Ingrid heeft ook echt een vatsige vriend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:22 schreef Uiruru het volgende:
wat staat er nou op die foto's en waarom worden die tevoorschijn gehaald?
ik snap echt niet waar die foto's steeds vandaan komen, mocht iedereen eeen stapel foto's meenemen en halen ze na een paar weken pas te voorschijn?quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:23 schreef Day het volgende:
Foto's van Ingrid, waarop o.a. d'r beste broer en ex-vriend staan.
Ik ben tanja niet.........quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:23 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Droom ze over diepzee duiken maar dan onderwater![]()
![]()
ze is wat dikker in haar gezicht nu, ook de armen en schouders zijn vollerquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Valt me ook op dat ze naarmate ze verder in haar zwangerschap komt haar gezicht er mooier begint uit te zien. In week 1 van BB leek ze soms net een junk![]()
Altijd goed om te pimpen met famiie of vrienden die vast zitten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ingrid heeft ook echt een vatsige vriend.
Alleen is die niet blank maar donker en ook geen advocaat. Hij zit vast.
Ze wilde even checken of Tanja over hem had gedroomd.
Da's geen beste toekomst voor dat arme meisjequote:Op maandag 10 oktober 2005 04:24 schreef Uiruru het volgende:
Als ik aan de baby van tanja denk moet ik altijd aan de baby uit trainspotting denken.
verwacht jij iets beters voor dat kind dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's geen beste toekomst voor dat arme meisje
En niet meer van die grauwe wallen onder haar ogen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:25 schreef milagro het volgende:
ze is wat dikker in haar gezicht nu, ook de armen en schouders zijn voller
[pimpmode]Oh oh oh!! Ik ken iemand die wegens een roofoverval in de bak zit en eigenlijk had zijn vriendin daar moeten zitten wegens moord!quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:25 schreef Uiruru het volgende:
Altijd goed om te pimpen met famiie of vrienden die vast zitten.
Nee, maar wat staat er in dan? Ik kan hier zo een aktueel pakken, maar dan moet ik moeite doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:26 schreef Uiruru het volgende:
verwacht jij iets beters voor dat kind dan?
Psst heeft iemand al op pagina 32 en 33 gekeken van de aktueel![]()
???quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Valt me ook op dat ze naarmate ze verder in haar zwangerschap komt haar gezicht er mooier begint uit te zien. In week 1 van BB leek ze soms net een junk![]()
Mijn meisjequote:Op maandag 10 oktober 2005 04:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, maar wat staat er in dan? Ik kan hier zo een aktueel pakken, maar dan moet ik moeite doen
Nee, die troep lees ik niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:26 schreef Uiruru het volgende:
Psst heeft iemand al op pagina 32 en 33 gekeken van de aktueel![]()
Dat is dan misschien het enige mooie plaatje in week 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |