Juist!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef ChantalC het volgende:
1 ding mag ik wel... Tanja's kwelgeest (Rob) is er nog...![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef ChantalC het volgende:
![]()
Jij kent Linda toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef Falco het volgende:
Aaah minpunten voor Linda: Chantal was haar maatje!
The Fake are gonna Fade out !!!!quote:
En menno had rob ook liever zien vertrekken!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:54 schreef ChantalC het volgende:
![]()
Of andersom...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:56 schreef schatje het volgende:
De poll hier op Fok! is dus niet echt betrouwbaar.
Laten we het hopenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef schatje het volgende:
Nou ja, boeit eigenlijk niet. Men zeikt sowieso wel.
En ook zo integer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ralphie wat een ongelovelijke lieve man!!!!![]()
![]()
![]()
Vraag me alleen af of ie ballen heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ralphie wat een ongelovelijke lieve man!!!!![]()
![]()
![]()
Hier ook... Talpa we need more bandwidth!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef kwakveense het volgende:
ik baaaaaaal dat mijn streams het niet doen...alleen stream 4 doet t , en de liveshow ook niet...
Joost heeft bij mij ook afgedaan door dat vreselijke geslijm bij Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef Loesje29 het volgende:
Linda wil dat Joost BB gaat winnen.
Ik ook![]()
Ik ga voor Didoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Joost heeft bij mij ook afgedaan door dat vreselijke geslijm bij Rob![]()
![]()
.
Blijft er niemand meer over bij mij.
Alleen puur om aan te ergeren![]()
.
Dido is de grootste gluiperd van allemaal volgens mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef Loesje29 het volgende:
Die Dido is echt een gluiperd!
In de live uitzending zei ze tegen Bridget dat ze er echt even over nagedacht had om helemaal te stoppen. Nu zit ze met Chantal ze te kleppen. Chantal zegt dat ze er geen seconde over heeft gedacht om te gaan stoppen. ´Nee! Ik ook echt niet!´ roept Dido![]()
Linda is gewoon een topwijf en zeker weten dat ze het zou doen ook! Linda "Ik doe thuis niet anders"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij kent Linda toch?
Kun je haar eens een keer deze kant op laten sturen? Zou wel leuk zijn als ze hier dingen kon lezen of reageren. Misschien zelfs een Q&A thread ofzo, in overleg met de mods hier
Ik houd van Dido maar ze is idd een kakker en ik vond het stom dat ze zich ergerde aan Linda....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Dido is de grootste gluiperd van allemaal volgens mij.
Mjah. Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
Alleen puur om aan te ergeren![]()
.
lieskequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
Nee, ze vindt ons sukkels....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:12 schreef Rianne84 het volgende:
de dochter van rob vindt mensen op internet oppervlakkig
Komt nog wel zeker als ze weer gaat zeuren dat ze naar huis wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
wat een grafstemming, stelletje lapzwansen, zeg dan eindelijk wat je van Tanja vindt
huh is Peter6000 dochter van Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oppervlakkige mensen, wij?
Rot toch op, Peter6000 / dochter van Rob
Op zich wel een aardig meisje. Ik word alleen zo moe als ze eenmaal praat. Ze draaft zo doorquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ze vindt ons sukkels....
En op onze hoofden zitten pukkels
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou. Klaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef Inca het volgende:
rob
Joost for WINNER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef Loesje29 het volgende:
Echt, als ik ze 1 voor 1 af ga, dan is er niet eentje die ik de centen echt gun.
Joost dan nog het meeste.
Dido en Nathalie echt niet.
Chantal al helemaaaaaaaaaaal niet, achterbakse doos.
Roel is me te popi.
Menno en Ingrid bemoeien zich alleen met elkaar.
Lieske is veel te onzichtbaar en dus onbelangrijk.
Rob gun ik het misschien ook nog een beetje.
Maar Joost dus het meest
En Tanja kwam niet eens in me op. Kon het bericht niet meer wijzigen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef Loesje29 het volgende:
Echt, als ik ze 1 voor 1 af ga, dan is er niet eentje die ik de centen echt gun.
Joost dan nog het meeste.
Dido en Nathalie echt niet.
Chantal al helemaaaaaaaaaaal niet, achterbakse doos.
Roel is me te popi.
Menno en Ingrid bemoeien zich alleen met elkaar.
Lieske is veel te onzichtbaar en dus onbelangrijk.
Rob gun ik het misschien ook nog een beetje.
Maar Joost dus het meest
Al met al ben ik tevreden over hoe het gegaan is!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zoon van Rob had er wel een boel, heeft Rob daar die uitspraak soms op gevonden?quote:
Rob heeft gezegd dat het nu menens wordt... Ik denk dat ie met zijn been gaan slaan...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:17 schreef Rianne84 het volgende:
ben benieuwd wat voor personality-change rob nu weer zal ondergaan
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die zoon van Rob had er wel een boel, heeft Rob daar die uitspraak soms op gevonden?![]()
tanja gaat deruit als het biggetje is geborenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Trouwens, het zou me echt niets verbazen als Tanja wint.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Wel opvallend dat zijn ex (??) ook zei dat ie totaal zichzelf niet is. Die vent doet zo raar in dat huis. Toneelspelerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Rob heeft gezegd dat het nu menens wordt... Ik denk dat ie met zijn been gaan slaan...![]()
Dat nooit!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Het vreemde is dat ik de liveuitzending pas goed kan horen als ik stream 1 t/m 4 uitzet... anders heb ik geen geluid bij de liveuitzending.... weet niet waar het aan ligt.... hebben jullie dat ook?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:16 schreef regenworm het volgende:
talpa regie geluid HARDER en stream 1+3 lopen door elkaar sukkels
Ga jij eens ff snel je mond spoelenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef riri het volgende:
Dido is dik geworden valt me op
Laten we het hopen zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:17 schreef Loesje29 het volgende:
De bewoners vinden het een stuk prettiger om te nomineren als ze eenmaal bevallen is, zeggen ze![]()
Bwah! Wil je niet van die enge dingen zeggen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Vond haar ook wel wat aan de magere kant.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef riri het volgende:
Dido is dik geworden valt me op
denk het niet, die vertrekt een week na de geboorte van het kindquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Ik denk Ingridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Rianne84 het volgende:
tanja zal van binnen wel weer lachen dat ze op rantsoen moeten...
is er al bekend wie met haar geweldige maaltijden mag meevreten? chantal zeker?
Of Ingrid weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Rianne84 het volgende:
Dat is vast na 1 week nachten wakker liggen door het gejank van het kind van een ander, een heeeeel stuk minder moeilijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we het hopen zeg![]()
Naat kan het wel roepen, maar zei vorige week nog "oh dan kan ik haar niet meer wegstemmen, dan ga ik me hechten aan zo'n kleintje"
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we het hopen zeg![]()
Naat kan het wel roepen, maar zei vorige week nog "oh dan kan ik haar niet meer wegstemmen, dan ga ik me hechten aan zo'n kleintje"
Ga ff mailtje naar Talpa sturen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Moeten ze niet hun eten + drank inleveren? De weekopdracht is mislukt en normaliter moet alles toch direct weer terug?
nee ze mocht alleen een van de personen kiezen die moesten stoppen met roken, dus roel, chantal of didoquote:
Nee, moet een van de tijdelijk gestopte rokers zijn.quote:
robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Rianne84 het volgende:
Beter naar Bigbrother@endemol.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef BBscanner het volgende:
Stuur je mail naar info@talpamedia.nl misschien moeten ze dan de drank inleveren!
Rob zit er gelukkig de volgende keer ook weer op en dan gaat hij exit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Inca het volgende:
zo volgende week chantal op de bank
Ik denk Menno, Rob, Joost en Lieske.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Inca het volgende:
zo volgende week chantal op de bank
Ik hoop het.. Anders ben ik echt teleurgesteld in Nederlandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rob zit er gelukkig de volgende keer ook weer op en dan gaat hij exit.![]()
Rob en Chantal op de bank. Ik weet nog niet wie er uit gaat. Eén ding is wel. Menno en Ingrid spelen ook niet helemaal zuivere koffie, en als zij zonder kleerscheuren door de rondes heen komen sterkt ze dat ook weer zo met z'n tweetjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rob zit er gelukkig de volgende keer ook weer op en dan gaat hij exit.![]()
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het daar behoorlijk mee eens benquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
de feestjes zullen nooit meer hetzelfde zijn
Ik heb alleen goed naar de eerste 5 wissels gekeken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:23 schreef BBscanner het volgende:
@Regenworm
Je hebt toch gelijk gekregen met de fouten van de stip wissels.Weet je of Chantal ook fouten heeft gemaakt? Dit verklaart ze nl.
Ik verwacht niet dat er nog iemand op Lieske gaat stemmen. Langzaam maar zeker krijgen de bewoners echt een hekel aan 1 of meer personen in het huis.. en daar hoort Lieske denk ik nooit bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk Menno, Rob, Joost en Lieske.
ik heb alleen helaas niemand nog negatief in het huis over chantal gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er nog iemand op Lieske gaat stemmen. Langzaam maar zeker krijgen de bewoners echt een hekel aan 1 of meer personen in het huis.. en daar hoort Lieske denk ik nooit bij.
Volgende keer Menno, Rob en Chantal op de bank
dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er nog iemand op Lieske gaat stemmen. Langzaam maar zeker krijgen de bewoners echt een hekel aan 1 of meer personen in het huis.. en daar hoort Lieske denk ik nooit bij.
Ik hoop, dat Menno er snel uitgaat, die speelt spelletjes precies zo dat wij ze niet zien en ook samen met Ingrid.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef cevece het volgende:
[..]
Rob en Chantal op de bank. Ik weet nog niet wie er uit gaat. Eén ding is wel. Menno en Ingrid spelen ook niet helemaal zuivere koffie, en als zij zonder kleerscheuren door de rondes heen komen sterkt ze dat ook weer zo met z'n tweetjes.
Volgende week woensdag pas weer hè... Daarna is het denk ik direct na iedere exit weer nomineren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn er al nieuwe nominaties dan, of is het speculeren.
Heel BB zal niet meer het zelfde zijn. Tanja gaat na het werpen toch wel weg. Die gaat niet voor de overwinning. Dus het is jammer dat Rob er nog zit. BB had sancties/weekopdrachten genoeg kunnen verzinnen om het huis schoon te houden. En zo schoon was Rob helemaal niet. Delegeren is hij wel goed in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
Lieske niet omdat rob nog in het huis zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk Menno, Rob, Joost en Lieske.
Jij hebt het verkeerd verstaan, want ze zei: "Dat is informatie waar we wat mee kunnen... NIET!"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:34 schreef twentemeisje het volgende:
En Chantal is alweer in haar element! Roddelroddelroddel! "Dat is informatie waar we wat mee kunnen!" Nou helaas heb je het verkeerd verstaan troela...
Hoe weten we dan dat ie uberhaupt spelletjes speeltquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop, dat Menno er snel uitgaat, die speelt spelletjes precies zo dat wij ze niet zien...
Jammer, het gaat zoooo traagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgende week woensdag pas weer hè... Daarna is het denk ik direct na iedere exit weer nomineren.
We gaan het hoerenfeest heel erg missenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
Tanja vliegt eruit zodra ze dat kind geworpen heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat niet meer goedkomen... en gezien het aantal stemmen op Tanja... en de reacties in het publiek, gaat Tanja of Joost winnen. Weinig positiefs te melden dus
En een Tanja die dan spontaan weeën krijgtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan bied ik mijn oprechte excuses aanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Jij hebt het verkeerd verstaan, want ze zei: "Dat is informatie waar we wat mee kunnen... NIET!"
als ze er alledrie tegelijk opzitten is het geen droombank... dan zou je bij welke exit ook, nog steeds teleurgesteld zijn dat dequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske niet omdat rob nog in het huis zit.
rob menno chantal gelijk een droombank
Vergeet vooral Hummie niet... Die wil Menno kwijt en dat zal haar ook gaan lukken....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
Het is echt sneu. De enige bewoners die overgebleven zijn en die ik kan pruimen zijn nu Joost en een beetje Menno, Ingrid, Roel en Lieske. Alle jofelerds (Rikkert, Ralph en Linda) zijn weg. Erg jammer dat het zo moet lopen, maar ja.
Ik hoop op Scanmans bank (Menno, Rob en Chantal), ik kan me haast ook niet voorstellen dat Menno het huis dan zou moeten verlaten.
Rikkert was een dooie, Ralph iets minder maar ook nog een hele stille, tja je kijkt niet naar BB om dooie mensen te zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
Het is echt sneu. De enige bewoners die overgebleven zijn en die ik kan pruimen zijn nu Joost en een beetje Menno, Ingrid, Roel en Lieske. Alle jofelerds (Rikkert, Ralph en Linda) zijn weg. Erg jammer dat het zo moet lopen, maar ja.
Rikkert was relaxed en idd rustig, maar ik waardeerde hem wel. En Ralph was helemaal tof, kwam pas in de laatste week lekker los.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rikkert was een dooie, Ralph iets minder maar ook nog een hele stille, tja je kijkt niet naar BB om dooie mensen te zien.
Ralph was wél leuk....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rikkert was een dooie, Ralph iets minder maar ook nog een hele stille, tja je kijkt niet naar BB om dooie mensen te zien.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hoe weten we dan dat ie uberhaupt spelletjes speelt![]()
Het wordt steeds slechter de val is ingezet na het menno kapsel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Verschrikkelijke live uitzending. Ze moeten echt de naam veranderen in "De Tanja Show". Iedere week hoop je dat het beter wordt, maar het wordt steeds erger. En ik geef jullie op een briefje: als de baby er straks is, gaat iedere live uiyzending over de baby. Kadootjes enzo...
Linda eruit. De persoon die ieder weekend als enige weer voor spektakel zorgde, is er nu uit. Een groot deel van de boeiende van deze BB is weg. Voor mij een absoluut diepte punt. De produktie maakt fout na fout na fout...
Dit gaat niet meer goedkomen... en gezien het aantal stemmen op Tanja... en de reacties in het publiek, gaat Tanja of Joost winnen. Weinig positiefs te melden dus
Zijn hele achterban wilde hem weer naar huis hebben. Omdat hij een spelleteje speelt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
Rob: mijn kinderen zullen trots zijn![]()
Echt nietRob je bent toch een looser
![]()
Die wens had ik al tijdje geleden geuit. En tijdens rantsoenweek: GEEN PIJNSTILLERS en zonder verdoving de hechtingen erin na de knipquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef cuall het volgende:
Ik wens Tanja een HEEL lange en uitermate pijnlijke bevalling toe, hoop dat ze ernstig gaat inscheuren![]()
ik moet even mijn ergernis van me afschrijven
Ja dat vond ik ook, maar ja, ik denk dat de meeste hem toch te stil vonden.quote:
Ik krijg het vermoeden dat de hersencapaciteit van Naat niet groot is....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
Naat: Ik vond het zo leuk om mezelf te zien
Joh
Viel me op dat ze zaten te gillen van het lachen tijdens de live, niet zozeer vanwege dat stip-gedoe maar omdat ze erop kickten zichzelf te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
Naat: Ik vond het zo leuk om mezelf te zien
Joh
hear hearquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus bij deze Michelle!!!!!
JE VADER IS EEN ARROGANTE KLOOTZAK EN IK HOOP DAT MENNO ZIJN ANDERE BEEN OOK NOG ONDER ZIJN HOL VANDAAG SCHOPT!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ze wilde toch extra strak dicht genaaid wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef cevece het volgende:
[..]
Die wens had ik al tijdje geleden geuit. En tijdens rantsoenweek: GEEN PIJNSTILLERS en zonder verdoving de hechtingen erin na de knip![]()
![]()
Dat Hummie al een tijdje Menno het moeilijk aan het maken is, is duidelijk. Ik ben benieuwd als Menno op de plek had gezeten van Tanja tijdens het gesprek, zou hij ook zomaar weg kunnen lopen? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vergeet vooral Hummie niet... Die wil Menno kwijt en dat zal haar ook gaan lukken....
tijdens rantsoen geen luxe, tenzij nodig voor de baby, dus inderdaad dan geen pijnstillers of of verdoving!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef cevece het volgende:
[..]
Die wens had ik al tijdje geleden geuit. En tijdens rantsoenweek: GEEN PIJNSTILLERS en zonder verdoving de hechtingen erin na de knip![]()
![]()
Echt, er is geen dag dat jij je username geen eer aan doet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
JE VADER IS EEN ARROGANTE KLOOTZAK EN IK HOOP DAT MENNO ZIJN ANDERE BEEN OOK NOG ONDER ZIJN HOL VANDAAG SCHOPT!!!!!!![]()
![]()
![]()
Die ligt op bed...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef Apie74 het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk?
Met haar moeder aan het bellen... leuk dat je er bij bent mamquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef Apie74 het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk?
Bed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef Apie74 het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk?
Menno is niet mijn favoriet (voor zover die er uberhaupt nog in zitten...) maar hoe ze hem te grazen nemen is wel een beetje debiel... Net alsof hij de enige is met een vette bek...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat Hummie al een tijdje Menno het moeilijk aan het maken is, is duidelijk. Ik ben benieuwd als Menno op de plek had gezeten van Tanja tijdens het gesprek, zou hij ook zomaar weg kunnen lopen? Ik denk het niet.
Waarom heeft die kapper Menno niet gewoon kaal geschoren en laat ze Menno zo voor lul lopen?
Waarom moest alleen Menno in de dbk komen voor zijn opmerkingen? Ik heb meerdere bewoners dat woord meerdere malen horen gebruiken, ik heb meerdere bewoners grappen horen maken die niet door de beugel kunnen (Volgens Hummies normen dan)
Of Menno vliegt er snel uit, of Hummie houdt hem nog lang in het huis om haar masochistische gevoelens op hem te kunnen botvieren![]()
of het is een complot om te verbergen dat humme menno stiekum al lang als winnaar heeft aangewezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat Hummie al een tijdje Menno het moeilijk aan het maken is, is duidelijk. Ik ben benieuwd als Menno op de plek had gezeten van Tanja tijdens het gesprek, zou hij ook zomaar weg kunnen lopen? Ik denk het niet.
Waarom heeft die kapper Menno niet gewoon kaal geschoren en laat ze Menno zo voor lul lopen?
Waarom moest alleen Menno in de dbk komen voor zijn opmerkingen? Ik heb meerdere bewoners dat woord meerdere malen horen gebruiken, ik heb meerdere bewoners grappen horen maken die niet door de beugel kunnen (Volgens Hummies normen dan)
Of Menno vliegt er snel uit, of Hummie houdt hem nog lang in het huis om haar masochistische gevoelens op hem te kunnen botvieren![]()
Ik zit te twijfelen... een gedeelde 2de plek samen met BB2.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Tanja heeft dus voor de derde keer gezegd dat ze echt weg gaat... en andermaal is het weer van de baan. Dat merkt Roel nu ook op.
Deze BB scoort bij mij de 5e plaats van alle NLse BB's.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef Apie74 het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk?
Wat heeft ze achtergelaten dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef cevece het volgende:
Wacht maar af tot Linda's afscheidskado in het bubbelbad gaat schimmelenDán worden ze massaal ziek !!
Ik volg LekkerSimpel ook niet meer....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Echt, er is geen dag dat jij je username geen eer aan doet.![]()
2e Plek??? Ondanks dat het iedere week weer De Tanja Show isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen... een gedeelde 2de plek samen met BB2.
Menno doet het redelijk goed in de poll van Talpa. Daar staat hij op de vierde plek. Chantal en Rob als laatste.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
Ik hoop op Scanmans bank (Menno, Rob en Chantal), ik kan me haast ook niet voorstellen dat Menno het huis dan zou moeten verlaten.
Oksel- en beenhaar. Ze vertelde in de live-uitzending (n.a.v. voorzetje van Bridget en Ruud die een top-ranzige avond hadden ofzo) dat ze d'r oksels en benen geschoren had in het bubbelbadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat heeft ze achtergelaten dan?
Dat is een pruttelend gebakken eitje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie weer aan het eten ofzo?
Ik hoor weer walgelijk gesmak door de speakers.
Jij hebt het naar je zin vanavond hè!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
No way. Deze is het best te volgen via Internet en er zijn tenminste niet van die irritante battles. Dit is na de 1e de bestequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Tanja heeft dus voor de derde keer gezegd dat ze echt weg gaat... en andermaal is het weer van de baan. Dat merkt Roel nu ook op.
Die is dus i-de-aal voor het fake-pic topic...quote:
Is die van een neger?quote:
Zou wel de verrassing van deze BB zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
of het is een complot om te verbergen dat humme menno stiekum al lang als winnaar heeft aangewezen![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is dus i-de-aal voor het fake-pic topic...
Ja iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
dat zijn er 5quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn opzouten top 3 is..
1. Rob/Sjankwal
2. Menno
3. Tanja als ze heeft geworpen.
klopt rob is een lafbek dus hij zal menno wel mijden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef BBscanner het volgende:
Hoop nu wel omdat Rob is gebleven dat hij de confrontatie met Menno gaat zoeken. Maar denk dat Rob een lafbek is en alleen maar praatjes heeft!
Niet echt nee. Ik heb het idee dat het programma opnieuw verneukt is. De eerste keer was toen Tanja naar het buitenhuisje mocht... en nu heb ik weer zo'n soort gevoel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt het naar je zin vanavond hè!
Tja, ik stoor me er niet zo aan... let meer op de andere bewoners.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
2e Plek??? Ondanks dat het iedere week weer De Tanja Show is
Dat meen je toch niet?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef Bocaj het volgende:
Een Magnum ijsje zou er bij mij ook wel ingaan....
of slim, want nu wordt haar dochter aan alle kanten gepamperd i.p.v. helemaal alleen te bevallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Moeder van Tanja, als je zo graag bij de geboorte had willen zijn had je maar niet zo van de pot gepleurd moeten zijn om je dochter voor BB op te geven... Stom wijf
Volgens mij heb je niet goed gekeken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Minouishere het volgende:
Tanja is de enige in dat huis die niet hypocriet is, ze had niks met Linda dus gaat ook niet zitten janken als ze vertrekt !!
"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Minouishere het volgende:
Tanja is de enige in dat huis die niet hypocriet is, ze had niks met Linda dus gaat ook niet zitten janken als ze vertrekt !!
Als je 3 keer zegt dat "echt naar huis gaat" en dat je "hoopt dat Nederland je verzoek hoort en je naar huis stemt" en dan niet opstapt op het moment dat er iemand anders naar huis moet ben je in mijn ogen heel hypocriet hoor !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Minouishere het volgende:
Misschien dat Kribbet er nog is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat ze eens flink Rob rot op! gaan schreeuwen bij dat hek! Weet hij gelijk hoe populair hij is!
Wat heb ik niet gezien dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken.
Oh?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
D'r moeder besteedt alles uit, Tanja als kind op een kostschool/internaat zetten, als ze zwanger is voor BB opgeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
of slim, want nu wordt haar dochter aan alle kanten gepamperd i.p.v. helemaal alleen te bevallen.
Nog afgezien van die 25.000¤ die ze bij voorbaat al mocht opstrijken en nog afgezien van alle voorwaarden die in haar contract staan.
De ruzies mogen weer gaan beginnen roel en chantal lijkt mij leuk zie graag een flippende chantal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef Falco het volgende:
Ze verdienen ook nu echt het rantsoen vind ik hoor. Normaal ben ik niet zo ruziënd ingesteld, maar Ik hoop op veel ruzie nu!
Ze hebben haar iedere keer overgehaald............ze heeft het vantevoren niet goed kunnen inschatten omdat ze al in een kutsituatie zat........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je 3 keer zegt dat "echt naar huis gaat" en dat je "hoopt dat Nederland je verzoek hoort en je naar huis stemt" en dan niet opstapt op het moment dat er iemand anders naar huis moet ben je in mijn ogen heel hypocriet hoor !
Dan moet je je niet voor BB opgeven als je dat niet wilt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef frizti het volgende:
tanja zit weer te zeiken dat ze niet dicht bij de groep wil bevallen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Missen jullie Linda nu ook al?
Het is niet voor nix The Scanman!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe krijg je het voor elkaar...
![]()
![]()
![]()
Nog niet dat komt pas als er weer een feestje isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Ik ga ook maar eens vroeg.... er gebeurt volgens mij nix meer vanavond....quote:
Moah... Tanja weet heel goed dat ze Talpa's melkkoe is, dus ze is naar Hummie gegaan en heeft geroepen: "Hummie, ik wil eruit. Wil je me erin houden, dan komt mijn mams bij de bevalling. Verder schijt ik op jou en je discussies uitlokken. PUNT" En Hummie maar ja-knikken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ze hebben haar iedere keer overgehaald............ze heeft het vantevoren niet goed kunnen inschatten omdat ze al in een kutsituatie zat........
Hoezo dan? (APK?)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Hopelijk leest AKP niet mee![]()
Tanja en haar familie komen duidelijk uit de lagere klassen van de bevolking... die mensen blinken vaak niet uit in stabiel opvoeden. Ik woon zelf in een redelijke achterstandswijk en heb al vele kinderen hier zien ontsporen omdat pa en ma met hele andere zaken bezig waren, voornamelijk zichzelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
D'r moeder besteedt alles uit, Tanja als kind op een kostschool/internaat zetten, als ze zwanger is voor BB opgeven.
Prima moeder hoor![]()
![]()
Niet dat iedereen fout bezig is, als je een kind in een internaat zet, maar toch... blijf het apart vinden.
Misschien maar beter ook... Chantal Stoephoerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Chantal luistert aan de deur of er ook mensen voor haar roepen. Helaas Chantal...
[afbeelding]
Weet je wel wat er kan gebeuren als ze een uurtje helemaal netjes neergelegd door Rob daar liggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Iemand moet die fucking baby- "kleertjes" () even kleddernat in een hoek smijten.
Eens kijken hoe snel Tanja dan opgetieft is.
Heeft een hekel aan mensen die zeggen dat ze gaan maffenquote:
Probeer deze site eens. Na upload de onderste code tussen de IMG tags zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Loesje29 het volgende:
Argggh wat doe ik fout.
Screenshots lukken niet. Tenminste. Heb ze wel, maar dan zie ik hier een kruisje.
En hij staat tussen [img]
Ze mogen toch niet over nominaties praten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef schatje het volgende:
Tanja stemt weer op Rob. Zegt ze net.
Moet ie zelf weten...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft een hekel aan mensen die zeggen dat ze gaan maffen![]()
Het is vooral back to basic bedoeld... dat ze terug zijn gegaan naar de formule van bb1... dus geen battle-shit meer. Niet dat ze moeten koken op kampvuur of zich moeten wassen in een regenton of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef BBscanner het volgende:
Wel jammer dat Talpa er een grote BB Baby show van maakt. Maar vindt dat er naast Tanja best nog wel leuke strijd is tussen andere bewoners. Kijk gewoon eens langs Tanja naar de anderen Scanman!
De ergenissen van de bewoners over Tanja zijn ook best grappig! Dit is na BB1 mijn favoriete BB. Na BB2 toen ze met Battles en Rijk&Arm begonnen ben ik afgehaakt. Maar het Back to Basic element in deze BB valt me wel wat tegen.
Ja want Mama is niet gelukkig als ze geen Nikes voor het kindje kan kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
het kind wat Tanja gaat baren gaat een moeilijk leven tegemoet. Mamma is namelijk ook alleen maar met zichzelf bezig...
Rob heeft veel meer stemmen gekregen dan jij denkt en nogal wiedes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat ze eens flink Rob rot op! gaan schreeuwen bij dat hek! Weet hij gelijk hoe populair hij is!
Vind APK altijd zo agressief in zijn reactiesquote:
Ik las vanmiddag ergens... weet niet meer waar... dat Rob al miljonair is door beleggingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef BB-King het volgende:
Rob is een gelukkig mens, zegt ie!
Ik heb anders erg van BB3 genotenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is vooral back to basic bedoeld... dat ze terug zijn gegaan naar de formule van bb1... dus geen battle-shit meer. Niet dat ze moeten koken op kampvuur of zich moeten wassen in een regenton of zo.
of een keizersnee waarbij er net iets teveel wordt opengesnedenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef cevece het volgende:
Hey CU2 Ik bedenk me net: Mag het ook een stuitbevalling zijn ???![]()
![]()
Ja en lekker in die babykamer gaan rokenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Iemand moet die fucking baby- "kleertjes" () even kleddernat in een hoek smijten.
Eens kijken hoe snel Tanja dan opgetieft is.
Okay maar dan wel zonder verdoving !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
of een keizersnee waarbij er net iets teveel wordt opengesneden
Dan zou ik ook een gelukkig mens zijn ja...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag ergens... weet niet meer waar... dat Rob al miljonair is door beleggingen.
Ik heb dat ook ergens gehoord, niet dat hij miljonair is, maar wel dat hij goed in de slappe was zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag ergens... weet niet meer waar... dat Rob al miljonair is door beleggingen.
Vertel.... (En dat van Tanja wel/niet weg weet ik nu wel....)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Leerzaam stukje voor veel fokkers nu op de streams
Ik ook. Was verreweg de beste BBquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb anders erg van BB3 genoten![]()
waar kijk jij dan bij mij is geen tanja in beeld hoor die ligt zzz ...toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet over nominaties praten?
Oh stom, alleen Tanja wel natuurlijk, hoe kan ik zo stom zijn!!![]()
ik zit te luisteren wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Lieske die haar medebewoners weer zit te verbeteren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Oh gut krijgen we half jaloers NL weer hier, omdat hij wel veel geld heeft en hun nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat bedoel jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ging er over dat het groter/kleiner/langer/korter DAN is ... en niet groter/kleiner/langer/korter ALS.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vertel.... (En dat van Tanja wel/niet weg weet ik nu wel....)
ironischquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat bedoel jeof is het ironische bedoelt?
tijdje geleden even slaapkamer, was ze in gesprek met Ingridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waar kijk jij dan bij mij is geen tanja in beeld hoor die ligt zzz ...toch?
Nee hoor... Ze verbeterden haar en Lieske zei dat ze ook pas sinds een jaar weet dat het groter DAN is... ipv groter ALS.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Lieske die haar medebewoners weer zit te verbeteren?![]()
Zou aardig zijn als ze zelf eens iets leuks vertelde, maar humor is niet haar sterkste kant geloof ik..
Dank je!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer deze site eens. Na upload de onderste code tussen de IMG tags zetten
http://www.filedump.nl/
En de grimmigste.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Was verreweg de beste BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |