Heeft een hekel aan mensen die zeggen dat ze gaan maffenquote:
Probeer deze site eens. Na upload de onderste code tussen de IMG tags zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Loesje29 het volgende:
Argggh wat doe ik fout.
Screenshots lukken niet. Tenminste. Heb ze wel, maar dan zie ik hier een kruisje.
En hij staat tussen [img]
Ze mogen toch niet over nominaties praten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef schatje het volgende:
Tanja stemt weer op Rob. Zegt ze net.
Moet ie zelf weten...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft een hekel aan mensen die zeggen dat ze gaan maffen![]()
Het is vooral back to basic bedoeld... dat ze terug zijn gegaan naar de formule van bb1... dus geen battle-shit meer. Niet dat ze moeten koken op kampvuur of zich moeten wassen in een regenton of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef BBscanner het volgende:
Wel jammer dat Talpa er een grote BB Baby show van maakt. Maar vindt dat er naast Tanja best nog wel leuke strijd is tussen andere bewoners. Kijk gewoon eens langs Tanja naar de anderen Scanman!
De ergenissen van de bewoners over Tanja zijn ook best grappig! Dit is na BB1 mijn favoriete BB. Na BB2 toen ze met Battles en Rijk&Arm begonnen ben ik afgehaakt. Maar het Back to Basic element in deze BB valt me wel wat tegen.
Ja want Mama is niet gelukkig als ze geen Nikes voor het kindje kan kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
het kind wat Tanja gaat baren gaat een moeilijk leven tegemoet. Mamma is namelijk ook alleen maar met zichzelf bezig...
Rob heeft veel meer stemmen gekregen dan jij denkt en nogal wiedes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat ze eens flink Rob rot op! gaan schreeuwen bij dat hek! Weet hij gelijk hoe populair hij is!
Vind APK altijd zo agressief in zijn reactiesquote:
Ik las vanmiddag ergens... weet niet meer waar... dat Rob al miljonair is door beleggingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef BB-King het volgende:
Rob is een gelukkig mens, zegt ie!
Ik heb anders erg van BB3 genotenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is vooral back to basic bedoeld... dat ze terug zijn gegaan naar de formule van bb1... dus geen battle-shit meer. Niet dat ze moeten koken op kampvuur of zich moeten wassen in een regenton of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |