De wandelende bierkrat kan niet tegen een grapjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:26 schreef ChantalC het volgende:
Roel tegen Lieske: Hou op joh trut! Wat zit je nou bijdehand te doen?
Gebeurt niet, gebeurt nooit. Als iemand vrijwillig weggaat kom Leroy ervoor in de plaatsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef demins het volgende:
Worst case scenario:
Tanja gaat vrijwillig en daarom mag Rob blijven![]()
Als Tanja vanavond niet vertrek denk ik dat je wel eens gelijk kunt hebben Ricaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Rica het volgende:
Een van de verrassingen is dat er tot de bevalling niet meer genomineerd gaat worden.
En de redactie van BB ook niet. Het is op het laatste moment nog bedacht dat er een zwangere in moest (wat niet in het programma past eigenlijk) en snel nog even geregeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk ook gewoon dat ze die zekerheid verdient, het is zo duidelijk dat ze veel te weinig heeft nagedacht over waar ze aan begon.
Doet ze het toch in de tuin. Sneeuw zal er nog niet liggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja is bang om de DBK in te gaan; zodat ze weer overgehaald wordt om te blijven. Ze wil ook niet in de kamer bevallen.
Als Tanja vanavond niet vertrekt gaat dat kind zeker geboren worden in het huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Als Tanja vanavond niet vertrek denk ik dat je wel eens gelijk kunt hebben Rica![]()
Ooow Kokstra toch!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Ik vindt Rob helemaal niet zo erg eigenlijk... maar ik schijn de laatste te zijn.
nee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Ik vindt Rob helemaal niet zo erg eigenlijk... maar ik schijn de laatste te zijn.
Puntjes scoren bij de achterban van Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:34 schreef Utwodublin het volgende:
Joost zit errug diep, verschrikkelijk die gesprekken. Joost is echt blind,.
slim hoor, die vrienden van Rob ver-SMS-en echt miljoenen:)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:39 schreef Rica het volgende:
Puntjes scoren bij de achterban van Rob
Joost is een compulsieve vredesstichter. Hoe erger de dreiging van ruzie, hoe harder Joost probeert de vrede te bewaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:34 schreef Utwodublin het volgende:
Joost zit errug diep, verschrikkelijk die gesprekken. Joost is echt blind,.
Ik ben bang dat hij het echt meent en niet door heeft met wat voor manipulant hij te maken heeft. Meneer *veel lullen, nix zeggen*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Puntjes scoren bij de achterban van Rob
Ja, het zit een beetje ehm.. wildquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:41 schreef -Delta- het volgende:
Jezus wat is Linda met haar haar aan het doen, toupeert het nog meer, net 1 bos rood schaamhaar![]()
come to the light.. the light is good..... join us....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Of is het nu volgens de nieuwe spellingsregels "vriendeN-lijk"?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:40 schreef avonne het volgende:
[..]
een schepje vriendelijkheid bovenop.
Maar dan lees ik die quote van Rob in je sig en ben ik weer omquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
come to the light.. the light is good..... join us....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |