Not.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:32 schreef svann het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat Joost op aanwijzing van BB het geld heeft gevonden?
Daar stond een opmerking over op het BB-forum.
Nah ja zeg. Hoeveel wil je er hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:32 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is dan misschien het enige mooie plaatje in week 1![]()
The eye of the beholder.quote:Misschien ben ik persoonlijk wat positiever over haar gaan denken en vindt haar daardoor ook wat mooier geworden![]()
Dat zou ze ook wel in een heel sneu daglicht stellen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:34 schreef avonne het volgende:
Not.
Dat is jammer... Je kan nog naar haar profiel op Fok kijken maar dat is zo leeg als watquote:
Allemaalquote:
Denk dat ik niet de enige benquote:The eye of the beholder.
Heb je zelf geen scan van haar op je pcquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:39 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Dat is jammer... Je kan nog naar haar profiel op Fok kijken maar dat is zo leeg als watlove_you_too
De aktueel is echt leuker![]()
http://img.photobucket.com/albums/v652/chocolade2/aktueel.jpgquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:39 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Dat is jammer... Je kan nog naar haar profiel op Fok kijken maar dat is zo leeg als watlove_you_too
De aktueel is echt leuker![]()
Yup! Had je haar niet even in kleur kunnen scannen en helemaalquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:43 schreef milagro het volgende:
[..]
http://img.photobucket.com/albums/v652/chocolade2/aktueel.jpg
dat is je vriendin?
Nee, want ik heb haar van haar eigen site afgehaaldquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:44 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Yup! Had je haar niet even in kleur kunnen scannen en helemaal![]()
![]()
The Eye of the Beholderquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:43 schreef milagro het volgende:
[..]
http://img.photobucket.com/albums/v652/chocolade2/aktueel.jpg
dat is je vriendin?
moest even zoeken. Volgens mij was dit er vlak voor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
AllemaalHeb je ook een scan vlak voor haar vertrek naar de bungalow week 3
![]()
lief, hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:47 schreef Uiruru het volgende:
![]()
Wat erg... Ik had een feestje vanavond dus heb haar niet meer gesproken... maar goed dat is haar dus
foto's buiten, met daglicht dus, daar leek ze altijd er meer junkie uit te zienquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:47 schreef Rica het volgende:
[..]
moest even zoeken. Volgens mij was dit er vlak voor.
[afbeelding]
Ze kan er idd ook echt heel verfomfaaid uitzien, das waar.![]()
Thanxquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze kan er idd ook echt heel verfomfaaid uitzien, das waar.![]()
Ja ik had een map maar die ging gelijk over de limiet heen en is afgesloten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:51 schreef BBscanner het volgende:
Heb je al die scans online staan? Url?
Verreweg de knapste in het huis (vind ik)quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:51 schreef milagro het volgende:
[..]
foto's buiten, met daglicht dus, daar leek ze altijd er meer junkie uit te zien
maar Tanja heeft best een mooi gezicht, vind ik.
en ze is idd mooi zwanger, ze is geen tientonner geworden of zo, kan nog steeds in haar gewone broeken (rits open natuurlijk).
Is idd wel leuk voor het capture topic. Pinball heeft een nieuwe geopend. Host zelf alles via www.flickr.com (zie link onderschrift) maar heb daar wel een limiet van 20 MB dus dan moet je een beetje selectief zijn en alles in jpeg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ik had een map maar die ging gelijk over de limiet heen en is afgesloten.
De rest moet eerst nog naar jpg, het zijn BMP's van 1,18 MB per stuk (heb nog nooit de moeite genomen om SnagIt anders in te stellen)
Ik zal nog wel eens een verzameling maken voor het capturetopic.
Als ze in een goed humeur is is ze inderdaad mooi.quote:Op maandag 10 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
Verreweg de knapste in het huis (vind ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |