Het is niet voor nix The Scanman!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe krijg je het voor elkaar...
![]()
![]()
![]()
Nog niet dat komt pas als er weer een feestje isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Missen jullie Linda nu ook al?
Wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Missen jullie Linda nu ook al?
Ik ga ook maar eens vroeg.... er gebeurt volgens mij nix meer vanavond....quote:
Moah... Tanja weet heel goed dat ze Talpa's melkkoe is, dus ze is naar Hummie gegaan en heeft geroepen: "Hummie, ik wil eruit. Wil je me erin houden, dan komt mijn mams bij de bevalling. Verder schijt ik op jou en je discussies uitlokken. PUNT" En Hummie maar ja-knikken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ze hebben haar iedere keer overgehaald............ze heeft het vantevoren niet goed kunnen inschatten omdat ze al in een kutsituatie zat........
Hoezo dan? (APK?)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Hopelijk leest AKP niet mee![]()
Tanja en haar familie komen duidelijk uit de lagere klassen van de bevolking... die mensen blinken vaak niet uit in stabiel opvoeden. Ik woon zelf in een redelijke achterstandswijk en heb al vele kinderen hier zien ontsporen omdat pa en ma met hele andere zaken bezig waren, voornamelijk zichzelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
D'r moeder besteedt alles uit, Tanja als kind op een kostschool/internaat zetten, als ze zwanger is voor BB opgeven.
Prima moeder hoor![]()
![]()
Niet dat iedereen fout bezig is, als je een kind in een internaat zet, maar toch... blijf het apart vinden.
Misschien maar beter ook... Chantal Stoephoerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Chantal luistert aan de deur of er ook mensen voor haar roepen. Helaas Chantal...
[afbeelding]
Weet je wel wat er kan gebeuren als ze een uurtje helemaal netjes neergelegd door Rob daar liggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Iemand moet die fucking baby- "kleertjes" () even kleddernat in een hoek smijten.
Eens kijken hoe snel Tanja dan opgetieft is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |