Tjuuuuuuuuuuuuuuuuuus!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef muizemeis het volgende:
ik ga dr weer ff vandoor hoor, zie jullie misschien later vanavond nog en anders morgen weer
Daahaag!!![]()
![]()
Chantal mag ook wel gelijk meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind het best...Maar mijn dag week jaar kan niet meer stuk als die 2 tegelijk de deur uitlopen straks
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef muizemeis het volgende:
ik ga dr weer ff vandoor hoor, zie jullie misschien later vanavond nog en anders morgen weer
Daahaag!!![]()
![]()
Moet je even Tanja in Rob veranderenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang Linda er maar inblijft... zie mijn signature
Die zijn er toch iedere week?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
Ik begin het nu toch nog spannend te vinden.
Tanja is nu wel heel stellig in het opstappen vanavond, ze weet dat haar ouders er zijn.
dat zou toch wel lekker zijn hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
Tanja is nu wel heel stellig in het opstappen vanavond, ze weet dat haar ouders er zijn.
Daahaag!!![]()
![]()
Je mag ook een foto in je fotoboek zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:29 schreef muizemeis het volgende:
Nou die foto gaat er vandaag niet komen hoor, moet ff verder spitten en ik zit net zo lekker
Zal morgen wel ff kijken, moet gaan lukken hoop ik..
Daahaag!!![]()
![]()
omdat Tanja de stress niet aan kan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Rica het volgende:
Een van de verrassingen is dat er tot de bevalling niet meer genomineerd gaat worden.
leuk idee... maar heb je ook een bron?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Rica het volgende:
Een van de verrassingen is dat er tot de bevalling niet meer genomineerd gaat worden.
Bron is mijn eigen duim hoor, maar dat lijkt me wel een elegante oplossing voor het probleem met Tanja. Geldt voor iedereen, dus geen uitzonderingspositie gedoe en Tanja uit de stress dat ze eindelijk weet waar ze gaat bevallen.quote:
Scanman niks onder de dekens er bovenopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik heb Isabeau op een foto gezien. Die mag gerust mee het huis in
ik vind eigenlijk ook gewoon dat ze die zekerheid verdient, het is zo duidelijk dat ze veel te weinig heeft nagedacht over waar ze aan begon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:28 schreef Rica het volgende:
Bron is mijn eigen duim hoor, maar dat lijkt me wel een elegante oplossing voor het probleem met Tanja. Geldt voor iedereen, dus geen uitzonderingspositie gedoe en Tanja uit de stress dat ze eindelijk weet waar ze gaat bevallen.
Zou kunnen.
Ben bang dat het vanavond niks gaat worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |