Vandaag geleerd dat ik de bel moet uitzettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ga ook vaak nog even een half uurtje liggen 's middags.
Nee denk dat het op dit moment echt Male bonding is! Je weet wel jongens onder elkaar kletsen over de meiden die ze niet snappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Menno zorgt nu wel dat hij geen nominatie zal krijgen van Roel. Zal wel niet opzettelijk zijn (of toch wel?)
[afbeelding]
Ja, maar zou dat zich echt in het huis zelf afspelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die gozer voor Sjankwal. Ik hoop wel dat hij oordopjes meekrijgt GNA GNA GNA GNA
Ik reageer op wat ik wil. Wat ben jij voor een faker om voor mij uit te maken, waar ik wel of niet op reageer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat jij niet op mijn berichtjes reageert en ik niet op die van jou?![]()
Lijkt me een stuk beter![]()
Ik heb het de afgelopen twee weken ook gevolgd, ook 's nachts, maar heeft dat voor jou nu vruchten afgeworpen? Voel je je nooit genaaid?quote:
Idd denk ook vaak zulke dingen, volgende bb wil ik een 5de stream met de "gedachten" van de bewoners.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Menno zorgt nu wel dat hij geen nominatie zal krijgen van Roel. Zal wel niet opzettelijk zijn (of toch wel?)
[afbeelding]
Laten we de boel okej houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik wil. Wat ben jij voor een faker om voor mij uit te maken, waar ik wel of niet op reageer?
Dan denk ik dat hij er heel snel uitgehaald wordt. Denk dat dat bij de screening wel heel duidelijk gemaakt wordt. (ik weet het uit ervaring wel zeker)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar zou dat zich echt in het huis zelf afspelen?
Lijkt me niet dat ze dat doen, die vent kan er van alles uitpleuren, toch?
Nou ja zeg, vorige collecte heb ik voor jouw fonds gelopen, doe je voor mijn fonds de bel straks uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat ik de bel moet uitzetten![]()
Hij kan zo slecht tegen halve blauwtjes lopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Daar komt het Roel 'Dido-negeerde-mij' verhaal weer.
Genaaid? Nee voel me niet genaaid, ik volg de streams, lees bijna alle Fok! topics en ja ach, hoe het op TV wordt gebracht? Heb ik al een aantal jaren geleden geleerd dat het gemanupileerd wordt en dan leuk om te vergelijken hoe het op TV gebracht wordt en hoe ik het intepreteer op de streamsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen twee weken ook gevolgd, ook 's nachts, maar heeft dat voor jou nu vruchten afgeworpen? Voel je je nooit genaaid?
Een hele zware goeiemorgenquote:
Vandaag nietquote:
Hmm, mijn streams tonen alleen maar bedjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef FuTilE het volgende:
Openhartig gesprek van Roel.... Blijft toch mijn favoriet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |