Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit een feest was in Nederland (dacht dat men weer een Amerikaans feest overnam). In Rotterdam vieren we dit niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mail Hummie gewoon. Of ze op 11 november Sint Maarten-liedjes moeten zingen als opdracht. Ook al was het alleen maar om jou te pesten
11 November is de dag dat mijn lichtje, dat mijn lichtje.....
Sint Maarten Sint Maarten, de koeien hebben staarten.....
![]()
![]()
Ik vind het eik wel jammer voor de kinderen die het niet kennen, is hardstikke leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit een feest was in Nederland (dacht dat men weer een Amerikaans feest overnam). In Rotterdam vieren we dit niet.
Mijn zoon ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
11 November doen ze hier niet, gelukkig ben ik als kind ergens anders opgegroeid, had die bakken met snoep niet willen missen al die jaren![]()
![]()
Aan de voorkant van het huis brand geen licht dus ze zijn snel weer wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik was weg op 11 november hahahaha![]()
Tis ook een lief feestje, al die lieve zoete kinderstemmetjes daar smelt je gewoon voor en geef je ook watquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het eik wel jammer voor de kinderen die het niet kennen, is hardstikke leuk
Als ik ooit nog kinderen krijg, rijd ik elk jaar op 11 November gewoon richting Noord-Holland![]()
Wat gemeenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aan de voorkant van het huis brand geen licht dus ze zijn snel weer weg![]()
Ik hou niet van kinderen![]()
Foei foeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aan de voorkant van het huis brand geen licht dus ze zijn snel weer weg![]()
Ik hou niet van kinderen![]()
viezerikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik sta met een bak snoep klaar, niemand komt het halen
Het was echt leuk vroeger maar tegenwoordig moeten ouders eerst in de zakken van de kinderen kijken of er geen "raar" snoep bijzitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
11 November doen ze hier niet, gelukkig ben ik als kind ergens anders opgegroeid, had die bakken met snoep niet willen missen al die jaren![]()
![]()
truste :wquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Hé jongens en meisjes, ik ga slapen.
Trustuh. [afbeelding]
* Durf niks terug te zeggen, bang voor een rotopmerkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
Als je maar niet voor mijn deur komt staan zingen, schiet echt niet opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het eik wel jammer voor de kinderen die het niet kennen, is hardstikke leuk
Als ik ooit nog kinderen krijg, rijd ik elk jaar op 11 November gewoon richting Noord-Holland![]()
Hier (in het Oosten) ook niet volgens mij. Maar ik heb tot mijn 25e in Groningen gewoond en daar wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit een feest was in Nederland (dacht dat men weer een Amerikaans feest overnam). In Rotterdam vieren we dit niet.
Trustequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
Tis echt leuk, je begint met een lege zak en uiteindelijk heb je kilo's snoep zelf opgehaald/gezongen, echt leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis ook een lief feestje, al die lieve zoete kinderstemmetjes daar smelt je gewoon voor en geef je ook watik wel iig
Jij bent ECHT ECHT ECHT eng bezig. Eerst was je al behulpzaam en nu zeg je ook al wanneer je gaat slapen. Heb je je pilletjes wel genomen vandaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Trustuh. [afbeelding]
Wij houden beide niet van kinderen en de hond niet van de bel de hele tijd, dit is de beste oplossingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |