Ik hoop, dat Menno er snel uitgaat, die speelt spelletjes precies zo dat wij ze niet zien en ook samen met Ingrid.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef cevece het volgende:
[..]
Rob en Chantal op de bank. Ik weet nog niet wie er uit gaat. Eén ding is wel. Menno en Ingrid spelen ook niet helemaal zuivere koffie, en als zij zonder kleerscheuren door de rondes heen komen sterkt ze dat ook weer zo met z'n tweetjes.
Volgende week woensdag pas weer hè... Daarna is het denk ik direct na iedere exit weer nomineren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn er al nieuwe nominaties dan, of is het speculeren.
Heel BB zal niet meer het zelfde zijn. Tanja gaat na het werpen toch wel weg. Die gaat niet voor de overwinning. Dus het is jammer dat Rob er nog zit. BB had sancties/weekopdrachten genoeg kunnen verzinnen om het huis schoon te houden. En zo schoon was Rob helemaal niet. Delegeren is hij wel goed in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
de feestjes zullen nooit meer hetzelfde zijn
Lieske niet omdat rob nog in het huis zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk Menno, Rob, Joost en Lieske.
Jij hebt het verkeerd verstaan, want ze zei: "Dat is informatie waar we wat mee kunnen... NIET!"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:34 schreef twentemeisje het volgende:
En Chantal is alweer in haar element! Roddelroddelroddel! "Dat is informatie waar we wat mee kunnen!" Nou helaas heb je het verkeerd verstaan troela...
Hoe weten we dan dat ie uberhaupt spelletjes speeltquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop, dat Menno er snel uitgaat, die speelt spelletjes precies zo dat wij ze niet zien...
Jammer, het gaat zoooo traagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgende week woensdag pas weer hè... Daarna is het denk ik direct na iedere exit weer nomineren.
We gaan het hoerenfeest heel erg missenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
de feestjes zullen nooit meer hetzelfde zijn
Tanja vliegt eruit zodra ze dat kind geworpen heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat niet meer goedkomen... en gezien het aantal stemmen op Tanja... en de reacties in het publiek, gaat Tanja of Joost winnen. Weinig positiefs te melden dus
En een Tanja die dan spontaan weeën krijgtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er nog iemand op Lieske gaat stemmen. Langzaam maar zeker krijgen de bewoners echt een hekel aan 1 of meer personen in het huis.. en daar hoort Lieske denk ik nooit bij.
Volgende keer Menno, Rob en Chantal op de bank
Dan bied ik mijn oprechte excuses aanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Jij hebt het verkeerd verstaan, want ze zei: "Dat is informatie waar we wat mee kunnen... NIET!"
als ze er alledrie tegelijk opzitten is het geen droombank... dan zou je bij welke exit ook, nog steeds teleurgesteld zijn dat dequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske niet omdat rob nog in het huis zit.
rob menno chantal gelijk een droombank
Vergeet vooral Hummie niet... Die wil Menno kwijt en dat zal haar ook gaan lukken....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
Het is echt sneu. De enige bewoners die overgebleven zijn en die ik kan pruimen zijn nu Joost en een beetje Menno, Ingrid, Roel en Lieske. Alle jofelerds (Rikkert, Ralph en Linda) zijn weg. Erg jammer dat het zo moet lopen, maar ja.
Ik hoop op Scanmans bank (Menno, Rob en Chantal), ik kan me haast ook niet voorstellen dat Menno het huis dan zou moeten verlaten.
Rikkert was een dooie, Ralph iets minder maar ook nog een hele stille, tja je kijkt niet naar BB om dooie mensen te zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
Het is echt sneu. De enige bewoners die overgebleven zijn en die ik kan pruimen zijn nu Joost en een beetje Menno, Ingrid, Roel en Lieske. Alle jofelerds (Rikkert, Ralph en Linda) zijn weg. Erg jammer dat het zo moet lopen, maar ja.
Rikkert was relaxed en idd rustig, maar ik waardeerde hem wel. En Ralph was helemaal tof, kwam pas in de laatste week lekker los.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rikkert was een dooie, Ralph iets minder maar ook nog een hele stille, tja je kijkt niet naar BB om dooie mensen te zien.
Ralph was wél leuk....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rikkert was een dooie, Ralph iets minder maar ook nog een hele stille, tja je kijkt niet naar BB om dooie mensen te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |