ja moet scanman wel ff iemand inwerken iddquote:
Dat is toch het standaard donderdagmiddag ritueel! Dan komen ze op TVquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
kunnen de bewoners niet eens wat gaan doen ofzo.. dit getrut is redelijk irritant
Volledige biografieen en uitgebreide fotosessies kunnen alvast opgestuurd worden hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:44 schreef muizemeis het volgende:
Oke voor de Fok BB van volgend jaar hebben we nu:
Jernau.Morat.Gurgeh voor het schrijven van het script
als deelnemers:
teamlead
APK
Scanman01
Falco
Coos
CartWoman
Muizemeis
Nog meer aanmeldingen ondertussen??
Kunnen no0g wel wat leuke mannen bij... stuk of vijf zo ongeveer nog
Zeker weten!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik in het huis zit met APK erbij breekt ongetwijfeld binnen een week de pleuris uit daar
Scanman krijgt gewoon een laptop mee en mag zelf voor de scans zorgen. Deze kan hij via een FTP uploaden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja moet scanman wel ff iemand inwerken idd![]()
Je vergeet Isabeau die net als ik vanaf dag 1 naakt gaat douchen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volledige biografieen en uitgebreide fotosessies kunnen alvast opgestuurd worden hoor.
Het is gewoon een anorexianeurootje... Oeps nu krijgt Fok! allemaal mails van anorexiapatienten... Excuses!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef cuall het volgende:
Lieske is wel aan het overdrijven zeg met dat dik zijn en dan gelijk niet meer willen eten.
Wat is de leeftijdsgrensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volledige biografieen en uitgebreide fotosessies kunnen alvast opgestuurd worden hoor.
Isabeau kan vast die caps wel maken.. Die wilde toch al niet een huis inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja moet scanman wel ff iemand inwerken idd![]()
Maken we er toch een virtueel huis vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoef niet in het bb huis hoor met andere fokkers.
Ik ben een virtueel persoon en dat wil ik graag zo houden!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Scanman krijgt gewoon een laptop mee en mag zelf voor de scans zorgen. Deze kan hij via een FTP uploaden...![]()
Maar ik heb Isabeau op een foto gezien. Die mag gerust mee het huis inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Isabeau kan vast die caps wel maken.. Die wilde toch al niet een huis in
O heerlijk!! Dus in de volgende BB live een euthanasiequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik heb Isabeau op een foto gezien. Die mag gerust mee het huis in
Tante Annie... Rollator tjekke!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Coos het volgende:
O heerlijk!! Dus in de volgende BB live een euthanasie![]()
Ik moet zeggen dat tietentopic is wel mij favoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zitten er ook meer caps bij in de badkamer
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Coos het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
In dat geval wil ik graag meedoen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef demins het volgende:
[..]
In dat geval wil ik graag meedoen!![]()
Als je zo'n haast heb waarom steek je dan niet met blinddoek effe de A10 over??quote:
Kan BB niet missen nuquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:57 schreef Coos het volgende:
Als je zo'n haast heb waarom steek je dan niet met blinddoek effe de A10 over??![]()
Of een terminaal persoon die nog 2 maand te leven heeft.... die hoeft dan ook geen prijzengeld te hebben...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Héél smerigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef Fiorenza het volgende:
ohw wat zit die Naat smerig te vreten zeg
Is er al...dat heet het BB5 subforum...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maken we er toch een virtueel huis van
Wordt de volgende weekopdracht... Iedereen die fluit in de komende week wordt automatisch genomineerd!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:03 schreef teamlead het volgende:
kan er geen verbod op dat irritante fluiten komen trouwens
Zou het dan echt?? Rob en Tanja op dezelfde avond??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef ChantalC het volgende:
Ingrid tegen Tanja: Wil je echt weg?
Tanja: Ja poppenkast gebeuren hier!
Leroy erin?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef teamlead het volgende:
Zou het dan echt?? Rob en Tanja op dezelfde avond??![]()
![]()
Ik vind het best...quote:
Zolang Linda er maar inblijft... zie mijn signaturequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind het best...Maar mijn dag week jaar kan niet meer stuk als die 2 tegelijk de deur uitlopen straks
Tjuuuuuuuuuuuuuuuuuus!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef muizemeis het volgende:
ik ga dr weer ff vandoor hoor, zie jullie misschien later vanavond nog en anders morgen weer
Daahaag!!![]()
![]()
Chantal mag ook wel gelijk meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind het best...Maar mijn dag week jaar kan niet meer stuk als die 2 tegelijk de deur uitlopen straks
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef muizemeis het volgende:
ik ga dr weer ff vandoor hoor, zie jullie misschien later vanavond nog en anders morgen weer
Daahaag!!![]()
![]()
Moet je even Tanja in Rob veranderenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang Linda er maar inblijft... zie mijn signature
Die zijn er toch iedere week?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
Ik begin het nu toch nog spannend te vinden.
Tanja is nu wel heel stellig in het opstappen vanavond, ze weet dat haar ouders er zijn.
dat zou toch wel lekker zijn hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
Tanja is nu wel heel stellig in het opstappen vanavond, ze weet dat haar ouders er zijn.
Daahaag!!![]()
![]()
Je mag ook een foto in je fotoboek zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:29 schreef muizemeis het volgende:
Nou die foto gaat er vandaag niet komen hoor, moet ff verder spitten en ik zit net zo lekker
Zal morgen wel ff kijken, moet gaan lukken hoop ik..
Daahaag!!![]()
![]()
omdat Tanja de stress niet aan kan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Rica het volgende:
Een van de verrassingen is dat er tot de bevalling niet meer genomineerd gaat worden.
leuk idee... maar heb je ook een bron?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Rica het volgende:
Een van de verrassingen is dat er tot de bevalling niet meer genomineerd gaat worden.
Bron is mijn eigen duim hoor, maar dat lijkt me wel een elegante oplossing voor het probleem met Tanja. Geldt voor iedereen, dus geen uitzonderingspositie gedoe en Tanja uit de stress dat ze eindelijk weet waar ze gaat bevallen.quote:
Scanman niks onder de dekens er bovenopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik heb Isabeau op een foto gezien. Die mag gerust mee het huis in
ik vind eigenlijk ook gewoon dat ze die zekerheid verdient, het is zo duidelijk dat ze veel te weinig heeft nagedacht over waar ze aan begon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:28 schreef Rica het volgende:
Bron is mijn eigen duim hoor, maar dat lijkt me wel een elegante oplossing voor het probleem met Tanja. Geldt voor iedereen, dus geen uitzonderingspositie gedoe en Tanja uit de stress dat ze eindelijk weet waar ze gaat bevallen.
Zou kunnen.
Ben bang dat het vanavond niks gaat worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
De wandelende bierkrat kan niet tegen een grapjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:26 schreef ChantalC het volgende:
Roel tegen Lieske: Hou op joh trut! Wat zit je nou bijdehand te doen?
Gebeurt niet, gebeurt nooit. Als iemand vrijwillig weggaat kom Leroy ervoor in de plaatsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef demins het volgende:
Worst case scenario:
Tanja gaat vrijwillig en daarom mag Rob blijven![]()
Als Tanja vanavond niet vertrek denk ik dat je wel eens gelijk kunt hebben Ricaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Rica het volgende:
En de redactie van BB ook niet. Het is op het laatste moment nog bedacht dat er een zwangere in moest (wat niet in het programma past eigenlijk) en snel nog even geregeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk ook gewoon dat ze die zekerheid verdient, het is zo duidelijk dat ze veel te weinig heeft nagedacht over waar ze aan begon.
Doet ze het toch in de tuin. Sneeuw zal er nog niet liggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja is bang om de DBK in te gaan; zodat ze weer overgehaald wordt om te blijven. Ze wil ook niet in de kamer bevallen.
Als Tanja vanavond niet vertrekt gaat dat kind zeker geboren worden in het huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Als Tanja vanavond niet vertrek denk ik dat je wel eens gelijk kunt hebben Rica![]()
Ooow Kokstra toch!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Ik vindt Rob helemaal niet zo erg eigenlijk... maar ik schijn de laatste te zijn.
nee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Ik vindt Rob helemaal niet zo erg eigenlijk... maar ik schijn de laatste te zijn.
Puntjes scoren bij de achterban van Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:34 schreef Utwodublin het volgende:
Joost zit errug diep, verschrikkelijk die gesprekken. Joost is echt blind,.
slim hoor, die vrienden van Rob ver-SMS-en echt miljoenen:)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:39 schreef Rica het volgende:
Puntjes scoren bij de achterban van Rob
Joost is een compulsieve vredesstichter. Hoe erger de dreiging van ruzie, hoe harder Joost probeert de vrede te bewaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:34 schreef Utwodublin het volgende:
Joost zit errug diep, verschrikkelijk die gesprekken. Joost is echt blind,.
Ik ben bang dat hij het echt meent en niet door heeft met wat voor manipulant hij te maken heeft. Meneer *veel lullen, nix zeggen*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Puntjes scoren bij de achterban van Rob
Ja, het zit een beetje ehm.. wildquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:41 schreef -Delta- het volgende:
Jezus wat is Linda met haar haar aan het doen, toupeert het nog meer, net 1 bos rood schaamhaar![]()
come to the light.. the light is good..... join us....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Of is het nu volgens de nieuwe spellingsregels "vriendeN-lijk"?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:40 schreef avonne het volgende:
[..]
een schepje vriendelijkheid bovenop.
Maar dan lees ik die quote van Rob in je sig en ben ik weer omquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
come to the light.. the light is good..... join us....![]()
Nou ze zit nu toch lekker te gapen....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de stress die Tanja nu heeft kan nooit goed zijn voor de kleine volgens mij
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de stress die Tanja nu heeft kan nooit goed zijn voor de kleine volgens mij
rokenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzo![]()
Dan zou het kindje lesbisch worden idd!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzo![]()
Gelukkig met een hand voor haar muil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ze zit nu toch lekker te gapen....
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Roel z'n moeder heeft bij alle zoons doorgerookt, hmm waarom is hij dan zo'n homofoob?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef regenworm het volgende:
Het liefste zie ik tanja gaan want die gaat op korte termijn toch weg .
Haar kind heeft straks ook stress want dan heeft het een nicotine te kort.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Oh? Ik vraag het me af, na het moeder-en-huisje-incident.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ze hoeft niet te blijven hoor, het is haar eigen keuze
Wat ook zo is natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef Apie74 het volgende:
Jezus wat zit die Tanja overdreven te gapen daar zeg. ze zit er ook echt bij alsof iedereen d'r niks kan schelen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel z'n moeder heeft bij alle zoons doorgerookt, hmm waarom is hij dan zo'n homofoob?![]()
Dus je kan alleen lesbies krijgen en geen homo's als je rookt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel kan toch niet lesbisch worden, zijn moeder wist dat ze een jongetje kreeg
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus je kan alleen lesbies krijgen en geen homo's als je rookt.
Of mis ik de clue nou, ja heb niet heel het topic doorgelezen![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Gadverdamme wat zitten Tanja en Ingrid smerig kauwgom te smakken...
je wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Gadverdamme wat zitten Tanja en Ingrid smerig kauwgom te smakken...
Moeilijk met een hoofdletter M.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:
Tanja wil zelfs niet dat haar koffer naast die van Rob staat.
Ja vanavond nog!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
ja Tanja eruit en Ingrid nomineren
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:
Tanja wil zelfs niet dat haar koffer naast die van Rob staat.
ze hebben je gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Raar dat ze nog naar buiten mogen normaal mochten ze toch na een bepaalde tijd niet meer buiten.
Dat verwacht ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:07 schreef twentemeisje het volgende:
Die kop die Tanja trekt![]()
Lijkt me best lachen als Rob moet moven (dat wacht ze natuurlijk wel eerst af voordat ze uit zichzelf vertrekt, want stel dat ze Rob ermee spaart...) en dat ze er zo achteraan steggelt met haar koffertje
Tanja Byeeeeeee!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
Tanja: "Aaaaaai"
ik kreeg gisteren ook al de indruk dat ingrid Tanja wel weg wilde hebben maar ik begrijp niet zo goed waarom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:20 schreef cuall het volgende:
ha Ingrid steunt Tanja, daarbuiten ken je iedereen en die kan je vertrouwen
Eensch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Roel's spermazoïden, en Linda moet helpenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef KRIBBET het volgende:
Even kijken op Talpa teletext pagina 351![]()
![]()
![]()
Wiet moet vanavond het huis uit![]()
Zodra ze hoort dat ze van Rob verlost is kan ze wel weer omslaan. "Rob naar buiten? Blijf ik binnen"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat verwacht ik.
Trouwens, ook als Linda vertrekt.
De stap is nog nooit zo klein geweest: ellende gisteravond, en alles staat nu gepakt klaar.
Ze vertrekt vast.
Kweenie hoor. Zou ook heel goed kunnen dat Tanja een geweldige mental boost krijgt als vanavond klinkt: "de bewoner die moet vertrekken is...... Rob"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat verwacht ik.
Trouwens, ook als Linda vertrekt.
De stap is nog nooit zo klein geweest: ellende gisteravond, en alles staat nu gepakt klaar.
Ze vertrekt vast.
Dat zou heel goed kunnen dat ze het daar vanaf laat hangen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat ze van Rob verlost is kan ze wel weer omslaan. "Rob naar buiten? Blijf ik binnen"
Als het Linda is wordt het lastiger.
Maar die hebben het niet begrepen en stemmen fors op Tanja en linda...... "Je mot toch stemmu op gozerts die je uit het huis wil hebbe toch?"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:40 schreef Wup het volgende:
[..]
slim hoor, die vrienden van Rob ver-SMS-en echt miljoenen:)
Nee nee, Tanja en Rob erin, is vuurwerk. Stem Rob op 1010quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen dat ze het daar vanaf laat hangen.
En please Rob eruit... please please please
Echt nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee, Tanja en Rob erin, is vuurwerk. Stem Rob op 1010
streams of Fokquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:50 schreef Gert het volgende:
Is deze traagheid de opmaat voor vanavond?
Godverdommme?
Zit er weer iemand in de dbk wellicht?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef regenworm het volgende:
geluid is ook weer eens kut.
Snap het niet het alleen maar een schuifje omhoog halen
Maar dat ligt gelukkig niet aan fok....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef regenworm het volgende:
geluid is ook weer eens kut.
Snap het niet het alleen maar een schuifje omhoog halen
Dacht ik net ook, maar toen realiseerde ik me dat iedereen natuurlijk de reguliere uitzending zat te kijken...ik kijk altijd de herhaling.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
, hoewel ik nog steeds hoop dat Linda gaat....maar dat moet ik hier geloof ik niet te hard zeggen.![]()
Ach ja iedereen zijn eigen mening hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
hoewel ik nog steeds hoop dat Linda gaat....maar dat moet ik hier geloof ik niet te hard zeggen.![]()
quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar, Rob zorgt voor spanningen in het huis, die denk ik nog veel erger kunnen worden als hij blijft, Tanja moet blijven ivm de baby, welke ook weer voor een hoop narigheid kan zorgen en Linda...tja. Behalve de spanning in Roel zijn broek heb ik niet zoveel spannends van haar gezien en verwacht ik ook niet zoveel van haar...
Bij mij loopt het nu weer gesmeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:26 schreef CartWOman het volgende:
Mên, ik hoop niet dat FOK! nog trager wordt.
Zo is dat, ik wil zo graag die kop zien dat hij er als 3e uit moet... zooooo graag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar m'n hartgrondige hekel aan Rob is te groot om straks die zelfgenoegzame grijns met die enge tandjes te kunnen verdragen.![]()
Je hebt wel gelijk, maar ik wil gewoon Rob eruit zien. Geniet nu al van de kop die ie gaat trekken als ie hoort dat hij er uit wordt gedonderd door 't publiek en hij dus absoluut niet populair is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar, Rob zorgt voor spanningen in het huis, die denk ik nog veel erger kunnen worden als hij blijft, Tanja moet blijven ivm de baby, welke ook weer voor een hoop narigheid kan zorgen en Linda...tja. Behalve de spanning in Roel zijn broek heb ik niet zoveel spannends van haar gezien en verwacht ik ook niet zoveel van haar...
sjankwal natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Mike1964 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de "leiding" in het huis overneemt als hij vertrekt, dat kan wel weer spannend worden...
Niemand, ze doen lekker waar ze zin in hebben en het schoonmaken doen ze tussendoor. Dat zal 'm nog tegenvallen als 'ie thuis zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Mike1964 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de "leiding" in het huis overneemt als hij vertrekt, dat kan wel weer spannend worden...
Dat is ook mijn idee lijkt me heerlijk om die bek van Rob te zien als hij vertrekt. Maar als hij blijft kan dit ook nog wel voor de nodige heibel zorgen. Dek mezelf maar vast in mocht Linda toch vertrekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar m'n hartgrondige hekel aan Rob is te groot om straks die zelfgenoegzame grijns met die enge tandjes te kunnen verdragen.![]()
Rob remt Joost duidelijk af, hij neemt teveel een voorbeeld aan Rob, triest om te zien. Laat 'm lekker gek doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zo is dat, ik wil zo graag die kop zien dat hij er als 3e uit moet... zooooo graag.
En zonder Rob zijn er ook wel spanningen, op Joost na, heeft die gast de laatste week nog amper aansluiting. En dat gelul van hem. Beetje lullig dat het hier soms met Cruijff vergeleken wordt, van het Cruijffiaans is bekend dat als je het ontleed hij vaak gelijk heeft. Rob lult zo krom, die lult veel, maar zeg helemaal niets.
Trouwens ik wil een Joost zonder Rob ook wel een zien, die trekt zich aan hem op, wat blijft daar straks van over, van die saaie, brave, betweterige Joost?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niemand, ze doen lekker waar ze zin in hebben en het schoonmaken doen ze tussendoor. Dat zal 'm nog tegenvallen als 'ie thuis zit.
Trouwens, een leider vind ik Rob al lang niet meer.
Ik denk dat Rolf Wouters Joost nog wel eens aardig kan loskomen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zo is dat, ik wil zo graag die kop zien dat hij er als 3e uit moet... zooooo graag.
En zonder Rob zijn er ook wel spanningen, op Joost na, heeft die gast de laatste week nog amper aansluiting. En dat gelul van hem. Beetje lullig dat het hier soms met Cruijff vergeleken wordt, van het Cruijffiaans is bekend dat als je het ontleed hij vaak gelijk heeft. Rob lult zo krom, die lult veel, maar zeg helemaal niets.
Trouwens ik wil een Joost zonder Rob ook wel een zien, die trekt zich aan hem op, wat blijft daar straks van over, van die saaie, brave, betweterige Joost?
Nee joh, Roel natuurlijk. Alleen gaat die niet het voortouw nemen, maar alles simpelweg coordineren vanuit z'n luie stoel.quote:
welnee, ze gaat Roel nomineren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:26 schreef CartWOman het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op de nominatie van Dido tegen Chantal, volgende week.![]()
Mên, ik hoop niet dat FOK! nog trager wordt.
Echt handig dat je die usericon kan adblockenquote:
Allemaal !! Gewoon compleet setje nieuwe mensen erin gooien. Iedereen exit vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
hoeveel bewoners gaan vanavond het huis verlaten?
Ze gaat Roel echt niet nomineren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee, ze gaat Roel nomineren.
Liefdesperikelen staan haar concentratie op de overwinning in de weg
Daar komen we dan na vanavond half 10 achter, of hij zich optrekt of dat Rob hem afremt. Zou ook kunnen, maar t eerste ook. Gisteren na dat gesprek was er toch veel kritiek op Joost, en sowieso neemt dat wel toe.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob remt Joost duidelijk af, hij neemt teveel een voorbeeld aan Rob, triest om te zien. Laat 'm lekker gek doen.
Zou leuk zijn en misschien nog een Ed BB2 actie!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Gert het volgende:
Ik verheug me op het demonstratief bepaalde mensen NIET de hand schudden, als Rob wegmoet. Hij heeft het aangekondigd, durft-ie het ook echt?
Strak plan! Voor!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef cevece het volgende:
[..]
Allemaal !! Gewoon compleet setje nieuwe mensen erin gooien. Iedereen exit vanavond![]()
Geen Roel, die vindt ze nog steeds leuk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee, ze gaat Roel nomineren.
Liefdesperikelen staan haar concentratie op de overwinning in de weg
Vanmiddag versprak hij zich nog: had hij het over vrijdag eruit gaan, uh... vanavond. zoiets.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou leuk zijn en misschien nog een Ed BB2 actie!![]()
Dat nam'ie vanmiddag al terug, de zwakkeling.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Gert het volgende:
Ik verheug me op het demonstratief bepaalde mensen NIET de hand schudden, als Rob wegmoet. Hij heeft het aangekondigd, durft-ie het ook echt?
jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik dus al dacht
War laten ze daar een gouden kans voorbij gaan zeg
godverquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:36 schreef BBscanner het volgende:
De rook opdracht is geslaagd
Niet dus!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat ze beide opdrachten gewoon gaan goedkeuren
Gelukkig maar.... Hoewel ik het véél liever andersom had gezien.quote:
Die rookopdracht had ook afgekeurd moeten worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
rookopdracht is oke![]()
![]()
weekopdracht niet oke
Hebben ze gerookt dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die rookopdracht had ook afgekeurd moeten worden.
Waarschijnlijk durven die schijtzakken van talpa het niet meer aan.
ja dat linda roel een handje had geholpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef cuall het volgende:
zeiden ze nog wat in het huis over dat extra handje?
Het had andersom gemoeten. Nu kan Chantal weer roken... en hebben ze het weekend geen drank.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die rookopdracht had ook afgekeurd moeten worden.
Waarschijnlijk durven die schijtzakken van talpa het niet meer aan.
hoe reageerde Dido?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja dat linda roel een handje had geholpen.
Er is nu reclame dus zit ik even achter de pc.
inderdaad is dit beroerder maar de er zit steeds hetzelfde patroon bij de bewonersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het had andersom gemoeten. Nu kan Chantal weer roken... en hebben ze het weekend geen drank.
Beroerder kan het dus niet.
Talpa heeft een chemo nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef regenworm het volgende:
Talpa is één grote kanker bende
dit is kut tv omdat we met zijn alle worden belasterd door die kut talpaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef Apie74 het volgende:
mooie tv dit
ietsvan tot binnenkortquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef Igraine het volgende:
wat zei Roel nou?
En Scan? Nog steeds zo zeker van je polls?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het had andersom gemoeten. Nu kan Chantal weer roken... en hebben ze het weekend geen drank.
Beroerder kan het dus niet.
yes, rot op met tanjaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Linda eruit... Rob erin....
Hoe maak ik een programma kapot
De polls kunnen vanaf nu inderdaad overboord worden gegooid. Linda stond bij ons dik op de eerste plaats. Heel vreemd dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En Scan? Nog steeds zo zeker van je polls?![]()
Zei ik al, polls zeggen geen reet, nooit de definitieve uitslag![]()
Hmfff lekkere timing Tanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Apie74 het volgende:
Ow nee he, nou begint die Tanja weer over vertrekken. Ga dan toch stomme muts!!!
"Bij ons"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De polls kunnen vanaf nu inderdaad overboord worden gegooid. Linda stond bij ons dik op de eerste plaats. Heel vreemd dit.
ik ook er klopt gewoon iets nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:35 schreef demins het volgende:
Ik voel me verneukt, verraden, bedrogen, in de zeik genomen, afgeserveerd, uitgekotst,
ben best wel teleurgesteld...
Ik eis een hertelling!
Denk toch wel dat de uitslag eerlijk is gegaan.Zijn een hoop mensen die Tanja afbranden maar het ook eigenlijk wel leuk vinden dat ze gewoon blijftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook er klopt gewoon iets niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:40 schreef kwakveense het volgende:
en ja hoor...tanja's moeder mag vast bij de bevalling zijn...
edit: ik had t goed?
Doe jij even kalm johquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Bij ons"
Ik wist niet dat heel NL op fok zit?
Doe niet zo idioot joh![]()
Maar je levert in qua attentiewaardequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
moet er ook van kotsen alleen gebruik ik minder smilies
Oh gut Scan is weer aangebrand, the usual songquote:
Omdat de eerste twee poll sook klopten. Waren we toen wel het gemiddelde van NL en nu opeens niet??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef -Delta- het volgende:
Wat heerlijk dat iedereen fok als het gemiddelde van Nederland ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |