ik moet er ook steeds om lachen, hoe genant het soms ook isquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:09 schreef wickie het volgende:
Hoe irritant die verhalen van Liesje zijn, tis ook wel weer lollig hoe ze dan niet reageert op de "lieske-val-dood" opmerkingen van dezen en gene. Linda maakt weer een haat opmerking na een verhaal van lies en lies zegt o.. en gaat rustig verder met haar punt te maken. Noem het naief en dom, noem het slim en doordacht, ik vind het gewoon zwaar komisch.
Niks 'moderne problemen'quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:12 schreef BBscanner het volgende:
@Isabeaue; Interessant dat het euthanasie vraagstuk en abortus 400 BC ook al speelde
"I will give no deadly medicine to any one if asked, nor suggest any such counsel; and in like manner I will not give to a woman a pessary to produce abortion."
quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:13 schreef FuTilE het volgende:
Tanja staat midden in de nacht op om een lekkere peuk met zware shag te roken. Dat is pas bioritme!
Al de hele nacht... Hij is er echt goed in.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks 'moderne problemen'
Menno rookt kringetjes
Ja hey, dat kind heeft nooit gezegd te willen stoppen, moet het het eerst maar netjes zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:13 schreef Uiruru het volgende:
TTTTT vind het vervelend om te roken bij mensen die willen stoppen... en dat kind dan?>
Owja....quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hey, dat kind heeft nooit gezegd te willen stoppen, moet het het eerst maar netjes zeggen
Ik heb zwangere vrouwen altijd mooi gevonden maar dit vind ik zo spuuglelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:15 schreef FuTilE het volgende:
Zo'n paffende, vadsige zeehond in een fluorescerend roze topje, dat bedenk je toch niet?
Dat heb ik dus ook en het maakt de vervelende, irriterende verhalen verdraagzaam en ergens een beetje nuttig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ik moet er ook steeds om lachen, hoe genant het soms ook is
k vind Tanja wel heel erg mooi zwanger! Alleen jammer dat ze geen leuke zwangerschapskleren heeftquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:16 schreef Uiruru het volgende:
Ik heb zwangere vrouwen altijd mooi gevonden maar dit vind ik zo spuuglelijk
ach die kleding... die smerige rotkop vind ik erger.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
k vind Tanja wel heel erg mooi zwanger! Alleen jammer dat ze geen leuke zwangerschapskleren heeft
In het BB huis real lifequote:Op maandag 10 oktober 2005 04:18 schreef Wup het volgende:
droom van Tanja is ook boeiend...
ze bevalt met neanderthalers...........
quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:17 schreef BBscanner het volgende:
Wat een heerlijke droom OMG met Marco Bosato in het drijfzand!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze zijn allemaal dolblij dat iemand Lieske even de mond weet te snoerenquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:19 schreef Isabeau het volgende:
Menno en Ingrid horen het bizarre verhaal van Tanja trouwens wel heel serieus aan
Valt me ook op dat ze naarmate ze verder in haar zwangerschap komt haar gezicht er mooier begint uit te zien. In week 1 van BB leek ze soms net een junkquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
k vind Tanja wel heel erg mooi zwanger! Alleen jammer dat ze geen leuke zwangerschapskleren heeft
hahahaquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:19 schreef Isabeau het volgende:
Lieske: "Tan, ik kan het niet helemaal meer volgen"
quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:22 schreef wickie het volgende:
Ik ga maar een slapen, dat lijkt me verstandig.......
Droom ze over diepzee duiken maar dan onderwaterquote:Op maandag 10 oktober 2005 04:22 schreef wickie het volgende:
Ik ga maar een slapen, dat lijkt me verstandig.......
Foto's van Ingrid, waarop o.a. d'r broer en ex-vriend staan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:22 schreef Wup het volgende:
wat hebben ze nou voor foto?
Ik denk dat haar gezondheid aanmerkelijk verbeterd is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:20 schreef BBscanner het volgende:
Valt me ook op dat ze naarmate ze verder in haar zwangerschap komt haar gezicht er mooier begint uit te zien. In week 1 van BB leek ze soms net een junk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |