Nee, moet een van de tijdelijk gestopte rokers zijn.quote:
robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Rianne84 het volgende:
tanja zal van binnen wel weer lachen dat ze op rantsoen moeten...
is er al bekend wie met haar geweldige maaltijden mag meevreten? chantal zeker?
Beter naar Bigbrother@endemol.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef BBscanner het volgende:
Stuur je mail naar info@talpamedia.nl misschien moeten ze dan de drank inleveren!
Rob zit er gelukkig de volgende keer ook weer op en dan gaat hij exit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Inca het volgende:
zo volgende week chantal op de bank
Ik denk Menno, Rob, Joost en Lieske.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Inca het volgende:
zo volgende week chantal op de bank
Ik hoop het.. Anders ben ik echt teleurgesteld in Nederlandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rob zit er gelukkig de volgende keer ook weer op en dan gaat hij exit.![]()
Rob en Chantal op de bank. Ik weet nog niet wie er uit gaat. Eén ding is wel. Menno en Ingrid spelen ook niet helemaal zuivere koffie, en als zij zonder kleerscheuren door de rondes heen komen sterkt ze dat ook weer zo met z'n tweetjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rob zit er gelukkig de volgende keer ook weer op en dan gaat hij exit.![]()
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het daar behoorlijk mee eens benquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
de feestjes zullen nooit meer hetzelfde zijn
Ik heb alleen goed naar de eerste 5 wissels gekeken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:23 schreef BBscanner het volgende:
@Regenworm
Je hebt toch gelijk gekregen met de fouten van de stip wissels.Weet je of Chantal ook fouten heeft gemaakt? Dit verklaart ze nl.
Ik verwacht niet dat er nog iemand op Lieske gaat stemmen. Langzaam maar zeker krijgen de bewoners echt een hekel aan 1 of meer personen in het huis.. en daar hoort Lieske denk ik nooit bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk Menno, Rob, Joost en Lieske.
ik heb alleen helaas niemand nog negatief in het huis over chantal gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er nog iemand op Lieske gaat stemmen. Langzaam maar zeker krijgen de bewoners echt een hekel aan 1 of meer personen in het huis.. en daar hoort Lieske denk ik nooit bij.
Volgende keer Menno, Rob en Chantal op de bank
dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er nog iemand op Lieske gaat stemmen. Langzaam maar zeker krijgen de bewoners echt een hekel aan 1 of meer personen in het huis.. en daar hoort Lieske denk ik nooit bij.
Volgende keer Menno, Rob en Chantal op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |