Grappig, wist niet dat ze het in Groningen ook dedenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier (in het Oosten) ook niet volgens mij. Maar ik heb tot mijn 25e in Groningen gewoond en daar wel.
Trusten meneer Koomen en tot morgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Hé jongens en meisjes, ik ga slapen.
Trustuh. [afbeelding]
quote:
Lekker ONtopicquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier (in het Oosten) ook niet volgens mij. Maar ik heb tot mijn 25e in Groningen gewoond en daar wel.
Hier doen ze sinds een jaartje of 2 wel meer aan Halloween. (wat ook wel een feestje in het BB-huis gaat worden).
Toen ik nog in Spanje woonde had je ook allemaal van die feestjes. Sta je zonder het te weten het eerste jaar.
Truste en tot morgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, half 4 alweer![]()
Kijkze nog allemaal en trusten voor later![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Swiet driemsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Een hele dikkequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Nice dreams!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef -Delta- het volgende:
Als het aan Geesje ligt wel. Want die doet wel of ze graag wil dat ze thuiskomt, maar Geesje liet donderdag een beetje te duidelijk doorschemeren, dat BB een soort van "blijf van mijn lijfhuis" is voor Tanja. En dat heeft Tanja ook meerdere keren aangegeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft haar sigaret op en doet weer een poging.
Zal Tanja als laatste het huis verlaten, samen met haar baby??? The HORROR....
quote:
trustequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
Stort in, ben weg, tot morgen!!!!!![]()
![]()
Doekoes..... kan ik geen huis voor kopen pfffffffffffffffffffffffffffff![]()
Trustuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
Stort in, ben weg, tot morgen!!!!!![]()
![]()
Doekoes..... kan ik geen huis voor kopen pfffffffffffffffffffffffffffff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |