of het is een complot om te verbergen dat humme menno stiekum al lang als winnaar heeft aangewezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat Hummie al een tijdje Menno het moeilijk aan het maken is, is duidelijk. Ik ben benieuwd als Menno op de plek had gezeten van Tanja tijdens het gesprek, zou hij ook zomaar weg kunnen lopen? Ik denk het niet.
Waarom heeft die kapper Menno niet gewoon kaal geschoren en laat ze Menno zo voor lul lopen?
Waarom moest alleen Menno in de dbk komen voor zijn opmerkingen? Ik heb meerdere bewoners dat woord meerdere malen horen gebruiken, ik heb meerdere bewoners grappen horen maken die niet door de beugel kunnen (Volgens Hummies normen dan)
Of Menno vliegt er snel uit, of Hummie houdt hem nog lang in het huis om haar masochistische gevoelens op hem te kunnen botvieren![]()
Ik zit te twijfelen... een gedeelde 2de plek samen met BB2.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Tanja heeft dus voor de derde keer gezegd dat ze echt weg gaat... en andermaal is het weer van de baan. Dat merkt Roel nu ook op.
Deze BB scoort bij mij de 5e plaats van alle NLse BB's.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef Apie74 het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk?
Wat heeft ze achtergelaten dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef cevece het volgende:
Wacht maar af tot Linda's afscheidskado in het bubbelbad gaat schimmelenDán worden ze massaal ziek !!
Ik volg LekkerSimpel ook niet meer....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Echt, er is geen dag dat jij je username geen eer aan doet.![]()
2e Plek??? Ondanks dat het iedere week weer De Tanja Show isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen... een gedeelde 2de plek samen met BB2.
Menno doet het redelijk goed in de poll van Talpa. Daar staat hij op de vierde plek. Chantal en Rob als laatste.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
Ik hoop op Scanmans bank (Menno, Rob en Chantal), ik kan me haast ook niet voorstellen dat Menno het huis dan zou moeten verlaten.
Oksel- en beenhaar. Ze vertelde in de live-uitzending (n.a.v. voorzetje van Bridget en Ruud die een top-ranzige avond hadden ofzo) dat ze d'r oksels en benen geschoren had in het bubbelbadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat heeft ze achtergelaten dan?
Dat is een pruttelend gebakken eitje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie weer aan het eten ofzo?
Ik hoor weer walgelijk gesmak door de speakers.
Jij hebt het naar je zin vanavond hè!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie weer aan het eten ofzo?
Ik hoor weer walgelijk gesmak door de speakers.
No way. Deze is het best te volgen via Internet en er zijn tenminste niet van die irritante battles. Dit is na de 1e de bestequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Tanja heeft dus voor de derde keer gezegd dat ze echt weg gaat... en andermaal is het weer van de baan. Dat merkt Roel nu ook op.
Deze BB scoort bij mij de 5e plaats van alle NLse BB's.
Die is dus i-de-aal voor het fake-pic topic...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |