Het is nog te warm voor een muts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ga een beetje uit de school klappen, muts. Mensen die dit weten, hebben geheimhoudingsplicht.
Schoonheidsfoutjes...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De prognoses zijn onheilspellend.
Kop op, het is een mooie nazomer,weekend, bijna vakantie, lach eens lief naar je vriendinnetje en pluk de dagquote:
Oh, ik ben gek op vakantie. Eerst twee dagen met een boek en een lekkere intellectueel in bed blijven, elkaar voorlezend en bosbessen voerend, en dan twee weken zwerven door Italie.quote:
donequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Kop op, het is een mooie nazomer,weekend, bijna vakantie, lach eens lief naar je vriendinnetje en pluk de dag
C'est plat parce que c'est vrai.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Eerst twee dagen met een boek en een lekkere intellectueel in bed blijven, elkaar voorlezend en bosbessen voerend, en dan twee weken zwerven door Italie.
Heb je ooit een grotere platitude gehoord?
Mooie filmquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:12 schreef Floripas het volgende:enkt met weemoed terug aan geweldige scene in de "Blechtrommel"*
Wie heeft die nog meer gezien?
http://news.independent.co.uk/world/middle_east/article319606.ecequote:Mr Bremer may not even have been the worst American imperial governor over the last century. In 1943 in recently captured Naples the US commander General Mark Clark dined off exotic fish looted from the city aquarium, and appointed Lucky Luciano, the New York mafia boss, as a senior civilian adviser.
Eindelijk een wat dieper ingaand beeld ipv gekrakeel over de zoveelste terreuractie.quote:Wie denkt Samir A. wel niet wie hij is?
Onder de arrestanten van de terreuractie van vandaag in Den Haag, Amsterdam en Almere bevindt zich wederom Samir A. Een recente aanklacht -en vrijspraak- voor het voorbereiden van aanslagen lijkt hem er niet van weerhouden zich op het terroristische pad te begeven. Wie is hij en wat drijft hem? Een portret.
Hoe is tie hier dan zo??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Dog dag.
heb jij zo'n bromstem dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef Floripas het volgende:
Die gaat voor het CDA-lijsttrekkerschap, die Leers, wat ik je brom.
Met mij goed. Ik kan natuurlijk niet voor alle hannekemaaiers spreken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoe is tie hier dan zo??
Ben jij geobsedeerd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Als twee grote plagende dingen. - Capeadder.
Zeg, merk je niet iets?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Leers
De man die drugs-problemen door een liberaal drugsbeleid wilt oplossen door een nog liberaler beleid. De publieke afgang van GroenLinks-liberalisme.
Mayan ollah èbte hoy!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met mij goed. Ik kan natuurlijk niet voor alle hannekemaaiers spreken.
Ik doe met je mee Harry!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
ik denk dat het een goede avond is om maar weer eens bier te drinken, wat jullie?
Dat ga ik over drie uur doen, Harry. Maar jij begint natuurlijk vroeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
ik denk dat het een goede avond is om maar weer eens bier te drinken, wat jullie?
Ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
sigaren en hoge hakken gaan niet samen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wel als ik Johans sigaren heb gerookt op de volgende POLmeet.
Utrecht, zaterdags, The Florin, uitzending Spijkers met koppen.quote:
ALs je op gister doelt, ik heb geen druppel ingenomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat ga ik over drie uur doen, Harry. Maar jij begint natuurlijk vroeg.
Zo hongerig huh?quote:
Ma Flodder loopt op sloffen, en maakt er geen fellatione rookwolkjes mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:07 schreef DaveM het volgende:
[..]
sigaren en hoge hakken gaan niet samen.
maar dat is mijn bescheiden mening
*visioen van ma flodder krijgt.
Moet jij dat nog vragen, o 33egrader?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jawel, ik heb mijn friet niet goed doorbakken, maar waarom zou jij dat moeten weten?
Met een overlevingskans van minder dan 1% om onder het puin vandaan te komen?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:14 schreef Floripas het volgende:
Oh, gaat dat over dat virus dat rondwaart bij World of Warcraft?
Dat heb ik in de Groene Amsterdammer gelezen.![]()
Wil jij het nu ook al weten? Sickie ook al.. Ik vind het een beetje een ongemakkelijk onderwerpquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:11 schreef Floripas het volgende:
Tafkahs, hoe zit het met jouw lichaamsbeharing?
Hij heet toch finder elf towns?quote:
Echt, zo genant?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wil jij het nu ook al weten? Sickie ook al.. Ik vind het een beetje een ongemakkelijk onderwerp![]()
Nee, Finder_elf_towns is een potpourri van ''DrWolffenstein''. En dat 33egrader sloeg natuurlijk op onze standing binnen de Vrijmetselaars.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij heet toch finder elf towns?
Dat gaat toch over WOW?
En daar had een virus toch toegeslagen als de pest?
Ik vind het Braziliaanse patroon wel mooi,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt, zo genant?
Ik heb er geen, jij?
Ben je zo'n precisiemensje dan? Als het nou in de vorm van Jamaica was..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt, zo genant?
Ik heb er geen, jij?
Hm, ik wilde iets gaan vertellen over mijn meisje en een krul die zo vlakbij de essentie van haar vrouwelijkheid ligt dat ze 'm niet af durft te scheren. Alsof je met een baby converseert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind het Braziliaanse patroon wel mooi,!
Ik vind dat zo vermoeiend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:19 schreef Floripas het volgende:
Iemand heeft een zeepkistje gevonden.
Nee, over Tolkien en zijn overbekende werk.quote:
Dat klopt, maar ten tijde van die hype was ik afwezig vanwege gezeur op school.quote:En daar had een virus toch toegeslagen als de pest?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:19
schreef Floripas het volgende:
Iemand heeft een zeepkistje gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |