Aan de voorkant van het huis brand geen licht dus ze zijn snel weer wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik was weg op 11 november hahahaha![]()
Tis ook een lief feestje, al die lieve zoete kinderstemmetjes daar smelt je gewoon voor en geef je ook watquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het eik wel jammer voor de kinderen die het niet kennen, is hardstikke leuk
Als ik ooit nog kinderen krijg, rijd ik elk jaar op 11 November gewoon richting Noord-Holland![]()
Wat gemeenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aan de voorkant van het huis brand geen licht dus ze zijn snel weer weg![]()
Ik hou niet van kinderen![]()
Foei foeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aan de voorkant van het huis brand geen licht dus ze zijn snel weer weg![]()
Ik hou niet van kinderen![]()
viezerikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik sta met een bak snoep klaar, niemand komt het halen
Het was echt leuk vroeger maar tegenwoordig moeten ouders eerst in de zakken van de kinderen kijken of er geen "raar" snoep bijzitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
11 November doen ze hier niet, gelukkig ben ik als kind ergens anders opgegroeid, had die bakken met snoep niet willen missen al die jaren![]()
![]()
truste :wquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Hé jongens en meisjes, ik ga slapen.
Trustuh. [afbeelding]
* Durf niks terug te zeggen, bang voor een rotopmerkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
Als je maar niet voor mijn deur komt staan zingen, schiet echt niet opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het eik wel jammer voor de kinderen die het niet kennen, is hardstikke leuk
Als ik ooit nog kinderen krijg, rijd ik elk jaar op 11 November gewoon richting Noord-Holland![]()
Hier (in het Oosten) ook niet volgens mij. Maar ik heb tot mijn 25e in Groningen gewoond en daar wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit een feest was in Nederland (dacht dat men weer een Amerikaans feest overnam). In Rotterdam vieren we dit niet.
Trustequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
Tis echt leuk, je begint met een lege zak en uiteindelijk heb je kilo's snoep zelf opgehaald/gezongen, echt leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis ook een lief feestje, al die lieve zoete kinderstemmetjes daar smelt je gewoon voor en geef je ook watik wel iig
Jij bent ECHT ECHT ECHT eng bezig. Eerst was je al behulpzaam en nu zeg je ook al wanneer je gaat slapen. Heb je je pilletjes wel genomen vandaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
Wij houden beide niet van kinderen en de hond niet van de bel de hele tijd, dit is de beste oplossingquote:
Grappig, wist niet dat ze het in Groningen ook dedenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier (in het Oosten) ook niet volgens mij. Maar ik heb tot mijn 25e in Groningen gewoond en daar wel.
Trusten meneer Koomen en tot morgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
quote:
Lekker ONtopicquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier (in het Oosten) ook niet volgens mij. Maar ik heb tot mijn 25e in Groningen gewoond en daar wel.
Hier doen ze sinds een jaartje of 2 wel meer aan Halloween. (wat ook wel een feestje in het BB-huis gaat worden).
Toen ik nog in Spanje woonde had je ook allemaal van die feestjes. Sta je zonder het te weten het eerste jaar.
Truste en tot morgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, half 4 alweer![]()
Kijkze nog allemaal en trusten voor later![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Swiet driemsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Een hele dikkequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Nice dreams!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Als het aan Geesje ligt wel. Want die doet wel of ze graag wil dat ze thuiskomt, maar Geesje liet donderdag een beetje te duidelijk doorschemeren, dat BB een soort van "blijf van mijn lijfhuis" is voor Tanja. En dat heeft Tanja ook meerdere keren aangegeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft haar sigaret op en doet weer een poging.
Zal Tanja als laatste het huis verlaten, samen met haar baby??? The HORROR....
quote:
trustequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
Stort in, ben weg, tot morgen!!!!!![]()
![]()
Doekoes..... kan ik geen huis voor kopen pfffffffffffffffffffffffffffff![]()
Trustuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
Stort in, ben weg, tot morgen!!!!!![]()
![]()
Doekoes..... kan ik geen huis voor kopen pfffffffffffffffffffffffffffff![]()
zo ben ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:45 schreef doka het volgende:
Om 4 uur 's middags loopt die aap van een Roel in z'n badjas en om 4 uur 's nachts heeft hij zich aangekleed![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tis echt leuk, je begint met een volle zak en uiteindelijk heb je..........Als ik mocht kiezen uit een schaaltje met snoep, repen chocola of mandarijntjes...
Ik ook (wat wel blijkt uit het feit dat ik nu nog postquote:
hoezo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel, Menno en Ingrid als laatste 3, dat wordt komplete ruzie![]()
Moet je het gesprek eens volgen. En wat Menno tijdje geleden al tegen Ingrid heeft gezegd.quote:
Ah, oke. Het gesprek volg ik niet echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je het gesprek eens volgen. En wat Menno tijdje geleden al tegen Ingrid heeft gezegd.
Ingrid heeft Roel wel door. Alleen dom dat hij het tegen Menno zegt.
Want Ingrid zal eerder naar Roel toetrekken dan naar Menno, als die met z'n 3-en over zouden blijven.
Goedzo, ik schenk nog een glaasje wijn inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roddelende mannen, het blijft leuk om naar te luisteren. Ik steek nog maar een peuk op en trek een pilsie open.
Foutje :$quote:
Ik zie trouwens liever Lieske, dat blijft leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roddelende mannen, het blijft leuk om naar te luisteren.
Proost....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:05 schreef doka het volgende:
[..]
Goedzo, ik schenk nog een glaasje wijn inProost!
Ah ok las de zin ook verkeerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Foutje :$
Moest zijn dat Roel Ingrid wel door heeft. Omdat ze onberekenbaar is. En her en der loopt te lobbieën.
Ik vind Lieske een arrogante kleuter. Maar zal ook wel komen dat ik nu in het Oosten woon en in Groningen mijn roots heb. Ze verraad gewoon met haar bekakte taaltje haar eigen familie. En hoe ze ook over haar familie praat. Denk dat daar nog wel een hartig woordje wordt gesproken als ze het huis uit is. Vooral met kerst..... Dat de familie weet dat ze het maar een kutzooi vindt. Lekker om te horen via de TV/internet. Moest mijn kind niet zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:08 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zie trouwens liever Lieske, dat blijft leuk om naar te kijken![]()
Er zijn naar mijn idee ook te veel dode momenten, laat die gasten wat meer doen, meer opdrachten enzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Proost....
Ik ben benieuwd naar de nominatie donderdag. Of een goede opdracht, want er is nu echt niets meer aan. Er valt niets te "cappen"
Jawel, maar ik bedoel ook alleen om nu naar te kijken. Dido is trouwens zowiezo wel leuk om te zien, vooral haar gezicht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een arrogante kleuter. Maar zal ook wel komen dat ik nu in het Oosten woon en in Groningen mijn roots heb. Ze verraad gewoon met haar bekakte taaltje haar eigen familie. En hoe ze ook over haar familie praat. Denk dat daar nog wel een hartig woordje wordt gesproken als ze het huis uit is. Vooral met kerst..... Dat de familie weet dat ze het maar een kutzooi vindt. Lekker om te horen via de TV/internet. Moest mijn kind niet zijn.
En om naar te kijken is nu misschien nog, maar over een jaar of 5-10 is het gewoon een dikke vette mokkel. (dat is een contaminatie, want een mokkel is al een dikke vrouw)
![]()
Het is jammer dat Dildo geen tieten heeft, want ze heeft verreweg het mooiste kontje van de meiden.
En een niet zwangere Tanja heeft volgens mij ook wel een strak figuurtje. Want haar moeder is ook geen vet/mollig wijf. (heb het niet over IQ he?)
Ze is 19!, toen ik zo oud was zei ik ook zulke dingen nu vind ik het weer leuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een arrogante kleuter. Maar zal ook wel komen dat ik nu in het Oosten woon en in Groningen mijn roots heb. Ze verraad gewoon met haar bekakte taaltje haar eigen familie. En hoe ze ook over haar familie praat. Denk dat daar nog wel een hartig woordje wordt gesproken als ze het huis uit is. Vooral met kerst..... Dat de familie weet dat ze het maar een kutzooi vindt. Lekker om te horen via de TV/internet. Moest mijn kind niet zijn.
Roel is een Chantal in het kwadraat wat betreft strategisch bezig zijn als je hem zo hoort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:17 schreef Day het volgende:
Roel denkt dat Dido en Nathalie wel ver zullen komen.
Van Lieske, Ingrid en Menno vindt hij het moeilijk in te schatten
Van Joost verwacht hij dat hij wel ver zal komen, maar hij denkt niet dat hij wint
Van Chantal verwacht hij dat ze eruit wordt gestemd zodra ze op de bank zit.
Vertel vertel (geen stream hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:22 schreef avonne het volgende:
Ik zit echt te genieten van dit roddelende stelletje.
Eensch, maar hij heeft wel gelijk over Sjankwal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel is een Chantal in het kwardraat wat betreft strategisch bezig zijn als je hem zo hoort.
Wat een nep figuur.
Verrassende teksten (die hoor je normaal niet volgens mij )quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:23 schreef Day het volgende:
De jongens hebben het nu over Chantal.
Roel vindt dat ze van de dames de hoogste verwachtingen heeft over het leven na BB (ziet zichzelf als een diva uit het huis komen) en dat ze het meest bezig is met het publiek.
Menno zegt dat ze altijd alles zeker weet.
De heren zitten er niet ver naast
Ja als enige eigenlijk. Met de rest weet hij niet "wat voor doelgroep ze aanspreken"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eensch, maar hij heeft wel gelijk over Sjankwal.
Niet in deze woorden maar ze heeft het gehad over lieske en dat studenten en jongeren die op haar zouden stemmen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja als enige eigenlijk. Met de rest weet hij niet "wat voor doelgroep ze aanspreken"![]()
Dat heb ik Chantal zelfs nog nooit horen zeggen.
Misschien niet met die woorden maar reken maar dat ze er wel mee bezig is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Sjankwal een dusdanig hoog irritatiegehalte heeft, dat ze daarom er een vent voor haar in het huis willen. Alleen maar om de kijkers nog meer te ergeren.
Want de bewoners hebben haar niet (allemaal) door.
nou, een korte samenvatting dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:26 schreef socko het volgende:
[..]
Ben aan t werk mag niet streamen zo doende.
Dat komt in de buurt idd, maar als je over "doelgroepen" gaat praten ben je m.i. nog een stapje verder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:30 schreef socko het volgende:
[..]
Niet in deze woorden maar ze heeft het gehad over lieske en dat studenten en jongeren die op haar zouden stemmen...
Vreemd, want als hij druk bezig is met wat jij zegt moet hij toch weten dat deze uitspraken iig niet worden gewaardeert.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat komt in de buurt idd, maar als je over "doelgroepen" gaat praten ben je m.i. nog een stapje verder.
Hij heeft het over uitbuiten van zijn rol, nadenken over wat je doet scoort bij het publiek of juist niet, dat hij zich nu 'rustiger' op moet stellen omdat Linda volgens hem is afgestraft etc. Helemaal nep dus.
Roel nog een joint tussen zn vingers en hij is klaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
foto van hoe gezellig het is
[afbeelding]
Ja en vandaar dat ze elkaar in het laaste halfuur ook wel twintig keer hebben verteld hoe echt ze zichzelf wel niet zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:41 schreef socko het volgende:
[..]
Vreemd, want als hij druk bezig is met wat jij zegt moet hij toch weten dat deze uitspraken iig niet worden gewaardeert.
Op zich heeft Tanja wel een leuk gezicht,. Niet boos worden mensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de toekomstige moeder slaapt nog steeds
[afbeelding]
Nee hoor, ben het met je eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:
[..]
Op zich heeft Tanja wel een leuk gezicht,. Niet boos worden mensen![]()
Eens is ( en nu ook klappen verwachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ik heb rop het een keer horen zeggen "met die kuiltjes in je wangen als je lacht......."quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:47 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het met je eens.
Vind d'r zelfs mooi als ze lach. Jammer dat ze dat niet zo veel doet.
Mee eens, maar dit bewijst eens te meer dat een leuk koppie niet zaligmakend is. Kijk naar Dido, ik zou binnen een week ruzie met haar hebben, al zie zet er nog zo leuk uit (al is het mijn type niet)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:
[..]
Eigenljik zijn de interessantste gedeeltes al langer geleden geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
avonne, zou je je verslagen ook in dit willen zetten? Want ze zijn geweldig.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:51 schreef milagro het volgende:
maar Tanja heeft best een mooi gezicht, vind ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Verreweg de knapste in het huis (vind ik)
Ja, Tanja kan je vertrouwen op haar mening. Ik ga naar huis, oh nee, ik blijf, ik ga naar huis enz enz enzquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:58 schreef Day het volgende:
Menno: de ene keer vliegen we elkaar in de haren en na 5 minuten is iedereen aan het knuffelen. Daar stoort Tanja zich aan.
Roel: vind het juist wel positief, betekent dat je het ook weer goed kunt maken. Snap niet dat je je daaraan kan storen.
Menno: ze vindt het nep
(en dat is ook zo, vind ik)
Ik vraag me af waarom Roel het op Tanja gemunt heeft. Dat het alleen is omdat hij haar 'niet leuk vindt' geloof ik niks meer van na zijn strategische en taktische verhaal van net.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:58 schreef Day het volgende:
Menno: de ene keer vliegen we elkaar in de haren en na 5 minuten is iedereen aan het knuffelen. Daar stoort Tanja zich aan.
Roel: vind het juist wel positief, betekent dat je het ook weer goed kunt maken. Snap niet dat je je daaraan kan storen.
Nou, je kan zeggen van Tanja wat je wil, maar ze is niet bang om haar mening te geven/uit te spreken ook al is die kompleet anders dan de rest van de groep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, Tanja kan je vertrouwen op haar mening. Ik ga naar huis, oh nee, ik blijf, ik ga naar huis enz enz enz
Komt door de hormonen, weet ik.
Wat ik nu eigenlijk wilde zeggen weet ik niet, maar ik heb het wel gezegd![]()
![]()
![]()
Menno, zo denk ik er ook over, klerezooi? Maakt het uit, in het huis kan je doen wat je thuis niet mag doen, een klerezooi maken. Maakt niks uit, huishuoden is zonde van je tijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef avonne het volgende:
de mannen zijn ook nog even naar de bank verhuisd om het gesprek voort te zetten.
Ondertussen ben ik veel meer te weten gekomen over Roel en wat voor achtergrond / leven hij heeft, zijn gedachten en dergelijke.
Volgens mij is dit de eerste keer dat hij zich echt op zijn gemak voelt.
Ze hebben eigenlijk over van alles en nog wat gepraat.
Roel heeft eigenlijk een vakantiegevoel, en is duidelijk niet bezig met beroemd worden of vrienden maken.
Eerder had Menno al verteld dat hij de eerste weken een rol probeerde te spelen, maar dat het hem erg tegen viel. Ze zijn het er over eens dat je toch niet weet hoe je over komt, dus dat je net zo goed je zelf kunt zijn.
Daarna nemen ze door hoe de andere bewoners over komen bij het publiek.
Ze vragen zich af of Rob met zijn huishoudelijk gedoe als betrouwbaar over komt en daar door verkomt.
Ze klagen er over dat Ingrid echt geen fuck doet, maar Roel bekent dat hij de stofzuiger 4 seconden heeft vastgehouden. Menno vind het ook wel best als het een klerezooi wordt.
Doet hij omdat hij vindt dat Tanja Dido tegen hem opgestookt heeft. Altijd makkelijk natuurlijk, hoef je je hand niet in eigen boezem te steken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Roel het op Tanja gemunt heeft. Dat het alleen is omdat hij haar 'niet leuk vindt' geloof ik niks meer van na zijn strategische en taktische verhaal van net.
De heren stelden duidelijk dat ze nog nooit in zo'n schoon huis hebben gewoond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Menno, zo denk ik er ook over, klerezooi? Maakt het uit, in het huis kan je doen wat je thuis niet mag doen, een klerezooi maken. Maakt niks uit, huishuoden is zonde van je tijd
Zegt niets. Mijn ex en ik liepen 's ochtends nog te winkelen. En we moesten om 14:00 in de kliniek zijn. En om 21:07 was ons zoontje geboren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Day het volgende:
Tanja slaapt heel onrustig.
(Herken het van oudste zus, die sliep ook heel slecht tijdens de laatste weken van haar zwangerschap)
Dat zou ik juist nooit durven, zeker omdat het niet mijn eigen huis is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Menno, zo denk ik er ook over, klerezooi? Maakt het uit, in het huis kan je doen wat je thuis niet mag doen, een klerezooi maken. Maakt niks uit, huishuoden is zonde van je tijd
Dat is sinds hij Tanja een keer heeft gezegd dat ze voor BB interessanter is dan voor de groep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
Ik vraag me af waarom Roel het op Tanja gemunt heeft. Dat het alleen is omdat hij haar 'niet leuk vindt' geloof ik niks meer van na zijn strategische en taktische verhaal van net.
Aaaaah! Nu begrijp ik het!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Day het volgende:
[..]
Doet hij omdat hij vindt dat Tanja Dido tegen hem opgestookt heeft. Altijd makkelijk natuurlijk, hoef je je hand niet in eigen boezem te steken.
Als je je mening geeft, prima, maar een gemiddeld mens denkt ook na over de mensen in haar omgeving, doet zij dus niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, je kan zeggen van Tanja wat je wil, maar ze is niet bang om haar mening te geven/uit te spreken ook al is die kompleet anders dan de rest van de groep.
En dat van het naar huis gaan. Ach, kan me voorstellen dat ze af en toe flink baalt van de hele situatie en naar huis wil. Lieske heeft ook al 2 keer gezegd dat ze naar huis wil. Nathalie, Ingrid, Dido en Chantal heb ik het nu ook horen zeggen.
Ze was niet onaangenaam. Ze had alleen een andere manier van leren (was met de biografieën-opdracht) die HEM niet aanstond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is sinds hij Tanja een keer heeft gezegd dat ze voor BB interessanter is dan voor de groep.
Hij was toen aangeschoten en Tanja was denk ik net bar onaangenaam geweest.
Tanja diep beledigd, wou geen relativeringen en exkuses van Roel aanvaarden, terwijl ze daarvoor toch op redelijke voet stonden.
Zoiets, dacht ik.
Ja "jij boeit me niet" ofzo had hij gezegd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is sinds hij Tanja een keer heeft gezegd dat ze voor BB interessanter is dan voor de groep.
Hij was toen aangeschoten en Tanja was denk ik net bar onaangenaam geweest.
Tanja diep beledigd, wou geen relativeringen en exkuses van Roel aanvaarden, terwijl ze daarvoor toch op redelijke voet stonden.
Zoiets, dacht ik.
Was het niet zo dat ze vier van de twaalf opdrachten niet wilde leren, dat ze het zat was?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:12 schreef Day het volgende:
Ze was niet onaangenaam. Ze had alleen een andere manier van leren (was met de biografieën-opdracht) die HEM niet aanstond.
Ze is hoogzwanger en wist tot 2 dagen geleden nog niet eens waar ze zou bevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je je mening geeft, prima, maar een gemiddeld mens denkt ook na over de mensen in haar omgeving, doet zij dus niet.
Probleem met Tanja is, ze baalt niet af en toe, ze baalt altijd, ik heb haar al 4 keer horen zeggen dat ze naar huis toe wil, de rest maar1 keer
Weet je, ik weet zeker (hoop ik) dat ze er nu een klerezooi van maken, maar als ze als laatste de deur achter zich dicht doet, dat dan alles netjes is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zou ik juist nooit durven, zeker omdat het niet mijn eigen huis is.
Maar ben van mezelf ook best wel netjes, dus zou ik het als gast helemaal zijn.
Ik vind dat de rest te veel nadenkt, zijn te veel bezig met hoe ze bij het publiek overkomen, zij niet. Dat het 9 van de 10 keer lomp overkomt, is waar, maar ze is gewoon wie ze is. Persoonlijk zou ik liever met Tanja in het huis zitten, dan met Nathalie bijvoorbeeld, die haar mening aanpast aan degene met wie ze op dat moment praat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je je mening geeft, prima, maar een gemiddeld mens denkt ook na over de mensen in haar omgeving, doet zij dus niet.
Probleem met Tanja is, ze baalt niet af en toe, ze baalt altijd, ik heb haar al 4 keer horen zeggen dat ze naar huis toe wil, de rest maar1 keer, en meestal door omstandigheden (alcohol bijvoorbeeld). Is toch een verschil. Tanja is altijd nuchter, krijgt altijd goed te eten, heeft genoeg te roken, enz enz
Nope, ze leerde op een andere manier dan de rest. En er was afgesproken dat iedereen z'n eigen leermethode mocht gebruiken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:15 schreef svann het volgende:
[..]
Was het niet zo dat ze vier van de twaalf opdrachten niet wilde leren, dat ze het zat was?
Het is een situatie waarin zij alleen maar aanwezig hoeft te zijn, en de anderen decor zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:16 schreef Rica het volgende:
En dat ze baalt is omdat ze in een programma terecht is gekomen waar mensen een keihard spel spelen (zijn ze ook op geselecteerd) en dat is niet wat zij verwachtte (of haar is voorgespiegeld: ze zou in een veilige situatie komen werd dr verteld).
Hij wil haar erg graag op de bank hebben iig. Had hij het eerder ook weer over met Menno. "Waarom zou je niet op Tanja stemmen?"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel is bang voor Tanja, omdat Tanja het gewoon nuchter inziet. Want Tanja zit er niet voor het spelletje, wat ze ook eerlijk zegt. Zij zit er voor de baby. En Roel is met de wijsheden van Tanja bang, dat hij door de mand valt.
hear hearquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat de rest te veel nadenkt, zijn te veel bezig met hoe ze bij het publiek overkomen, zij niet. Dat het 9 van de 10 keer lomp overkomt, is waar, maar ze is gewoon wie ze is. Persoonlijk zou ik liever met Tanja in het huis zitten, dan met Nathalie bijvoorbeeld, die haar mening aanpast aan degene met wie ze op dat moment praat.
Lieske wou beide keren naar huis omdat ze zich niet geaccepteerd voelde
Chantal wou naar huis tijdens de niet-rokenopdracht, zelfde geldt voor Dido
Nathalie wou naar huis, omdat Dido het ook wilde
Ingrid wou naar huis na het kanker-incident.
Conclusie, op Nathalie na wilden ze allemaal naar huis, omdat ze het moeilijk hadden.
Zie dus geen verschil met Tanja, die wil ook naar huis als ze het moeilijk heeft.
En Roel denkt natuurlijk dat Menno ook ergens geld heeft, want die moest zich als homo voordoen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij wil haar erg graag op de bank hebben iig. Had hij het eerder ook weer over met Menno. "Waarom zou je niet op Tanja stemmen?"
Misschien toch maar eens een tennisbal met "Zoek Roel zijn 10.000 euro" erop over de schutting gooien
Valt me ook op, ja. Vorige keer zei hij ook (samen met Joost) dat hij haar zou nomineren. Toch niet gedaan. Dan val je bij mij door de mand. Net zo als Chantal, eerst iedereen tegen Rob opstoken en vervolgens op Lieske stemmen en daarbij ook nog met hem gaan slijmen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij wil haar erg graag op de bank hebben iig. Had hij het eerder ook weer over met Menno. "Waarom zou je niet op Tanja stemmen?"
Misschien toch maar eens een tennisbal met "Zoek Roel zijn 10.000 euro" erop over de schutting gooien
Ik herhaal het nog maar eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:19 schreef socko het volgende:
Ze heeft tijdens en na feestjes veel van roel "veraden" aan dido en dat weet roel mischien ook.
Groepsspel? Iedereen herhaalt dagelijks dat ze er uiteindelijk uitsluitend voor zichzelf zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:22 schreef svann het volgende:
[..]
Het is een situatie waarin zij alleen maar aanwezig hoeft te zijn, en de anderen decor zijn.
Ze zou er nooit zomaar uit gaan zonder baby.
Aan een groepsspel meedoen en het dan vreemd vinden dat men het niet ziet zitten dat je solo gaat?
Er was natuurlijk maar één echte stoppende roker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hear hear
Over het "Boeiuh" incident.
Roel heeft laatst aan iedereen uitgelegd dat het een confrontatie was tussen 2 personen die gestopt waren met roken, beide zwaar geirriteerd en niet voor rede vatbaar.
Roel en Tanja hebben dit pas veel later uitgepraat.
Dit incident legde hij uit aan de anderen om ze te waarschuwen geen confrontatie aan te gaan met Chantal en Dido.
Ingrid deed het wel (het boodschappen-conflict), dus vond Roel haar de tact hebben van ee "broodrooster". Hij zei dit tegen Menno en Menno heeft vervolgens Ingrid naar Chantal gestuurd om het goed te maken.
Menno heeft het wel ter harte genomen en is Chantal uit de weg gegaan.
Eigenlijk wil hij haar nog aanspreken over het feit dat ze hem zo verwijt een gemene leugenaar te zijn, maar dat heeft hij nog niet gedaan vanwege de waarschuwing van Roel niet met een "stoppende roker" in discussie te gaan.
Zie het toch anders. In de week dat Tanja en Roel stopte met roken, was Tanja de enige die echt gestopt was, hij rookte stiekem. Toen ze ruzie kregen, was Roel net 2 of 3 dagen gestopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er was natuurlijk maar één echte stoppende roker.
Roel met zijn missie en rookte.
Natte Lie rookt niet zoveel. En kan ook zonder.
Ralph idem dito. En Lieske rookt al helemaal niet.
Tanja rookte 6 dagen niet. En die trut verknalde het.
Bij de 2e opdracht kregen Sjankwal en Dildo rookpleisters.
Roel heeft werkelijk een week niet gerookt.
Dus de enige is Roel die een opdracht heeft uitgezeten met niet roken.
Het incident vond plaats toen Roel 2 dagen niet gerookt had na zijn 20-ste sigaret. Hij liep er al een tijdje bij als een chagerijnige zwerver.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er was natuurlijk maar één echte stoppende roker.
Roel met zijn missie en rookte.
Natte Lie rookt niet zoveel. En kan ook zonder.
Ralph idem dito. En Lieske rookt al helemaal niet.
Tanja rookte 6 dagen niet. En die trut verknalde het.
Bij de 2e opdracht kregen Sjankwal en Dildo rookpleisters.
Roel heeft werkelijk een week niet gerookt.
Dus de enige is Roel die een opdracht heeft uitgezeten met niet roken.
Rob zei vanmiddag al dat hij hoopt dat Tanja vóór donderdag gaat bevallen, want anders is hij bang dat hij weer op de bank zit. (ownee, hij speelt geen spelletje en hij calculeert niet....)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:33 schreef svann het volgende:
Met dat nomineren houden ze het allemaal veilig als puntje bij paaltje komt.
Daarom vind ik het zo goed dat Linda en Nathalie Tanja durfden te nomineren.
Dat vond ik zo'n lage opmerking!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rob zei vanmiddag al dat hij hoopt dat Tanja vóór donderdag gaat bevallen, want anders is hij bang dat hij weer op de bank zit. (ownee, hij speelt geen spelletje en hij calculeert niet....)
Klopt. Roel is niet helemaal zuiver op de graat als het om Tanja gaat, dat is voor mij wel duidelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:32 schreef Day het volgende:
Ook iets wat me opvalt bij Roel.
Hij zegt altijd dat Tanja alles veel te serieus opvat, wat de opdrachten betreft. Dat ze in moet zien dat het een spelletje is. Maaktt er altijd denigrerende opmerkingen over. (moet hij ook doen natuurlijk, want meneer heeft 10000 euro verstopt).
Maar bij Chantal, die het nog serieuzer opvat dat Tanja is hij veel milder.
Ik ook niet. Maar met diepvries vlees en groente is niks mis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:37 schreef avonne het volgende:
En magnetronmaaltijden vreet ik ook niet !
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Roel is niet helemaal zuiver op de graat als het om Tanja gaat, dat is voor mij wel duidelijk.
Beetje sneu voor haar want zij zag juist wel een maatje in hem.
Nou ja, we zien wel.Ik ga nog een paar uurtje slapen nu iig.
Ik noemde haar een trut, omdat ze scheit aan iedereen heeft. Woensdag deed ze niet mee aan het gesprek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Het incident vond plaats toen Roel 2 dagen niet gerookt had na zijn 20-ste sigaret. Hij liep er al een tijdje bij als een chagerijnige zwerver.
hoe kun je Tanja een trut noemen, als zij het 6 dagen heeft volgehouden zonder nicotine pleisters, en zonder enige steun van de groep.
een hoop commentaar, dat kreeg ze, geen wonder dat ze zei "bekijk het allemaal maar"
Trouwens, waar kwam die sigaret vandaan? De rookpolitie had die neergelegd op tafel om iemand te kunnen betrappen.
Oh ik begreep haar juist helemaal! Tanja is gestopt voor de groep. De groep die constant achter haar rug loopt te lullen, haar totaal niet steunde in die moeilijke week. Vervolgens vertelt 1 van de personen in die groep, waarschijnlijk de enige die ze hoog had zitten, dat ze totaal niet boeiend is voor die groep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik noemde haar een trut, omdat ze scheit aan iedereen heeft. Woensdag deed ze niet mee aan het gesprek.![]()
Maar om een hele groep te naaien voor een opdracht gaat mij te ver. Ook al weet ze dat ze er zit voor de baby. Ze is tevaak en te veel verwend.
Ik denk dat het best een leuke meid is. Maar niet in zo'n huis, waar ze in is gekomen als een kijkcijferkanon.
Financieel is haar gouden bergen beloofd en alleen daarom valt ze al uit de groep. Maar ga dan niet zeggen dat je een opdracht overneemt van iemand, om die vervolgens een dag voor het einde te gaan verknallen.
Daar heeft ze bij mij voor afgedaan.
Ja oke maar ik weet niet wat roel daar over te weten is gekomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog maar eens
Natalie zei "Dido, je moet weten, iedereen weet het nu toch, .... Tanja , vertel jij het maar"
Ben ik het met je eens, maar ze had er dan bij moeten zeggen... "Roel, bedankt voor je uitleg. Ik ben niet interessant voor de groep, dus waarom zal ik deze dan niet opsteken..."quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:46 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ik begreep haar juist helemaal! Tanja is gestopt voor de groep. De groep die constant achter haar rug loopt te lullen, haar totaal niet steunde in die moeilijke week. Vervolgens vertelt 1 van de personen in die groep, waarschijnlijk de enige die ze hoog had zitten, dat ze totaal niet boeiend is voor die groep.
Nou, ik had er ook 1 opstoken hoor. Krijg dan allemaal de tyfus maar!
Nee, Tanja heeft Dido vertelt wat Linda gezegd heeft. Dit heeft zij weer verteld aan Roel en vanaf dat moment noemt hij haar de 'grootste stoker' . En intussen is hij bevriend met de 2 grootste stokers in het huis: Rob en Chantal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:48 schreef socko het volgende:
[..]
Ja oke maar ik weet niet wat roel daar over te weten is gekomen.
Maar ze heeft meer dingen aan dido verteld.
En de streamers zien en horen veel maar niet alles dus mischien is er een keere door een van beide een opmerking geplaatst die iets deed breken.
Of die wij anders geintrepeteerd hebben als de ontvanger.
etc. etc.
Het enige wat ik dan jammer bij haar vindt, is dat ze zichzelf dan niet uit en impulsief gedrag vertoont. Ze is kwaad, dus ze heeft schijt. Terwijl ik wel denkt dat ze achteraf denkt: dat had ik anders kunnen doen. Maar ja, helaas is het dan wel te laat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens, maar ze had er dan bij moeten zeggen... "Roel, bedankt voor je uitleg. Ik ben niet interessant voor de groep, dus waarom zal ik deze dan niet opsteken..."
Maar dat is helaas achterafgesproken.
Zoals met dat gesprek woensdag. Want later aan tafel viel ze Joost wel aan omdat hij voor haar praatte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:53 schreef Day het volgende:
[..]
Het enige wat ik dan jammer bij haar vindt, is dat ze zichzelf dan niet uit en impulsief gedrag vertoont. Ze is kwaad, dus ze heeft schijt. Terwijl ik wel denkt dat ze achteraf denkt: dat had ik anders kunnen doen. Maar ja, helaas is het dan wel te laat.
Ja, Tanja is een rare. Maar daarom, voor mij, dan ook 1 van de boeiendste personen in het huis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 06:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals met dat gesprek woensdag. Want later aan tafel viel ze Joost wel aan omdat hij voor haar praatte.
Dan had ze er maar bij moeten zijn, ook al is er iets voor te zeggen, dat een ander niet je rol mag innemen. Maar dat is het gebrek van Joost aan levenservaring. Want Tanja had daar wel een punt.
Maar ze had weer géén punt om zich achteraf er toch mee te gaan bemoeien. Ook al kregen Dildo en Sjankwal daardoor wel een heftige discussie...![]()
Mijn idool was Linda de "Losbol" Die is er nu niet meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:58 schreef Day het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen dat niemand ziet dat Chantal ontzettend stookt! Al had ik, na vannacht, wel het gevoel dat Roel en Menno wel een beetje doorhebben hoe ze is, maar helaas hebben ze het stoken niet door. Zelfde geldt voor Rob.
Linda stond bij mij ook op 1 daarvoor ralph... zul je altijd zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 06:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn idool was Linda de "Losbol" Die is er nu niet meer.
Ik ben nu alleen maar anti-bewoner. En Sjankwal staat daar op één.
Maar die heeft straks een positie als Tanja. Tanja gaat werpen, en dan komt Sjankwal in de schijnwerpers met haar "man".
Tanja weg, man erin. En dan heft het zich ook weer een beetje op dat er maar weinig mannen in zaten.
Das mooi samen gevatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 06:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cantal...
Ik heb een topic report gemaakt, i.v.m. het nummerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had altijd al wel gedacht dat het niveau van APK beneden die van Tanja lag. Hij wil graag soortgenoten in een topic. Jammer dat er ook hoger opgeleiden blijven komen.
Geen nummmer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een topic report gemaakt, i.v.m. het nummer![]()
Dus als ik weer thuiskom hoop ik op een nummer
Want ik hou niet van topics zonder nummer
En ik hoop niet dat de bewoners iets spannends gaan doen voor 13.00 uur, maar die kans is (helaas) erg klein, vrees ik
Idd, het moet 497 zijn, maar die mensen die de hele nacht hier zijn en `s morgens op bed liggen hebben het vergetenquote:
APK is nou eenmaal een kutnewbiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, het moet 497 zijn, maar die mensen die de hele nacht hier zijn en `s morgens op bed liggen hebben het vergeten![]()
Getverdemme, en dat op nuchtere maag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 06:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja....heeft al in de BB Blog gestaan....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:34 schreef maxime33 het volgende:
hadden jullie dit trouwens al gelezen? http://www.mediafact.nl/comments.php?id=10106_0_1_0_C
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:34 schreef maxime33 het volgende:
hadden jullie dit trouwens al gelezen? http://www.mediafact.nl/comments.php?id=10106_0_1_0_C
Stond dat echt zo in 't AD?quote:Wordt ongetwijfeld vervolgt...
Ze stond d'r slaap nog even uit d'r ogen te wrijven voor de spiegel in 't halletje er voor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:41 schreef Aventura het volgende:
Nathalie DBK.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 06:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die man die er voor haar inkomt is:
1. Wanhopig
2. blind
Want wie dit heeft gezien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3. Uit op een tijdje BB-huis
4. doof GNA GNA GNA GNA GNA
Moet dat nou op de vroege morgen
![]()
![]()
eerder 40....arme baby...als ik haar was, was ik allang uit die trol gekropen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:51 schreef Arcee het volgende:
Tanja zit al weer te roken.
4 per dag, yeah right.
Nou ben blij dat fok het nog doet bij mij.quote:
Er komen 2 verloskundigen vertellen in het huis over hoe en wat met de bevalling van Tanja. Er stond in dat ze niks mochten vragen over de gang van zaken rondom BB, alleen over de bevalling.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef nebelung het volgende:
[..]
Er komen 2 verloskundigen vertellen in het huis over hoe en wat met de bevalling van Tanja. Er stond in dat ze niks mochten vragen over de gang van zaken rondom BB, alleen over de bevalling.
Het male bonding tussen Roel en Menno was welleuk hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:32 schreef teamlead het volgende:mogguh....
Toch knap van jullie.. er is geen zak gebeurd en toch vannacht weer bijna 2 topics volgeluld
Nog meer/???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:33 schreef Utwodublin het volgende:
Allemensen Tanja in gesprek met Rob over de aanstaande bevalling. Tanja: 'Ik denk dat als ik bevallen ben, ik in een klap verander. Dat ik meer op mijn strepen ga staan.'
Mwah, een beetje saaiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het male bonding tussen Roel en Menno was welleuk hoor
ik wil de regie slaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:41 schreef scanman01 het volgende:
De regie vind de tric trac spelende Joost en Rob spannender.
En vanmorgen toen al de aapjes nog sliepen zat de regie van camera te wisselen dat het een lieve lust was. Rare mensjes die BB-regiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:41 schreef scanman01 het volgende:
De regie vind de tric trac spelende Joost en Rob spannender.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:33 schreef Utwodublin het volgende:
Allemensen Tanja in gesprek met Rob over de aanstaande bevalling. Tanja: 'Ik denk dat als ik bevallen ben, ik in een klap verander. Dat ik meer op mijn strepen ga staan.'
jawel, maar die kent ze niet, dus dat is niet vervelend.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Dido staat nu ook weer ongegeneerd voor die 'spiegels' in de slaapkamer aan te kleden enzo.
Weten ze niet dat daar allemaal cameramannen achter staan??
en dat is de reden dat chantal zich altijd half onder de dekens aan/uitkleedt??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:50 schreef teamlead het volgende:
pfff chantal en dido vinden het geen probleem dat heel nederland ze kan zien (ze kennen de regie nog niet blijkbaar), maar de heren in het huis op de badkamer kunnen ze niet verdragen.... hypocriete mutsen!
Vorige week stond hij of zij nog in de kantine van talpa.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is de regie weer afwezig ofzo. Ze maken de shots niet enigszins leuk nu. Gewoon stilstaande beelden de hele tijd.
Ik denk dat het een stagaire isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vorige week stond hij of zij nog in de kantine van talpa.
En doet hij of zij de regie.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:01 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Storing voorbij kan weer na streams kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |