abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:58:03 #151
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_31373746
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Balkenende-3 is natuurlijk niet ondenkbaar. De huidige peilingen zeggen andere dingen, maar als het eenmaal 2007 is zullen de mensen kiezen voor hun portomonee en niet voor de angstverhaaltjes van modern-links.
meneer, de portomonee raakt voor iedereen steeds leger! als het kabinet daar niks aan doet (wat ik niet zie gebeuren, omdat het huidige kabinet een stelletje arrogante beterweters zijn) dan zal ieder voor verandering stemmen om die portomonee nog te redden
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:00:32 #152
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31373798
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:58 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

meneer, de portomonee raakt voor iedereen steeds leger! als het kabinet daar niks aan doet (wat ik niet zie gebeuren, omdat het huidige kabinet een stelletje arrogante beterweters zijn) dan zal ieder voor verandering stemmen om die portomonee nog te redden
ssst, tis DR.W., die met dat kraagje
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:16:25 #153
132503 Nachtbus
redder in de nacht
pi_31374140
ik zag gister inderdaad (als reactie op pberends) in de spits dat 'ie over de knie ging'

waarom?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:16:37 #154
132503 Nachtbus
redder in de nacht
pi_31374148
pechtold dus
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:28:48 #155
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31374376
Ik keek net nog even naar Balkenende, maar ik vind het toch wel een prettig idee dat hij geagiteerd kan raken van een stoel die in de weg staat. En dat, terwijl er nog wel zoveel jaar cda te vieren valt ..

Dat geanimeerde "Schrikbeeld?" was nog het mooiste, hij schrok er zelf van

[ Bericht 3% gewijzigd door Tafkahs op 12-10-2005 01:41:43 ]
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31395053
Beetje laat:
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

Alleen de LPF kan de politiek vernieuwen

Heeft de LPF eindelijk ervaren Kamerleden, willen de kiezers er helemaal niks meer van weten. Niettemin denkt LPF-Kamerlid Mat Herben dat - nu de lessen zijn geleerd - de LPF de toekomst heeft. Hij legt in de studio uit waarom hij dat vindt.

Den Haag maakt einde aan vervuilde huizen
Ratten, kakkerlakken of rotzooi tot aan het plafond. De gemeente Den Haag gaat - bij wijze van proef - in twee wijken met speciale handhavingsteams verwaarloosde huizen te lijf. Op die manier hoopt de gemeente illegale onderverhuur, onderhoudsgebreken en misbruik van sociale voorzieningen aan te pakken.

Het korte verhaal
Het korte verhaal is in Nederland een veronachtzaamd genre. Dat zegt schrijver Joost Zwagerman die vanmiddag in Amsterdam een vuistdikke bloemlezing van Nederlandse en Vlaamse verhalen presenteerde. Spannend voor veel schrijvers, want zij vragen zich af: sta ik erin?

Den Haag Vandaag
Vanuit Den Haag een verslag over het energiedebat.

Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
Mat Herben .
pi_31414123
Mat Herben was wel leuk gister. Al die oude LPF-beelden
pi_31414800
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

Naschokken in Pakistan

Een krachtige naschok zorgde vannacht voor paniek in het Pakistaanse deel van Kashmir. Zes dagen geleden maakte een aardbeving al miljoenen mensen dakloos en duizenden kwamen om het leven. Verslaggever Stefan Blommaert bezocht een paar dorpjes in de buurt van Muzaffarabad. Een verslag.

Harold Pinter wint Nobelprijs voor Literatuur
“Hij geeft de afgrond onder het dagelijkse gezwets weer.” Met die motivatie kende het Nobelcomité in Stockholm de Nobelprijs voor Literatuur toe aan de Britse toneelschrijver Harold Pinter. Berend Boudewijn regisseerde onlangs Pinters stuk 'De Huisbewaarder.' Hij reageert op de toekenning.

Aanpak terrorisme
In de strijd tegen terrorisme gaat de Nederlandse politie een nieuw wapen inzetten. Hoe dit nieuwe middel precies werkt, is vanavond te zien in NOVA.

Den Haag Vandaag: de VNG
De koepelorganisatie voor gemeenten, de VNG, hield vandaag een buitengewone ledenvergadering. Onderwerp van gesprek was ondermeer het kabinetsbesluit om de ozb (de onroerende-zaakbelasting) gedeeltelijk af te schaffen.

Presentatie: Clairy Polak en Joost Karhof
pi_31414898
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:04 schreef pberends het volgende:

[..]
Niet echt boeiend, vanavond.
pi_31414903
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Mat Herben was wel leuk gister. Al die oude LPF-beelden
Hij durfde er zelf niet naar te kijken .
pi_31414924
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij durfde er zelf niet naar te kijken .
Die LPF-vrouw: "Heerlijk, er is weer rust in de tent", zaten volgens mij tien man in die zaal
pi_31440990
quote:
Vanavond in NOVA Politiek

Terreurdreiging in Nederland

Zeven terreurverdachten zijn vandaag aangehouden bij een anti-terreuractie. Het Binnnenhof was uit voorzorg afgesloten. In NOVA Politiek uitgebreid aandacht voor de actie. Te gast is: GroenLinks-leider Femke Halsema. Haar partij omarmde deze week de 'vrijheid', maar wat betekent dat in tijden van terroristische dreiging?

Verder zijn te gast de kersverse lijstrekker van de PvdA in Rotterdam, Peter van Heemst, en de aanvoerder van Leefbaar Rotterdam Marco Pastors. Zij gaan een debat aan over de politieke toekomst van hun stad. Daarnaast de Politieke Barometer en een extra onderzoek naar de electorale kansen van beide partijen in de havenstad.

Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
pi_31448973
Halsema steunt het stalken/storen Vreemd...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:32:33 #167
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31449237
De beoogde doelgroep stond iig op de achtergrond van die poster © sjun
pi_31449249
Klapvee heb je altijd
pi_31449361
PvdA Rotterdam.

Die kunnen beter de komende 50 jaar zwijgen
pi_31449471
Ja, PvdA Rotterdam heeft weinig recht van spreken. Ze mogen natuurlijk zeggen wat ze willen, maar eigenlijk zouden ze zichzelf een spreekverbod van 50 jaar moeten opleggen.
pi_31449541
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Ja, PvdA Rotterdam heeft weinig recht van spreken. Ze mogen natuurlijk zeggen wat ze willen, maar eigenlijk zouden ze zichzelf een spreekverbod van 50 jaar moeten opleggen.
Mijn idee.

Dat zou Pastors eigenlijk moeten aansnijden in deze discussie.
pi_31449570
Spreekverbod .

Dat riekt pas naar het nazisme.
pi_31449600
Waarom heeft die kerel een spreekverbod?

Ik schakel wat later in
pi_31449619
Tering, heeft ie daar een spreekverbod voor gekregen? Wat een onzin .
pi_31449622
Idioten als groenlinks

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')