Nee hoor, ben het met je eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:
[..]
Op zich heeft Tanja wel een leuk gezicht,. Niet boos worden mensen![]()
Eens is ( en nu ook klappen verwachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ik heb rop het een keer horen zeggen "met die kuiltjes in je wangen als je lacht......."quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:47 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het met je eens.
Vind d'r zelfs mooi als ze lach. Jammer dat ze dat niet zo veel doet.
Mee eens, maar dit bewijst eens te meer dat een leuk koppie niet zaligmakend is. Kijk naar Dido, ik zou binnen een week ruzie met haar hebben, al zie zet er nog zo leuk uit (al is het mijn type niet)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:
[..]
Eigenljik zijn de interessantste gedeeltes al langer geleden geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
avonne, zou je je verslagen ook in dit willen zetten? Want ze zijn geweldig.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:51 schreef milagro het volgende:
maar Tanja heeft best een mooi gezicht, vind ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Verreweg de knapste in het huis (vind ik)
Ja, Tanja kan je vertrouwen op haar mening. Ik ga naar huis, oh nee, ik blijf, ik ga naar huis enz enz enzquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:58 schreef Day het volgende:
Menno: de ene keer vliegen we elkaar in de haren en na 5 minuten is iedereen aan het knuffelen. Daar stoort Tanja zich aan.
Roel: vind het juist wel positief, betekent dat je het ook weer goed kunt maken. Snap niet dat je je daaraan kan storen.
Menno: ze vindt het nep
(en dat is ook zo, vind ik)
Ik vraag me af waarom Roel het op Tanja gemunt heeft. Dat het alleen is omdat hij haar 'niet leuk vindt' geloof ik niks meer van na zijn strategische en taktische verhaal van net.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:58 schreef Day het volgende:
Menno: de ene keer vliegen we elkaar in de haren en na 5 minuten is iedereen aan het knuffelen. Daar stoort Tanja zich aan.
Roel: vind het juist wel positief, betekent dat je het ook weer goed kunt maken. Snap niet dat je je daaraan kan storen.
Nou, je kan zeggen van Tanja wat je wil, maar ze is niet bang om haar mening te geven/uit te spreken ook al is die kompleet anders dan de rest van de groep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, Tanja kan je vertrouwen op haar mening. Ik ga naar huis, oh nee, ik blijf, ik ga naar huis enz enz enz
Komt door de hormonen, weet ik.
Wat ik nu eigenlijk wilde zeggen weet ik niet, maar ik heb het wel gezegd![]()
![]()
![]()
Menno, zo denk ik er ook over, klerezooi? Maakt het uit, in het huis kan je doen wat je thuis niet mag doen, een klerezooi maken. Maakt niks uit, huishuoden is zonde van je tijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:45 schreef avonne het volgende:
de mannen zijn ook nog even naar de bank verhuisd om het gesprek voort te zetten.
Ondertussen ben ik veel meer te weten gekomen over Roel en wat voor achtergrond / leven hij heeft, zijn gedachten en dergelijke.
Volgens mij is dit de eerste keer dat hij zich echt op zijn gemak voelt.
Ze hebben eigenlijk over van alles en nog wat gepraat.
Roel heeft eigenlijk een vakantiegevoel, en is duidelijk niet bezig met beroemd worden of vrienden maken.
Eerder had Menno al verteld dat hij de eerste weken een rol probeerde te spelen, maar dat het hem erg tegen viel. Ze zijn het er over eens dat je toch niet weet hoe je over komt, dus dat je net zo goed je zelf kunt zijn.
Daarna nemen ze door hoe de andere bewoners over komen bij het publiek.
Ze vragen zich af of Rob met zijn huishoudelijk gedoe als betrouwbaar over komt en daar door verkomt.
Ze klagen er over dat Ingrid echt geen fuck doet, maar Roel bekent dat hij de stofzuiger 4 seconden heeft vastgehouden. Menno vind het ook wel best als het een klerezooi wordt.
Doet hij omdat hij vindt dat Tanja Dido tegen hem opgestookt heeft. Altijd makkelijk natuurlijk, hoef je je hand niet in eigen boezem te steken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Roel het op Tanja gemunt heeft. Dat het alleen is omdat hij haar 'niet leuk vindt' geloof ik niks meer van na zijn strategische en taktische verhaal van net.
De heren stelden duidelijk dat ze nog nooit in zo'n schoon huis hebben gewoond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Menno, zo denk ik er ook over, klerezooi? Maakt het uit, in het huis kan je doen wat je thuis niet mag doen, een klerezooi maken. Maakt niks uit, huishuoden is zonde van je tijd
Zegt niets. Mijn ex en ik liepen 's ochtends nog te winkelen. En we moesten om 14:00 in de kliniek zijn. En om 21:07 was ons zoontje geboren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Day het volgende:
Tanja slaapt heel onrustig.
(Herken het van oudste zus, die sliep ook heel slecht tijdens de laatste weken van haar zwangerschap)
Dat zou ik juist nooit durven, zeker omdat het niet mijn eigen huis is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Menno, zo denk ik er ook over, klerezooi? Maakt het uit, in het huis kan je doen wat je thuis niet mag doen, een klerezooi maken. Maakt niks uit, huishuoden is zonde van je tijd
Dat is sinds hij Tanja een keer heeft gezegd dat ze voor BB interessanter is dan voor de groep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
Ik vraag me af waarom Roel het op Tanja gemunt heeft. Dat het alleen is omdat hij haar 'niet leuk vindt' geloof ik niks meer van na zijn strategische en taktische verhaal van net.
Aaaaah! Nu begrijp ik het!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:08 schreef Day het volgende:
[..]
Doet hij omdat hij vindt dat Tanja Dido tegen hem opgestookt heeft. Altijd makkelijk natuurlijk, hoef je je hand niet in eigen boezem te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |