I Agreequote:
En heel snel wegwezen!quote:Ik ben een eersterangs, eerstejaars BB newbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh wel met diploma'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is van de weinige dingen wat minder is maar al die stichtingen hebben geld nodigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ken het toen ik ergens anders woondeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wrom denk je dat ik ben verhuisd?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet voordat jij je CV op tafel gedonderd hebtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I Agreeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
En heel snel wegwezen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu ook niet meer, tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kind, toen ik op school zat bestond de mavo helemaal nog niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whoo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb er maar één verklaring voor: magieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben een self-educated manquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan heeft al jaren BB ervaring.
Ik ben een eersterangs, eerstejaars BB newbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh wel met diploma'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die meest rechtsequote:
Koel en donker is in een kist, toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:12 schreef doka het volgende:
[..]
Je bent het nummertje vergeten
kutnewbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat gemeenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Niet voordat jij je CV op tafel gedonderd hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mulo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kind, toen ik op school zat bestond de mavo helemaal nog niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, wil je er bij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Koel en donker is in een kist, toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, combinatie van LBO, LEAO en MAVO.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nu ook niet meer, tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is nu VMBO ofzo?
Tanja!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had altijd al wel gedacht dat het niveau van APK beneden die van Tanja lag. Hij wil graag soortgenoten in een topic. Jammer dat er ook hoger opgeleiden blijven komen.
Ik mail Hummie gewoon. Of ze op 11 november Sint Maarten-liedjes moeten zingen als opdracht. Ook al was het alleen maar om jou te pestenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is van de weinige dingen wat minder is maar al die stichtingen hebben geld nodigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar 11 november zet ik echt de bel af 's avondsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe maar een portie vlammetjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:16 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, wat wil je er bij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ze was zo stellig dat ze er echt weer maar 3 of 4 ging roken per dag. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze dus morgen geen enkele sigaret meer neemt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef -Delta- het volgende:
Dus dit is Tanja's 5e sigaret in 3 uur en 1 kwartier.
Wow dat zal wat zijn in een hele dag genomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou zeggen: 'Luister naar je lieve zachte bed en geef er gehoor aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:17 schreef -Delta- het volgende:
Shit zeg ik moet gaan slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja daag zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Verder wel terecht dat de bewoners niet meer van Tanja in huis mogen roken zodra de baby er is.
Ik was weg op 11 november hahahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is van de weinige dingen wat minder is maar al die stichtingen hebben geld nodigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar 11 november zet ik echt de bel af 's avondsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop