Wordt de volgende weekopdracht... Iedereen die fluit in de komende week wordt automatisch genomineerd!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:03 schreef teamlead het volgende:
kan er geen verbod op dat irritante fluiten komen trouwens
Zou het dan echt?? Rob en Tanja op dezelfde avond??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef ChantalC het volgende:
Ingrid tegen Tanja: Wil je echt weg?
Tanja: Ja poppenkast gebeuren hier!
Leroy erin?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef teamlead het volgende:
Zou het dan echt?? Rob en Tanja op dezelfde avond??![]()
![]()
Ik vind het best...quote:
Zolang Linda er maar inblijft... zie mijn signaturequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind het best...Maar mijn dag week jaar kan niet meer stuk als die 2 tegelijk de deur uitlopen straks
Tjuuuuuuuuuuuuuuuuuus!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef muizemeis het volgende:
ik ga dr weer ff vandoor hoor, zie jullie misschien later vanavond nog en anders morgen weer
Daahaag!!![]()
![]()
Chantal mag ook wel gelijk meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind het best...Maar mijn dag week jaar kan niet meer stuk als die 2 tegelijk de deur uitlopen straks
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef muizemeis het volgende:
ik ga dr weer ff vandoor hoor, zie jullie misschien later vanavond nog en anders morgen weer
Daahaag!!![]()
![]()
Moet je even Tanja in Rob veranderenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang Linda er maar inblijft... zie mijn signature
Die zijn er toch iedere week?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
Ik begin het nu toch nog spannend te vinden.
Tanja is nu wel heel stellig in het opstappen vanavond, ze weet dat haar ouders er zijn.
dat zou toch wel lekker zijn hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
Ik begin het nu toch nog spannend te vinden.
Tanja is nu wel heel stellig in het opstappen vanavond, ze weet dat haar ouders er zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |