Komt nog wel zeker als ze weer gaat zeuren dat ze naar huis wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
wat een grafstemming, stelletje lapzwansen, zeg dan eindelijk wat je van Tanja vindt
huh is Peter6000 dochter van Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oppervlakkige mensen, wij?
Rot toch op, Peter6000 / dochter van Rob
Op zich wel een aardig meisje. Ik word alleen zo moe als ze eenmaal praat. Ze draaft zo doorquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ze vindt ons sukkels....
En op onze hoofden zitten pukkels
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou. Klaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef Inca het volgende:
rob
Joost for WINNER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef Loesje29 het volgende:
Echt, als ik ze 1 voor 1 af ga, dan is er niet eentje die ik de centen echt gun.
Joost dan nog het meeste.
Dido en Nathalie echt niet.
Chantal al helemaaaaaaaaaaal niet, achterbakse doos.
Roel is me te popi.
Menno en Ingrid bemoeien zich alleen met elkaar.
Lieske is veel te onzichtbaar en dus onbelangrijk.
Rob gun ik het misschien ook nog een beetje.
Maar Joost dus het meest
En Tanja kwam niet eens in me op. Kon het bericht niet meer wijzigen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef Loesje29 het volgende:
Echt, als ik ze 1 voor 1 af ga, dan is er niet eentje die ik de centen echt gun.
Joost dan nog het meeste.
Dido en Nathalie echt niet.
Chantal al helemaaaaaaaaaaal niet, achterbakse doos.
Roel is me te popi.
Menno en Ingrid bemoeien zich alleen met elkaar.
Lieske is veel te onzichtbaar en dus onbelangrijk.
Rob gun ik het misschien ook nog een beetje.
Maar Joost dus het meest
Al met al ben ik tevreden over hoe het gegaan is!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zoon van Rob had er wel een boel, heeft Rob daar die uitspraak soms op gevonden?quote:
Rob heeft gezegd dat het nu menens wordt... Ik denk dat ie met zijn been gaan slaan...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:17 schreef Rianne84 het volgende:
ben benieuwd wat voor personality-change rob nu weer zal ondergaan
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die zoon van Rob had er wel een boel, heeft Rob daar die uitspraak soms op gevonden?![]()
tanja gaat deruit als het biggetje is geborenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Trouwens, het zou me echt niets verbazen als Tanja wint.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Wel opvallend dat zijn ex (??) ook zei dat ie totaal zichzelf niet is. Die vent doet zo raar in dat huis. Toneelspelerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Rob heeft gezegd dat het nu menens wordt... Ik denk dat ie met zijn been gaan slaan...![]()
Dat nooit!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Het vreemde is dat ik de liveuitzending pas goed kan horen als ik stream 1 t/m 4 uitzet... anders heb ik geen geluid bij de liveuitzending.... weet niet waar het aan ligt.... hebben jullie dat ook?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:16 schreef regenworm het volgende:
talpa regie geluid HARDER en stream 1+3 lopen door elkaar sukkels
Ga jij eens ff snel je mond spoelenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef riri het volgende:
Dido is dik geworden valt me op
Laten we het hopen zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:17 schreef Loesje29 het volgende:
De bewoners vinden het een stuk prettiger om te nomineren als ze eenmaal bevallen is, zeggen ze![]()
Bwah! Wil je niet van die enge dingen zeggen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Vond haar ook wel wat aan de magere kant.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef riri het volgende:
Dido is dik geworden valt me op
denk het niet, die vertrekt een week na de geboorte van het kindquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef schatje het volgende:
Ik denk Ingridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Rianne84 het volgende:
tanja zal van binnen wel weer lachen dat ze op rantsoen moeten...
is er al bekend wie met haar geweldige maaltijden mag meevreten? chantal zeker?
Of Ingrid weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Rianne84 het volgende:
tanja zal van binnen wel weer lachen dat ze op rantsoen moeten...
is er al bekend wie met haar geweldige maaltijden mag meevreten? chantal zeker?
Dat is vast na 1 week nachten wakker liggen door het gejank van het kind van een ander, een heeeeel stuk minder moeilijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we het hopen zeg![]()
Naat kan het wel roepen, maar zei vorige week nog "oh dan kan ik haar niet meer wegstemmen, dan ga ik me hechten aan zo'n kleintje"
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we het hopen zeg![]()
Naat kan het wel roepen, maar zei vorige week nog "oh dan kan ik haar niet meer wegstemmen, dan ga ik me hechten aan zo'n kleintje"
Ga ff mailtje naar Talpa sturen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Moeten ze niet hun eten + drank inleveren? De weekopdracht is mislukt en normaliter moet alles toch direct weer terug?
nee ze mocht alleen een van de personen kiezen die moesten stoppen met roken, dus roel, chantal of didoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |