Is die van een neger?quote:
Zou wel de verrassing van deze BB zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
of het is een complot om te verbergen dat humme menno stiekum al lang als winnaar heeft aangewezen![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is dus i-de-aal voor het fake-pic topic...
Ja iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie weer aan het eten ofzo?
Ik hoor weer walgelijk gesmak door de speakers.
dat zijn er 5quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn opzouten top 3 is..
1. Rob/Sjankwal
2. Menno
3. Tanja als ze heeft geworpen.
klopt rob is een lafbek dus hij zal menno wel mijden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef BBscanner het volgende:
Hoop nu wel omdat Rob is gebleven dat hij de confrontatie met Menno gaat zoeken. Maar denk dat Rob een lafbek is en alleen maar praatjes heeft!
Niet echt nee. Ik heb het idee dat het programma opnieuw verneukt is. De eerste keer was toen Tanja naar het buitenhuisje mocht... en nu heb ik weer zo'n soort gevoel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt het naar je zin vanavond hè!
Tja, ik stoor me er niet zo aan... let meer op de andere bewoners.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
2e Plek??? Ondanks dat het iedere week weer De Tanja Show is
Dat meen je toch niet?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef Bocaj het volgende:
Een Magnum ijsje zou er bij mij ook wel ingaan....
of slim, want nu wordt haar dochter aan alle kanten gepamperd i.p.v. helemaal alleen te bevallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Moeder van Tanja, als je zo graag bij de geboorte had willen zijn had je maar niet zo van de pot gepleurd moeten zijn om je dochter voor BB op te geven... Stom wijf
Volgens mij heb je niet goed gekeken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Minouishere het volgende:
Tanja is de enige in dat huis die niet hypocriet is, ze had niks met Linda dus gaat ook niet zitten janken als ze vertrekt !!
"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Minouishere het volgende:
Tanja is de enige in dat huis die niet hypocriet is, ze had niks met Linda dus gaat ook niet zitten janken als ze vertrekt !!
Als je 3 keer zegt dat "echt naar huis gaat" en dat je "hoopt dat Nederland je verzoek hoort en je naar huis stemt" en dan niet opstapt op het moment dat er iemand anders naar huis moet ben je in mijn ogen heel hypocriet hoor !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Minouishere het volgende:
Misschien dat Kribbet er nog is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat ze eens flink Rob rot op! gaan schreeuwen bij dat hek! Weet hij gelijk hoe populair hij is!
Wat heb ik niet gezien dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken.
Oh?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Tanja heeft dus voor de derde keer gezegd dat ze echt weg gaat... en andermaal is het weer van de baan. Dat merkt Roel nu ook op.
Deze BB scoort bij mij de 5e plaats van alle NLse BB's.
D'r moeder besteedt alles uit, Tanja als kind op een kostschool/internaat zetten, als ze zwanger is voor BB opgeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
of slim, want nu wordt haar dochter aan alle kanten gepamperd i.p.v. helemaal alleen te bevallen.
Nog afgezien van die 25.000¤ die ze bij voorbaat al mocht opstrijken en nog afgezien van alle voorwaarden die in haar contract staan.
De ruzies mogen weer gaan beginnen roel en chantal lijkt mij leuk zie graag een flippende chantal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef Falco het volgende:
Ze verdienen ook nu echt het rantsoen vind ik hoor. Normaal ben ik niet zo ruziënd ingesteld, maar Ik hoop op veel ruzie nu!
Ze hebben haar iedere keer overgehaald............ze heeft het vantevoren niet goed kunnen inschatten omdat ze al in een kutsituatie zat........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je 3 keer zegt dat "echt naar huis gaat" en dat je "hoopt dat Nederland je verzoek hoort en je naar huis stemt" en dan niet opstapt op het moment dat er iemand anders naar huis moet ben je in mijn ogen heel hypocriet hoor !
Dan moet je je niet voor BB opgeven als je dat niet wilt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef frizti het volgende:
tanja zit weer te zeiken dat ze niet dicht bij de groep wil bevallen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Missen jullie Linda nu ook al?
Het is niet voor nix The Scanman!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe krijg je het voor elkaar...
![]()
![]()
![]()
Nog niet dat komt pas als er weer een feestje isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Ik ga ook maar eens vroeg.... er gebeurt volgens mij nix meer vanavond....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |