abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31456200
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:06 schreef Day het volgende:

[..]

Nou, je kan zeggen van Tanja wat je wil, maar ze is niet bang om haar mening te geven/uit te spreken ook al is die kompleet anders dan de rest van de groep.

En dat van het naar huis gaan. Ach, kan me voorstellen dat ze af en toe flink baalt van de hele situatie en naar huis wil. Lieske heeft ook al 2 keer gezegd dat ze naar huis wil. Nathalie, Ingrid, Dido en Chantal heb ik het nu ook horen zeggen.
Als je je mening geeft, prima, maar een gemiddeld mens denkt ook na over de mensen in haar omgeving, doet zij dus niet.
Probleem met Tanja is, ze baalt niet af en toe, ze baalt altijd, ik heb haar al 4 keer horen zeggen dat ze naar huis toe wil, de rest maar1 keer, en meestal door omstandigheden (alcohol bijvoorbeeld). Is toch een verschil. Tanja is altijd nuchter, krijgt altijd goed te eten, heeft genoeg te roken, enz enz
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:12:53 #177
58921 Day
You can fly!
pi_31456201
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:11 schreef svann het volgende:

[..]

Dat is sinds hij Tanja een keer heeft gezegd dat ze voor BB interessanter is dan voor de groep.
Hij was toen aangeschoten en Tanja was denk ik net bar onaangenaam geweest.
Tanja diep beledigd, wou geen relativeringen en exkuses van Roel aanvaarden, terwijl ze daarvoor toch op redelijke voet stonden.
Zoiets, dacht ik.
Ze was niet onaangenaam. Ze had alleen een andere manier van leren (was met de biografieën-opdracht) die HEM niet aanstond.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:13:32 #178
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31456202
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:11 schreef svann het volgende:

[..]

Dat is sinds hij Tanja een keer heeft gezegd dat ze voor BB interessanter is dan voor de groep.
Hij was toen aangeschoten en Tanja was denk ik net bar onaangenaam geweest.
Tanja diep beledigd, wou geen relativeringen en exkuses van Roel aanvaarden, terwijl ze daarvoor toch op redelijke voet stonden.
Zoiets, dacht ik.
Ja "jij boeit me niet" ofzo had hij gezegd.

Maar Tanja heeft hem die opmerking allang weer vergeven. De irritatie ligt nu bij hem.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:15:22 #179
2651 svann
night-hawk
pi_31456205
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:12 schreef Day het volgende:
Ze was niet onaangenaam. Ze had alleen een andere manier van leren (was met de biografieën-opdracht) die HEM niet aanstond.
Was het niet zo dat ze vier van de twaalf opdrachten niet wilde leren, dat ze het zat was?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:16:19 #180
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31456206
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:12 schreef Arliator het volgende:

[..]

Als je je mening geeft, prima, maar een gemiddeld mens denkt ook na over de mensen in haar omgeving, doet zij dus niet.
Probleem met Tanja is, ze baalt niet af en toe, ze baalt altijd, ik heb haar al 4 keer horen zeggen dat ze naar huis toe wil, de rest maar1 keer
Ze is hoogzwanger en wist tot 2 dagen geleden nog niet eens waar ze zou bevallen.

En dat ze baalt is omdat ze in een programma terecht is gekomen waar mensen een keihard spel spelen (zijn ze ook op geselecteerd) en dat is niet wat zij verwachtte (of haar is voorgespiegeld: ze zou in een veilige situatie komen werd dr verteld).
Your games are death
With every breath
pi_31456208
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:10 schreef Day het volgende:

[..]

Dat zou ik juist nooit durven, zeker omdat het niet mijn eigen huis is.
Maar ben van mezelf ook best wel netjes, dus zou ik het als gast helemaal zijn.
Weet je, ik weet zeker (hoop ik) dat ze er nu een klerezooi van maken, maar als ze als laatste de deur achter zich dicht doet, dat dan alles netjes is.
Zo ben ik dan weer wel, wel een klerezooi maken, maar wel netjes achterlaten als je ergens gast bent. Dat is ook een gedeelte van je opvoeding vind ik
pi_31456209
Roel is bang voor Tanja, omdat Tanja het gewoon nuchter inziet. Want Tanja zit er niet voor het spelletje, wat ze ook eerlijk zegt. Zij zit er voor de baby. En Roel is met de wijsheden van Tanja bang, dat hij door de mand valt.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:18:07 #183
58921 Day
You can fly!
pi_31456210
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:12 schreef Arliator het volgende:

[..]

Probleem met Tanja is, ze baalt niet af en toe, ze baalt altijd, ik heb haar al 4 keer horen zeggen dat ze naar huis toe wil, de rest maar1 keer, en meestal door omstandigheden (alcohol bijvoorbeeld). Is toch een verschil. Tanja is altijd nuchter, krijgt altijd goed te eten, heeft genoeg te roken, enz enz
Ik vind dat de rest te veel nadenkt, zijn te veel bezig met hoe ze bij het publiek overkomen, zij niet. Dat het 9 van de 10 keer lomp overkomt, is waar, maar ze is gewoon wie ze is. Persoonlijk zou ik liever met Tanja in het huis zitten, dan met Nathalie bijvoorbeeld, die haar mening aanpast aan degene met wie ze op dat moment praat.

Lieske wou beide keren naar huis omdat ze zich niet geaccepteerd voelde
Chantal wou naar huis tijdens de niet-rokenopdracht, zelfde geldt voor Dido
Nathalie wou naar huis, omdat Dido het ook wilde
Ingrid wou naar huis na het kanker-incident.
Conclusie, op Nathalie na wilden ze allemaal naar huis, omdat ze het moeilijk hadden.
Zie dus geen verschil met Tanja, die wil ook naar huis als ze het moeilijk heeft.
I am gonna shine
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:19:29 #184
14795 socko
"Have a nice day"
pi_31456211
Ze heeft tijdens en na feestjes veel van roel "veraden" aan dido en dat weet roel mischien ook.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:19:45 #185
58921 Day
You can fly!
pi_31456212
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:15 schreef svann het volgende:

[..]

Was het niet zo dat ze vier van de twaalf opdrachten niet wilde leren, dat ze het zat was?
Nope, ze leerde op een andere manier dan de rest. En er was afgesproken dat iedereen z'n eigen leermethode mocht gebruiken.
En ze had inderdaad niet alle bio's geleerd, maar dat hadden Roel, Dido en Rob ook niet.
I am gonna shine
pi_31456213
Ik kan me vergissen, maar volgens mij stemde Tanja ook op Joost, met "herken de homo".
En vanavond zei ze ook al een keer tegen Menno.. "Menno, je kan niet liegen..."
Ik denk dat ze niet zo dom is, ze gebruikt BB alleen maar als blijf van mijn lijfhuis.... (dat had ik volgens mij ook al eerder gezegd)
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:22:43 #187
2651 svann
night-hawk
pi_31456215
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:16 schreef Rica het volgende:
En dat ze baalt is omdat ze in een programma terecht is gekomen waar mensen een keihard spel spelen (zijn ze ook op geselecteerd) en dat is niet wat zij verwachtte (of haar is voorgespiegeld: ze zou in een veilige situatie komen werd dr verteld).
Het is een situatie waarin zij alleen maar aanwezig hoeft te zijn, en de anderen decor zijn.
Ze zou er nooit zomaar uit gaan zonder baby.
Aan een groepsspel meedoen en het dan vreemd vinden dat men het niet ziet zitten dat je solo gaat?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:22:55 #188
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31456216
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel is bang voor Tanja, omdat Tanja het gewoon nuchter inziet. Want Tanja zit er niet voor het spelletje, wat ze ook eerlijk zegt. Zij zit er voor de baby. En Roel is met de wijsheden van Tanja bang, dat hij door de mand valt.
Hij wil haar erg graag op de bank hebben iig. Had hij het eerder ook weer over met Menno. "Waarom zou je niet op Tanja stemmen?"

Misschien toch maar eens een tennisbal met "Zoek Roel zijn 10.000 euro" erop over de schutting gooien
Your games are death
With every breath
pi_31456218
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:18 schreef Day het volgende:

[..]

Ik vind dat de rest te veel nadenkt, zijn te veel bezig met hoe ze bij het publiek overkomen, zij niet. Dat het 9 van de 10 keer lomp overkomt, is waar, maar ze is gewoon wie ze is. Persoonlijk zou ik liever met Tanja in het huis zitten, dan met Nathalie bijvoorbeeld, die haar mening aanpast aan degene met wie ze op dat moment praat.

Lieske wou beide keren naar huis omdat ze zich niet geaccepteerd voelde
Chantal wou naar huis tijdens de niet-rokenopdracht, zelfde geldt voor Dido
Nathalie wou naar huis, omdat Dido het ook wilde
Ingrid wou naar huis na het kanker-incident.
Conclusie, op Nathalie na wilden ze allemaal naar huis, omdat ze het moeilijk hadden.
Zie dus geen verschil met Tanja, die wil ook naar huis als ze het moeilijk heeft.
hear hear

Over het "Boeiuh" incident.
Roel heeft laatst aan iedereen uitgelegd dat het een confrontatie was tussen 2 personen die gestopt waren met roken, beide zwaar geirriteerd en niet voor rede vatbaar.
Roel en Tanja hebben dit pas veel later uitgepraat.

Dit incident legde hij uit aan de anderen om ze te waarschuwen geen confrontatie aan te gaan met Chantal en Dido.
Ingrid deed het wel (het boodschappen-conflict), dus vond Roel haar de tact hebben van ee "broodrooster". Hij zei dit tegen Menno en Menno heeft vervolgens Ingrid naar Chantal gestuurd om het goed te maken.
Menno heeft het wel ter harte genomen en is Chantal uit de weg gegaan.
Eigenlijk wil hij haar nog aanspreken over het feit dat ze hem zo verwijt een gemene leugenaar te zijn, maar dat heeft hij nog niet gedaan vanwege de waarschuwing van Roel niet met een "stoppende roker" in discussie te gaan.
pi_31456219
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:22 schreef Rica het volgende:

[..]

Hij wil haar erg graag op de bank hebben iig. Had hij het eerder ook weer over met Menno. "Waarom zou je niet op Tanja stemmen?"

Misschien toch maar eens een tennisbal met "Zoek Roel zijn 10.000 euro" erop over de schutting gooien
En Roel denkt natuurlijk dat Menno ook ergens geld heeft, want die moest zich als homo voordoen.
Wantrouwen allom dus bij Roel.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:26:58 #191
58921 Day
You can fly!
pi_31456221
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:22 schreef Rica het volgende:

[..]

Valt me ook op, ja. Vorige keer zei hij ook (samen met Joost) dat hij haar zou nomineren. Toch niet gedaan. Dan val je bij mij door de mand. Net zo als Chantal, eerst iedereen tegen Rob opstoken en vervolgens op Lieske stemmen en daarbij ook nog met hem gaan slijmen.
Nu is Menno aan de beurt.
I am gonna shine
pi_31456223
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:19 schreef socko het volgende:
Ze heeft tijdens en na feestjes veel van roel "veraden" aan dido en dat weet roel mischien ook.
Ik herhaal het nog maar eens
Natalie zei "Dido, je moet weten, iedereen weet het nu toch, .... Tanja , vertel jij het maar"
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:30:27 #193
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31456227
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:22 schreef svann het volgende:

[..]

Het is een situatie waarin zij alleen maar aanwezig hoeft te zijn, en de anderen decor zijn.
Ze zou er nooit zomaar uit gaan zonder baby.
Aan een groepsspel meedoen en het dan vreemd vinden dat men het niet ziet zitten dat je solo gaat?
Groepsspel? Iedereen herhaalt dagelijks dat ze er uiteindelijk uitsluitend voor zichzelf zitten.

En ze kan het toch niet goeddoen. Ja alleen door ook een smile op te plakken en een rol te gaan spelen. Gesprekjes te gaan voeren en het verplichtte "hoe voel je je?" na te apen.

Kijk naar het eten bijvoorbeeld. Zij krijgt wel goed te eten als de anderen op rantsoen zijn en de groep vindt dat ze blij en dankbaar moet zijn. Nu mag 1 iemand met haar meedoen deze week en ze weigeren allemaal. Blijkbaar is die uitzonderingpositie toch niet zo aantrekkelijk. Maar Tanja moet ondertussen blij zijn en vooral niet zeuren want ze heeft het 'zo goed'.
Your games are death
With every breath
pi_31456229
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:26 schreef avonne het volgende:

[..]

hear hear

Over het "Boeiuh" incident.
Roel heeft laatst aan iedereen uitgelegd dat het een confrontatie was tussen 2 personen die gestopt waren met roken, beide zwaar geirriteerd en niet voor rede vatbaar.
Roel en Tanja hebben dit pas veel later uitgepraat.

Dit incident legde hij uit aan de anderen om ze te waarschuwen geen confrontatie aan te gaan met Chantal en Dido.
Ingrid deed het wel (het boodschappen-conflict), dus vond Roel haar de tact hebben van ee "broodrooster". Hij zei dit tegen Menno en Menno heeft vervolgens Ingrid naar Chantal gestuurd om het goed te maken.
Menno heeft het wel ter harte genomen en is Chantal uit de weg gegaan.
Eigenlijk wil hij haar nog aanspreken over het feit dat ze hem zo verwijt een gemene leugenaar te zijn, maar dat heeft hij nog niet gedaan vanwege de waarschuwing van Roel niet met een "stoppende roker" in discussie te gaan.
Er was natuurlijk maar één echte stoppende roker.
Roel met zijn missie en rookte.
Natte Lie rookt niet zoveel. En kan ook zonder.
Ralph idem dito. En Lieske rookt al helemaal niet.
Tanja rookte 6 dagen niet. En die trut verknalde het.

Bij de 2e opdracht kregen Sjankwal en Dildo rookpleisters.
Roel heeft werkelijk een week niet gerookt.

Dus de enige is Roel die een opdracht heeft uitgezeten met niet roken.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:32:21 #195
58921 Day
You can fly!
pi_31456231
Ook iets wat me opvalt bij Roel.
Hij zegt altijd dat Tanja alles veel te serieus opvat, wat de opdrachten betreft. Dat ze in moet zien dat het een spelletje is. Maaktt er altijd denigrerende opmerkingen over. (moet hij ook doen natuurlijk, want meneer heeft 10000 euro verstopt).

Maar bij Chantal, die het nog serieuzer opvat dat Tanja is hij veel milder.
I am gonna shine
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:33:27 #196
2651 svann
night-hawk
pi_31456232
Met dat nomineren houden ze het allemaal veilig als puntje bij paaltje komt.
Daarom vind ik het zo goed dat Linda en Nathalie Tanja durfden te nomineren.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:34:52 #197
58921 Day
You can fly!
pi_31456234
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:31 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Zie het toch anders. In de week dat Tanja en Roel stopte met roken, was Tanja de enige die echt gestopt was, hij rookte stiekem. Toen ze ruzie kregen, was Roel net 2 of 3 dagen gestopt.
En het niet roken ging Roel de 2e keer makkelijker af, want hij wist al hoe het voelde en heeft het niet roken vervangen door een andere hobby: veel zuipen.
I am gonna shine
pi_31456235
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:31 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het incident vond plaats toen Roel 2 dagen niet gerookt had na zijn 20-ste sigaret. Hij liep er al een tijdje bij als een chagerijnige zwerver.

hoe kun je Tanja een trut noemen, als zij het 6 dagen heeft volgehouden zonder nicotine pleisters, en zonder enige steun van de groep.
een hoop commentaar, dat kreeg ze, geen wonder dat ze zei "bekijk het allemaal maar"

Trouwens, waar kwam die sigaret vandaan? De rookpolitie had die neergelegd op tafel om iemand te kunnen betrappen.
pi_31456238
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:33 schreef svann het volgende:
Met dat nomineren houden ze het allemaal veilig als puntje bij paaltje komt.
Daarom vind ik het zo goed dat Linda en Nathalie Tanja durfden te nomineren.
Rob zei vanmiddag al dat hij hoopt dat Tanja vóór donderdag gaat bevallen, want anders is hij bang dat hij weer op de bank zit. (ownee, hij speelt geen spelletje en hij calculeert niet....)
pi_31456239
En magnetronmaaltijden vreet ik ook niet !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')