Misschien dat Kribbet er nog is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat ze eens flink Rob rot op! gaan schreeuwen bij dat hek! Weet hij gelijk hoe populair hij is!
Wat heb ik niet gezien dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken.
Oh?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Tanja heeft dus voor de derde keer gezegd dat ze echt weg gaat... en andermaal is het weer van de baan. Dat merkt Roel nu ook op.
Deze BB scoort bij mij de 5e plaats van alle NLse BB's.
D'r moeder besteedt alles uit, Tanja als kind op een kostschool/internaat zetten, als ze zwanger is voor BB opgeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
of slim, want nu wordt haar dochter aan alle kanten gepamperd i.p.v. helemaal alleen te bevallen.
Nog afgezien van die 25.000¤ die ze bij voorbaat al mocht opstrijken en nog afgezien van alle voorwaarden die in haar contract staan.
De ruzies mogen weer gaan beginnen roel en chantal lijkt mij leuk zie graag een flippende chantal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef Falco het volgende:
Ze verdienen ook nu echt het rantsoen vind ik hoor. Normaal ben ik niet zo ruziënd ingesteld, maar Ik hoop op veel ruzie nu!
Ze hebben haar iedere keer overgehaald............ze heeft het vantevoren niet goed kunnen inschatten omdat ze al in een kutsituatie zat........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je 3 keer zegt dat "echt naar huis gaat" en dat je "hoopt dat Nederland je verzoek hoort en je naar huis stemt" en dan niet opstapt op het moment dat er iemand anders naar huis moet ben je in mijn ogen heel hypocriet hoor !
Dan moet je je niet voor BB opgeven als je dat niet wilt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef frizti het volgende:
tanja zit weer te zeiken dat ze niet dicht bij de groep wil bevallen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Missen jullie Linda nu ook al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |