abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31456144
de mannen zijn ook nog even naar de bank verhuisd om het gesprek voort te zetten.
Ondertussen ben ik veel meer te weten gekomen over Roel en wat voor achtergrond / leven hij heeft, zijn gedachten en dergelijke.

Volgens mij is dit de eerste keer dat hij zich echt op zijn gemak voelt.
Ze hebben eigenlijk over van alles en nog wat gepraat.
Roel heeft eigenlijk een vakantiegevoel, en is duidelijk niet bezig met beroemd worden of vrienden maken.
Eerder had Menno al verteld dat hij de eerste weken een rol probeerde te spelen, maar dat het hem erg tegen viel. Ze zijn het er over eens dat je toch niet weet hoe je over komt, dus dat je net zo goed je zelf kunt zijn.
Daarna nemen ze door hoe de andere bewoners over komen bij het publiek.
Ze vragen zich af of Rob met zijn huishoudelijk gedoe als betrouwbaar over komt en daar door verkomt.
Ze klagen er over dat Ingrid echt geen fuck doet, maar Roel bekent dat hij de stofzuiger 4 seconden heeft vastgehouden. Menno vind het ook wel best als het een klerezooi wordt.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 04:47:01 #152
58921 Day
You can fly!
pi_31456146
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:

[..]

Op zich heeft Tanja wel een leuk gezicht,. Niet boos worden mensen
Nee hoor, ben het met je eens.
Vind d'r zelfs mooi als ze lach. Jammer dat ze dat niet zo veel doet.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 04:48:27 #153
14795 socko
"Have a nice day"
pi_31456148
quote:

[..]

Eens is ( en nu ook klappen verwacht )
pi_31456151
Roel "als er niet genomineerd werd, zou er helemaal niet schoongemaakt worden"
"Rob stoort het echt dat de afwas niet is gedaan."
beiden hebben 2 keer afgewassen, en nogmaals "Ingrid doet echt geen ruk"
pi_31456154
Volgende moeten ze ook erg om lachen
Menno ergert zich al 2 weken aan een veeg op het raam, maar hij had nog geen zin er iets aan te doen.
Roel had het nog helemaal niet gezien.

ja, ze worden erg melig
pi_31456158
avonne, zou je je verslagen ook in dit willen zetten? Want ze zijn geweldig.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 04:52:00 #157
14795 socko
"Have a nice day"
pi_31456159
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 04:47 schreef Day het volgende:

[..]

Nee hoor, ben het met je eens.
Vind d'r zelfs mooi als ze lach. Jammer dat ze dat niet zo veel doet.
Ik heb rop het een keer horen zeggen "met die kuiltjes in je wangen als je lacht......."
Wat hij verder zei weet ik niet meer maar die kuiltjes zijn lief.
pi_31456162

pi_31456168
Roel werd van morgen wakker, niet van de muziek, maar van al die mensen die in de slaapkamer kwamen head-bangen.
Ze vinden Chantal maar een rare "als je mij nomineert kijk ik je nooit meer aan"
Ze vnden het net jes van BB dat ze Chantal enigszins gekalmeerd hebben woensdag avond (naar de dagboekkamer, muziek er in gooien) , ondanks dat het waarschijnlijk spetterende TV was om de ruzies te laten escaleren.
pi_31456169
quote:

[..]

Mee eens, maar dit bewijst eens te meer dat een leuk koppie niet zaligmakend is. Kijk naar Dido, ik zou binnen een week ruzie met haar hebben, al zie zet er nog zo leuk uit (al is het mijn type niet)

[ Bericht 1% gewijzigd door Arliator op 15-10-2005 04:57:38 (lek = leuk schrijffout :)) ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 04:58:00 #161
58921 Day
You can fly!
pi_31456173
Menno: de ene keer vliegen we elkaar in de haren en na 5 minuten is iedereen aan het knuffelen. Daar stoort Tanja zich aan.
Roel: vind het juist wel positief, betekent dat je het ook weer goed kunt maken. Snap niet dat je je daaraan kan storen.
Menno: ze vindt het nep
(en dat is ook zo, vind ik)
I am gonna shine
pi_31456175
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 04:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
avonne, zou je je verslagen ook in dit willen zetten? Want ze zijn geweldig.
Eigenljik zijn de interessantste gedeeltes al langer geleden geweest.
bovendien zit ik telkens op het puntje om naar bed te gaan.
Ik zal het kopieren maar tis niet het mooiste van de nacht
pi_31456177

[ Bericht 100% gewijzigd door LekkerSimpel op 15-10-2005 05:00:40 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:00:48 #164
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31456178
quote:

[..]

Waarom?
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 04:51 schreef milagro het volgende:

maar Tanja heeft best een mooi gezicht, vind ik.
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:

[..]

Verreweg de knapste in het huis (vind ik)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31456182
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 04:58 schreef Day het volgende:
Menno: de ene keer vliegen we elkaar in de haren en na 5 minuten is iedereen aan het knuffelen. Daar stoort Tanja zich aan.
Roel: vind het juist wel positief, betekent dat je het ook weer goed kunt maken. Snap niet dat je je daaraan kan storen.
Menno: ze vindt het nep
(en dat is ook zo, vind ik)
Ja, Tanja kan je vertrouwen op haar mening. Ik ga naar huis, oh nee, ik blijf, ik ga naar huis enz enz enz
Komt door de hormonen, weet ik.
Wat ik nu eigenlijk wilde zeggen weet ik niet, maar ik heb het wel gezegd
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:03:39 #166
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31456183
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 04:58 schreef Day het volgende:

Ik vraag me af waarom Roel het op Tanja gemunt heeft. Dat het alleen is omdat hij haar 'niet leuk vindt' geloof ik niks meer van na zijn strategische en taktische verhaal van net.
Your games are death
With every breath
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:03:51 #167
58921 Day
You can fly!
pi_31456184
Tanja slaapt heel onrustig.
(Herken het van oudste zus, die sliep ook heel slecht tijdens de laatste weken van haar zwangerschap)
I am gonna shine
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:06:55 #168
58921 Day
You can fly!
pi_31456189
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Arliator het volgende:

[..]

Ja, Tanja kan je vertrouwen op haar mening. Ik ga naar huis, oh nee, ik blijf, ik ga naar huis enz enz enz
Komt door de hormonen, weet ik.
Wat ik nu eigenlijk wilde zeggen weet ik niet, maar ik heb het wel gezegd
Nou, je kan zeggen van Tanja wat je wil, maar ze is niet bang om haar mening te geven/uit te spreken ook al is die kompleet anders dan de rest van de groep.

En dat van het naar huis gaan. Ach, kan me voorstellen dat ze af en toe flink baalt van de hele situatie en naar huis wil. Lieske heeft ook al 2 keer gezegd dat ze naar huis wil. Nathalie, Ingrid, Dido en Chantal heb ik het nu ook horen zeggen.
I am gonna shine
pi_31456190
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef avonne het volgende:
de mannen zijn ook nog even naar de bank verhuisd om het gesprek voort te zetten.
Ondertussen ben ik veel meer te weten gekomen over Roel en wat voor achtergrond / leven hij heeft, zijn gedachten en dergelijke.

Volgens mij is dit de eerste keer dat hij zich echt op zijn gemak voelt.
Ze hebben eigenlijk over van alles en nog wat gepraat.
Roel heeft eigenlijk een vakantiegevoel, en is duidelijk niet bezig met beroemd worden of vrienden maken.
Eerder had Menno al verteld dat hij de eerste weken een rol probeerde te spelen, maar dat het hem erg tegen viel. Ze zijn het er over eens dat je toch niet weet hoe je over komt, dus dat je net zo goed je zelf kunt zijn.
Daarna nemen ze door hoe de andere bewoners over komen bij het publiek.
Ze vragen zich af of Rob met zijn huishoudelijk gedoe als betrouwbaar over komt en daar door verkomt.
Ze klagen er over dat Ingrid echt geen fuck doet, maar Roel bekent dat hij de stofzuiger 4 seconden heeft vastgehouden. Menno vind het ook wel best als het een klerezooi wordt.
Menno, zo denk ik er ook over, klerezooi? Maakt het uit, in het huis kan je doen wat je thuis niet mag doen, een klerezooi maken. Maakt niks uit, huishuoden is zonde van je tijd
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:08:17 #170
58921 Day
You can fly!
pi_31456191
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom Roel het op Tanja gemunt heeft. Dat het alleen is omdat hij haar 'niet leuk vindt' geloof ik niks meer van na zijn strategische en taktische verhaal van net.
Doet hij omdat hij vindt dat Tanja Dido tegen hem opgestookt heeft. Altijd makkelijk natuurlijk, hoef je je hand niet in eigen boezem te steken.
I am gonna shine
pi_31456192
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Arliator het volgende:

[..]

Menno, zo denk ik er ook over, klerezooi? Maakt het uit, in het huis kan je doen wat je thuis niet mag doen, een klerezooi maken. Maakt niks uit, huishuoden is zonde van je tijd
De heren stelden duidelijk dat ze nog nooit in zo'n schoon huis hebben gewoond.
"Ja, bij mijn moeder"
pi_31456194
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Day het volgende:
Tanja slaapt heel onrustig.
(Herken het van oudste zus, die sliep ook heel slecht tijdens de laatste weken van haar zwangerschap)
Zegt niets. Mijn ex en ik liepen 's ochtends nog te winkelen. En we moesten om 14:00 in de kliniek zijn. En om 21:07 was ons zoontje geboren.
Zij zou een goeie voor BB zijn geweest. Want de zaterdag ervoor ( 2 dagen) zaten we nog te feesten, en ze deed gewoon mee. Dus de ene zwangere vrouw kan je niet met de andere vergelijken.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:10:52 #173
58921 Day
You can fly!
pi_31456195
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Arliator het volgende:

[..]

Dat zou ik juist nooit durven, zeker omdat het niet mijn eigen huis is.
Maar ben van mezelf ook best wel netjes, dus zou ik het als gast helemaal zijn.
I am gonna shine
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:11:13 #174
2651 svann
night-hawk
pi_31456197
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
Dat is sinds hij Tanja een keer heeft gezegd dat ze voor BB interessanter is dan voor de groep.
Hij was toen aangeschoten en Tanja was denk ik net bar onaangenaam geweest.
Tanja diep beledigd, wou geen relativeringen en exkuses van Roel aanvaarden, terwijl ze daarvoor toch op redelijke voet stonden.
Zoiets, dacht ik.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:11:57 #175
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31456199
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Day het volgende:

[..]

Doet hij omdat hij vindt dat Tanja Dido tegen hem opgestookt heeft. Altijd makkelijk natuurlijk, hoef je je hand niet in eigen boezem te steken.
Aaaaah! Nu begrijp ik het!

Ja Tanja houdt zich idd niet stil maar Dido is niet helemaal stom natuurlijk. Maar vandaar dat hij ook telkens loopt te zeiken over "mensen die op de mening van een ander afgaan".
Your games are death
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')