abonnement Unibet Coolblue
pi_31456150
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
pi_31456164


pi_31456179
een korte samenvatting van een heel lang gesprek tussen Roel en Menno,
(het meest interessante is helaas allemaal al een tijdje geleden en ben ik vergeten}

Roel en Menno praten nu al uren op kalme, relaxte en vriendschappelijke toon
Ze hebben het over sex in het huis gehad (beide worden langzamerhand wanhopig)
Menno vertelt dat hij niet bij Ingrid aandringt in de hoop dat ze toch eens ja zal zeggen.

Menno zei ongeveer het volgende:

"Ik zie ook dat ze soms afstand van me neemt en dichter naar iemand anders toe trekt, dan weer naar die, dan weer naar die. Net alsof ze zich er van wil verzekeren dat niemand zich tegen haar keert. En dan even later komt ze weer bij mij terug flikflooien"

Roel vraagt of hij dan jaloers is als Ingrid met Roel aanpapt
Menno: "Nee, niet jaloers, maar ik vraag me eerder af wat ze dan eigenlijk van mij wil. Want ik vertrouw haar niet echt hoor, in dit spel. Pas buiten dit huis weet ik wat ik aan haar heb"
Vervolgens vertelt Menno dat hij een uur onder de douche heeft gestaan met Lieske en dat hij met Dido gezoend heeft. Hij vraagt aan Roel of hij dan jaloers is.
Menno kijkt blijkbaar verder dan Ingrid alleen.

Roel antwoordt van niet, want iedereen zoekt een beetje genegenheid , en vervolgens gaat het gesprek over de vraag welke gevoelens Dido nou eigenlijk heeft voor Roel.

Roel legt uit dat hij Dido veel te koud vindt. De laatste dag is ze weer toeschietelijker, maar als ze weer koud wordt zal hij weer effe tegen haar uit vallen.

Populairiteit van de bewoners. Chantal rent altijd de tuin in als er geroepen wordt, maar haar naam wordt nooit genoemd. Ze denken dat ze wanhopig graag populair wil zijn, maar dat ze er bij de eerste de beste keer op de bank uit gaat.

Beiden vinden het raar dat de meeste bewoners zeggen dat ze er niet voor het geld zijn.
"Hallo, wel effe een berg geld hoor, als je dat niet belangrijk vindt, spoor je niet"

(4.26 Nu vragen ze zich af of BB misschien al 2 weken niet meer uitgezonden wordt, en er niemand meer achter de camera's zit)

[ Bericht 14% gewijzigd door avonne op 15-10-2005 21:26:33 ]
pi_31456186
menno ; die mensen op internet "zullen ze nou nog steeds zitten te wachten tot ik iets belangrijks zeg?'

de mannen zijn ook nog even naar de bank verhuisd om het gesprek voort te zetten.
Ondertussen ben ik veel meer te weten gekomen over Roel en wat voor achtergrond / leven hij heeft, zijn gedachten en dergelijke.

Volgens mij is dit de eerste keer dat hij zich echt op zijn gemak voelt.
Ze hebben eigenlijk over van alles en nog wat gepraat.
Roel heeft eigenlijk een vakantiegevoel, en is duidelijk niet bezig met beroemd worden of vrienden maken.
Eerder had Menno al verteld dat hij de eerste weken een rol probeerde te spelen, maar dat het hem erg tegen viel. Ze zijn het er over eens dat je toch niet weet hoe je over komt, dus dat je net zo goed je zelf kunt zijn.
Daarna nemen ze door hoe de andere bewoners over komen bij het publiek.
Ze vragen zich af of Rob met zijn huishoudelijk gedoe als betrouwbaar over komt en daar door verkomt.
Ze klagen er over dat Ingrid echt geen fuck doet, maar Roel bekent dat hij de stofzuiger 4 seconden heeft vastgehouden. Menno vind het ook wel best als het een klerezooi wordt.

Roel "als er niet genomineerd werd, zou er helemaal niet schoongemaakt worden"
"Rob stoort het echt dat de afwas niet is gedaan."
beiden hebben 2 keer afgewassen, en nogmaals "Ingrid doet echt geen ruk"
Volgende moeten ze ook erg om lachen
Menno ergert zich al 2 weken aan een veeg op het raam, maar hij had nog geen zin er iets aan te doen.
Roel had het nog helemaal niet gezien.

ja, ze worden erg melig

Roel werd van morgen wakker, niet van de muziek, maar van al die mensen die in de slaapkamer kwamen head-bangen.

Ze vinden Chantal maar een rare "als je mij nomineert kijk ik je nooit meer aan"
Ze vnden het net jes van BB dat ze Chantal enigszins gekalmeerd hebben woensdag avond (naar de dagboekkamer, muziek er in gooien) , ondanks dat het waarschijnlijk spetterende TV was om de ruzies te laten escaleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door avonne op 15-10-2005 05:44:04 ]
pi_31456203
Oordeel over de medebewoners

Roel "Rob is vast gewend om hard te werken, ik vermaak me prima door me te vervelen"
Roel "Lieske praat maar en praat maar, dan zit je daarmee in het bubbelbad...."
Menno "Dido hoef je niks te vertellen die weet gewoon alles al"
Roel "Dido houdt alles strak in de gaten"
Eerder al kwam ingrid ter spraken. Menno zegt hardop dat hij haar niet vertrouwd wat het spel betreft.

Menno wil graag een fysieke weekopdracht, Roel niet, want hij heeft geen zin om iets te doen.
Roel "na 3 dagen vervelen komt er een weekopdracht, begint iedereen te zeuren dat er een opdracht moet komen, dan is iedereen 3 uur enthousiast en dan gaan ze klagen "o, we halen het niet, het is niet te doen" bleeh"

Menno is er van overtuigd dat de kijkers zegen "waarom scheert hij zich niet helemaal, terwijl het niet eens mag"

Ze balen dat ze niet door zijn gegaan met de fietsopdracht.

Ze gaan naar bed (.5.15 uur)
pi_31456259
Dido heeft een aantal dagen geleden deodorant op de tandenborstel van Menno gedaan. Hij proeft het nog steeds.
Ze bewonderen hoe schoon te spiegel is.
Roel "Nu even wat scheten laten"
Menno "ik kan al bijna weer gel in mijn haar doen " (NOT)

"welterusten"
"welterusten"

(lekkere kerels, ik hoop dat ze nog vaak samen een boom opzetten, het was een verademing zonder dames gekrakeel)
pi_31456404
8:12 Alle bewoners liggen nog steeds te pitten (Menno en Roel hebben het gisteravond nogal laat gemaakt, trouwens) maar de regie is wel wakker en switcht regelmatig van camera
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31457400
10:45: De bewoners krijgen een brief van BB waarin wordt uitgelegd dat er twee verloskundigen het huis in komen om aan de bewoners uit te leggen hoe de gang van zaken rond Tanja's bevalling is. Ze mogen aan de verloskundigen niets vragen over zaken rond BB, dat zou "onbeleefd" zijn want de verloskundigen mogen toch niks zeggen. Ze zijn blij dat er visite komt, "eens een ander gezicht" zegt Roel. "Onbeleefd, niet verboden" oppert Chantal.
"That rug really tied the room together".
pi_31457444
11.05

Didi en Tanja buiten in de tuin, Dido gaat een liedje zingen voor Tanja.

'Wacht even', zegt Tanja,'ik steek er nog een sigaretje voor op'. 'Ja, nog een bakkie', zegt Dido. Nathalie komt er ook bij zitten met een bak yoghurt.

Ze praten over de voorlichting over de bevalling die er komen gaat. zie post hierboven

Dido zingt het liedje over Tanja op de wijs van 'het is een nacht'.

Tanja giechelt. 'keigoed', zegt ze, 'dat hebben ze vast wel op band staan'.
Variety is the spice of life
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:33:57 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31457893
Tanja en Dido kletsen nog steeds buiten over de bevalling en de baby. Tanja zou zo nog een paar weken zwanger willen zijn als ze dan maar geen last van maagzuur meer zou hebben. Ze heeft BB ook wel tig keer gevraagd of ze echt niet als verrassing de verwekker van de baby erbij willen halen na de bevalling."Ik zou dan uit beleefdheid aardig doen maar ik zou heel pissig zijn". Dido is wel benieuwd naar hem. Tanja zegt dat iemand dan maar wat Prive's of Story's voor d'r moet bewaren.
Tan gaat nog wat te eten halen binnen. De rest scharrelt ook allemaal wat rond en kleed zich aan voor het bezoek van de verloskundigen zodadelijk.
Tan en Rob kletsen over de bevalling. Tan denkt nu dat het over een weekje zover is, niet eerder. Ze gaat er nog even van genieten dat ze nu nog niet altijd voor een kleintje hoeft te zorgen. En denkt dat ze dan heel erg gaat veranderen.
Toen ze weken geleden de echo kreeg vond ze het nog niet zo interessant hoe het kindje eruit zou zien, als alles er maar op en aan zat. Nu is ze wel erg benieuwd hoe het eruit ziet. Heeft het een groot neusje, klein neusje, enz. enz.

Joost komt erbij en Rob en Joost gaan nog even een potje triktrakken. Tanja verdwijnt naar binnen.
pi_31459633
12:55
Dido Joost en Roel hebben het aan de tuintafel over leven na de dood.

Ingrid en Lieske liggen te zonnen op een zitzak.
Nathalie en Menno praten, maar daar is door het harde praten van Joost niets van te verstaan.

12:58
Joost gelooft niet in leven na de dood en probeert Dido te overtuigen. Dido gaat daarvan over de rooie, ze wil niet dat haar beeld over leven na de dood veranderd wordt, "daar wordt ze ongelukkig van."

[ Bericht 30% gewijzigd door Fiorenza op 15-10-2005 13:01:11 ]
pi_31459966
13:07
De kraamhulpen/verloskundigen van Tanja komen binnen, ze gaan de andere bewoners wat vertellen over de baby

Met dank aan Trevanian


Met dank aan Scanman voor de Cap
Menno en Roel zijn niet ontevreden met het vrouwelijke bezoek
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:11:04 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31460048
13.05 De verloskundigen komen en Ingrid schreeuwt naar buiten "Ze zijn er" De bewoners komen naar binnen en er volgt een rondje handjesschudden en namen noemen. De heren (Joost, Menno en Roel) gaan thee en koffie zetten en de bewoonsters merken op dat ze dat normaal nooit doen.

De verloskundigen gaan wat vertellen over het algemene verloop van de bevalling. En ze willen van Tanja en de bewoners info over het begin van de bevalling.

Ze vertellen over het breken van de vliezen, dat is in 10-15% het begin van de bevalling. Vaak pas later, na de weeën, en soms moeten zij het breken met een haaknaald. Ze willen als de vliezen breken dat er iemand even kijkt naar de kleur van het vruchtwater. Dat mag niet bruin of groen zijn, maar moet rozig en/of helder zijn. Nathalie vraagt wat er gebeurt als het wel groen of bruin is. Dan wordt het hoe dan ook een medische bevalling en die mogen zij niet zelf doen.
Joost griezelt en de verloskundigen zeggen dat hij dan niet de aangewezen persoon is om te kijken.
Na het breken van de vliezen moet Tanja binnen 24 uur ontsluitingweeën krijgen. Zoniet dan wordt het ook medisch.
In het andere geval begint het met weeën en die worden dan steeds regelamtiger en dat merken ze vanzelf.
Ze gaan ook wat vertellen over als er wat mis gaat, want de bewoners zijn dan degenen die moeten helpen.
Als ze veel bloedverlies heeft tijdens het bevallen/ de weeën (echt stromend), dan moet ze in zijliging gaan liggen en iemand moet in de dbk meteen een ambulance laten bellen. Het andere geval is als ze ineens persdrang krijgt voordat de verloskundigen er zijn. Dat zal bij de eerste bevalling niet zo gauw gaan, maar voor het geval dat. Tanja mag dan alleen puffen en absoluut niet gaan persen. Ze moet dan eigenlijk 1 iemand bij haar hebben die rustig blijft en haar zegt niet te gaan persen. Stel dat het hoofdje zichtbaar wordt, zolang mogelijk blijven zuchten en als iemand durft controleren of de navelstreng om het hoofdje zit. Als dat niet zo is, of de navelstreng erom vandaan gehaald is, mag ze wel gaan persen zodat de schouders en de rest geboren kunnen worden. Als het kindje er is meteen heel goed afdrogen, vooral het hoofdje en dan het kindje heel goed warm houden.

[ Bericht 78% gewijzigd door Jojogirl op 15-10-2005 13:22:12 ]
pi_31460145
13:13 de verloskundigen leggen uit dat Tanja of een van de bewoners moet bellen als Tanja gaat bevallen. Er komt daarvoor een telefoon in het huis.

Kimberly gaat verder met het vertellen hoe een bevalling in zijn werk gaat.

Menno en Roel gaan steeds angstiger kijken.
Zeker nu verteld wordt dat het kan zijn dat de bewoners bij de bevalling moeten helpen wanneer de verloskundigen niet snel genoeg aanwezig kunnen zijn.


Cap van Trevanian


Cap van Scanman ( een foto zegt meer dan 1000 woorden)

[ Bericht 18% gewijzigd door Fiorenza op 15-10-2005 13:25:15 ]
pi_31460659
13:35 Tanja gaat nu op de bank liggen, de verloskundigen laten het hartje van de baby horen. Dido en Nathalie mogen even voelen hoe de baby ligt.


Cap van Trevanian

[ Bericht 13% gewijzigd door Fiorenza op 15-10-2005 13:40:37 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:39:32 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31460769
Het kindje moet goed huid op huid liggen vanwege de warmte en meteen ook een mutsje op.
Ze zeggen dat dit een rampscenario is en erg onwaarschijnlijk. Rob vraagt hoe snel ze er kunnen zijn en dat is binnen en half uur. De afspraak is dat ze meteen gebeld worden bij beginnende weeën, maar dat zal bij Tanja anders zijn. Ze zullen gebruik maken van het hele huis, dus ook gewoon de keuken en de badkamer. Tanja gaat bevallen in de babykamer en zodra zij aangeeft dat de rest er niet meer mag zijn, moeten zij daar ook wegblijven. Tanja wilde dat niet vanwege het lawaai. De verloskundigen zeggen dat ze, zonder BB, in het ziekenhuis ook door de kamer naast haar gehoord had kunnen worden.
De verloskundigen komen nog even terug op als het kind geboren wordt en zij er niet bij zijn. Als het dan niet huilt moeten ze het heel stevig afdrogen en hard onder de voet wrijven. Echt flink eroverheen raggen met de handdoek.
De dames weten dat Rob kinderen heeft en dat vindt ie leuk. Ze vragen hoe hij de bevallingen ervaren heeft. "Vrouwen kunnen heel irritant zijn dan". Hij legt uit dat ie vanalles deed, maar dat je als man gewoon niet genoeg kan doen. De verloskundigen zeggen ook dat als Tan roept dat iemand op moet rotten ze dat ook gewoon moeten doen.
De verloskundigen vragen ook of ze het bad ff lekker schoon willen maken. Daar mag ze in als ze weeën heeft. Alleen niet als de vliezen gebroken zijn en ze nog geen weeën heeft.
Ze vragen of er nog iemand vragen heeft. Chantal vraagt wat ze denken van de datum. Ze kunnen er niks van zeggen, maar de meeste bevallen na de uitgerekende datum. Joost vraagt of ze kinderen hebben en bij elkaars bevallingen hebben gedaan. Ze hebben geen kinderen, maar hebben wel bevallingen van collega's gedaan. Dat is wel heel speciaal.
De dames vragen of er al iemand het idee heeft dat hij/zij het hoofd koel kan houden. De bewoners zeggen dat Tanja het zelf moet aangeven wie ze wil hebben. Er wordt opgemerkt dat Dido kraamzorg in haar opleiding heeft gehad. De verloskundigen reageren geïnteresseerd en vragen wat ze dan heeft gedaan. Dido heeft alleen de theorie gehad, geen stage gedaan.
De vlossen vragen of de bewoners het leuk vinden om het hartje te horen. Er wordt enthousiast gereageerd. Tanja gaat languit op één van de banken liggen en één van de verloskundigen begitn te voelen. Het kindje ligt alweer meer naar beneden en meer in het midden. Nath mag ook even voelen aan Tans buik. De rest kijkt stil toe, Joost wat angstig kijkend. Na Nath voelt ook Dido aan de buik. Tanja straalt bij alle aandacht. Eén van de verloskundigen haalt een doptone tevoorschijn en zoekt de hartslag. Ze vinden het leuk klinken en er wordt uitgelegd dat het twee keer zo snel gaat als bij een volwassene.
De verloskundigen hebben de echo niet gezien, maar 1 van de 2 kent de echoscopiste die het gedaan heeft. Dat het nu nog een tweeling is is heel onwaarschijnlijk, maar het geslacht dat is ook nooit 100% zeker. Rob vertelt over een buurvrouw bij wie het ook ineens een tweeling bleek te zijn. Eén van de verloskundigen heeft een soortgelijk verhaal.
pi_31460948



Caps van Trevanian

[ Bericht 15% gewijzigd door Fiorenza op 15-10-2005 13:54:11 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:53:23 #18
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31461148
Er wordt nog evenverteld over het loskomen van de placenta, dat moet binnen een uur komen. Zoniet dan krijgt ze een injectie en gaat de baarmoeder extra werken. Vaak helpt het ook als de baby aan de borst wordt gelegd, want ook daarvan gaat de baarmoeder samentrekken.
Iemand vraagt naar de grootte van een buik. Die hangt heel erg af van hoe iemand buikspieren zijn en of de baarmoeder heel erg naar de wervelkolom of naar buiten gaat.
Ze hebben het er nog even over dat Tanja na de geboorte zelf moet aangeven wie er wanneer mag kijken etc.
Tanja vraagt of ze nog even willen uitleggen over roken en wiegedood.
Nu zit er nog een buffer tussen (placenta) straks ademt het kindje het zelf gewoon direct in.

Er wordt nog even over de placenta gebabbeld. Tan vraagt wat ze ermee gaan doen. Zij zeggen dat zij dat mag zeggen. Ze geven wat voorbeelden van wat mensen ermee doen. Begraven, de hond eraan laten snuffelen, tapas van maken, bekijken. Als ze er niks mee wil, gaat ie gewoon in de kliko. Tan wil hem aan haar moeder mee geven.

"Beetje duidelijk?" "Ja" Er wordt gevraagd of ze het spannend of leuk vinden. Meer leuk dan spannend vinden de meesten. De heren willen graag dat de dames blijven. De dames nemen afscheid, er worden weer handjes geschud. Ze praten nog even over de volgende afspraak met tanja en dan gaan ze echt. Joost:"Jullie komen er zelf wel uit hè"
Ing en Nath merken op dat het leuke grieten zijn en dat ze zich bij hen ook wel op hun gemak zouden voelen. Roel zou de hartslag van de baby echt een stoere sample vinden. Joost praat nog even na over zijn vraag (of ze zelf al moeder waren enzo).
Menno en Roel gaan buiten voetballen en praten ook nog even na. Over dat het voor hen raar moet zijn om zo in het huis te komen.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:30:28 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31463040
Roel denkt dat Dido's moeder en zusjes hem wel aardig zullen vinden.
Dido vindt dat nogal een gewaagde bewering. "Zo leuk heb je anders niet tegen me gedaan. Waarom denk je dat dan, dat ze je leuk zullen vinden."
Roel: "Ik ben een onwijs toffe peer weet je."

Dan begint Roel weer toespelingen te maken over hem en Dido samen.
Dido: "Roel ik begin er echt niet meer aan. Echt niet."
Roel: "Echt niet?"
Dido: "Echt niet!"
Roel: "Nou...... veel geluk dan samen, jij en je eergevoel."

Ze liggen even stil, in de zon.

Roel: "Ook geen kans van 1 op 10 miljoen?"
Dido: "Nee."
Roel: "Jammer, anders had ik gezegd dat er nog een kans is."
Dido schiet in de lach. "Ja dat weet ik."
Ze vervolgt: "Het ligt niet alleen aan jou, het ligt ook aan mij. Ik ben gewoon erg kwetsbaar, heb ik gemerkt. Ik wil me daar niet meer aan blootstellen hier. Ik begin er niet meer aan. Ik ben vastbesloten."

Dido: "Ik had ook heel erg kwaad op je kunnen blijven, je moet blij zijn dat we überhaupt nog zo met elkaar omgaan."
Roel: "Ik ben ook erg blij. Zo blij.."
Dido: "Ik heb er zelfs aan gedacht je te nomineren. Maar dat doe ik niet, simpelweg omdat je ook mijn maatje bent."
Roel: "Mijn maatje... nou ja, iemand waar je niets voor voelt, die kan je ook niet kwetsen."
Dido: "Haha"
Roel: "Slim hè"
Dido: "Jij denkt dat ik heel diepe gevoelens voor je heb, maar dat is niet zo."
Roel: "Je bent echt afgeknapt."
Dido: "Ja."

Weer even stil.

Dido: "Ga je nog wat zeggen?"
Roel: "Hoezo?"
Dido: "Dat vroeg ik me gewoon af."
Roel: "Geniet je van mijn pleidooi of zo?"
Dido: "Nee."




Dan klinkt De Stem. Ze moeten al het eten inleveren.
De bewoners staan op om dit te gaan doen.
Chantal loopt richting Dido: "Blijf jij maar liggen."
Dido: "Hoezo? Ik help wel even."
Chantal: "Nee blijf maar liggen, je bent niet voor niets een diva."
Dido: "Hahaha, ja dat is wel zo. Nou dan blijf ik lekker liggen."

Maar ze staat toch maar op.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:57:49 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31464895
Lieske was vanmiddag in een bewegende bui en begon wat met een bal te spelen. Later kwam Menno meedoen en gingen ze samen wat overkoppen. Even later werd Lieske naar de dbk geroepen en kreeg op haar donder. Er werd gezegd dat ze op deze manier geen respect toonde voor de fysio, aangezien ze zich niet goed aan zijn instructies hield. Er werd Lieske dus opnieuw even meegedeeld dat ze NIET met de bal mag spelen en dat ze zo veel mogelijk moet blijven zitten. Lieske baalde er behoorlijk van.



My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:51:17 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31469209
Stem van BB (2maal)
* Dit is een waarschuwing*

De mensen buiten in het bad denken dat het is omdat ze zitten te fluiten en joelen met mensen buiten de schutting maar volgens Joost was het omdat Rob tegen een deur aanschopte.

De boodschappen zijn binnen en Chantal is bang dat ze nix krijgt en graait als een hongerige Afrikaan in de dozen (op zoek naar sigaretten)
pi_31471258
Roel en Menno hebben elkaar helemaal gevonden na hun gesprek afgelopen nacht..
Eerst smeren ze bloedworst in Ingrids gezicht


en vervolgens dagen ze Dido en Nathalie uit om te kijken wie het langste haar adem in kan houden..




Zodra ze onder water duiken lopen Menno en Roel weg
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_31472878
Tanja en Dido liggen in bed..

De rest zit gezellig in de huiskamer over verschillende dingen te praten


en Rob ligt alleen in de jacuzzi.. Niemand komt gezellig bij hem zitten..
Hebben ze genoeg gehad van de "Rob-gesprekjes"?

Rob begint vervolgens te zingen, om de stilte weg te drijven..

[ Bericht 9% gewijzigd door pinkplatinum op 15-10-2005 21:56:56 ]
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  zondag 16 oktober 2005 @ 06:15:35 #24
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31482436
Tanja ligt te woelen in bed... wordt het een meisje of toch...



Dan maar ff

  zondag 16 oktober 2005 @ 06:30:26 #25
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31482459
Tanja droomt..........

"I don't wanna rock, Baby
But you're making me feel so nice
When's it gonna stop, Baby?
Cos you're keepin' me up all night"

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')