ik wil de regie slaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:41 schreef scanman01 het volgende:
De regie vind de tric trac spelende Joost en Rob spannender.
En vanmorgen toen al de aapjes nog sliepen zat de regie van camera te wisselen dat het een lieve lust was. Rare mensjes die BB-regiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:41 schreef scanman01 het volgende:
De regie vind de tric trac spelende Joost en Rob spannender.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:33 schreef Utwodublin het volgende:
Allemensen Tanja in gesprek met Rob over de aanstaande bevalling. Tanja: 'Ik denk dat als ik bevallen ben, ik in een klap verander. Dat ik meer op mijn strepen ga staan.'
jawel, maar die kent ze niet, dus dat is niet vervelend.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Dido staat nu ook weer ongegeneerd voor die 'spiegels' in de slaapkamer aan te kleden enzo.
Weten ze niet dat daar allemaal cameramannen achter staan??
en dat is de reden dat chantal zich altijd half onder de dekens aan/uitkleedt??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:50 schreef teamlead het volgende:
pfff chantal en dido vinden het geen probleem dat heel nederland ze kan zien (ze kennen de regie nog niet blijkbaar), maar de heren in het huis op de badkamer kunnen ze niet verdragen.... hypocriete mutsen!
Vorige week stond hij of zij nog in de kantine van talpa.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is de regie weer afwezig ofzo. Ze maken de shots niet enigszins leuk nu. Gewoon stilstaande beelden de hele tijd.
Ik denk dat het een stagaire isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vorige week stond hij of zij nog in de kantine van talpa.
En doet hij of zij de regie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |