Ik blijf nog wel ff op, muziekje drbijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een hele zware goeiemorgenga je nog slapen of blijf je op?
Die twee die jehoort praten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef socko het volgende:
Wie is er allemaal nog wakker?
Roel blijft ook mijn favoriet!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef FuTilE het volgende:
Openhartig gesprek van Roel.... Blijft toch mijn favoriet...
GVD, hoe flik je het steeds weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Hmm, ik kom net binnen. Liggen onze lieve huisdiertjes al op bed?
Too bad, voor zover ik het nog volg is Menno een stuk minder pedant dan eerst heb ik het ideequote:
Vanavond veel discussies. Ze hebben het Lagerhuis nagedaan, van Witteman. Joost speelde Witteman.quote:
Kom is met wat nieuws, er zijn meerdere mensen met een dubbele account en niemand die er last van heeft maar alleen een Simpele ziel zoals jij valt erover.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik wil. Wat ben jij voor een faker om voor mij uit te maken, waar ik wel of niet op reageer?
Ja, dat had ik nog wel even gevolgd, maar daarna niks boeiends meer geweest dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond veel discussies. Ze hebben het Lagerhuis nagedaan, van Witteman. Joost speelde Witteman.
Oh ja op zich was dat leuk, maar het einde was ook wel welkom na zoveel debattenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond veel discussies. Ze hebben het Lagerhuis nagedaan, van Witteman. Joost speelde Witteman.
Weinig . Alleen wat mannen onder elkaar gelul... Niets schokkends dus. helaas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:02 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nog wel even gevolgd, maar daarna niks boeiends meer geweest dus.
Ja, leuk. Maar dat is geen antwoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
GVD, hoe flik je het steeds weer
Stomme kutnewbie.![]()
Ik heb vanmiddag de deur open gedaan en geld gegevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vorige collecte heb ik voor jouw fonds gelopen, doe je voor mijn fonds de bel straks uit![]()
![]()
Maar weet je ook waarom je het kijkt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Genaaid? Nee voel me niet genaaid, ik volg de streams, lees bijna alle Fok! topics en ja ach, hoe het op TV wordt gebracht? Heb ik al een aantal jaren geleden geleerd dat het gemanupileerd wordt en dan leuk om te vergelijken hoe het op TV gebracht wordt en hoe ik het intepreteer op de streams![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de deur open gedaan en geld gegeven![]()
Vanavond kwamen ze voor de nierstichting maar 's avonds is mijn vrouw thuis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |