Niet dus!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat ze beide opdrachten gewoon gaan goedkeuren
Gelukkig maar.... Hoewel ik het véél liever andersom had gezien.quote:
Die rookopdracht had ook afgekeurd moeten worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
rookopdracht is oke![]()
![]()
weekopdracht niet oke
Hebben ze gerookt dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die rookopdracht had ook afgekeurd moeten worden.
Waarschijnlijk durven die schijtzakken van talpa het niet meer aan.
ja dat linda roel een handje had geholpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef cuall het volgende:
zeiden ze nog wat in het huis over dat extra handje?
Het had andersom gemoeten. Nu kan Chantal weer roken... en hebben ze het weekend geen drank.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die rookopdracht had ook afgekeurd moeten worden.
Waarschijnlijk durven die schijtzakken van talpa het niet meer aan.
hoe reageerde Dido?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja dat linda roel een handje had geholpen.
Er is nu reclame dus zit ik even achter de pc.
inderdaad is dit beroerder maar de er zit steeds hetzelfde patroon bij de bewonersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het had andersom gemoeten. Nu kan Chantal weer roken... en hebben ze het weekend geen drank.
Beroerder kan het dus niet.
Talpa heeft een chemo nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef regenworm het volgende:
Talpa is één grote kanker bende
dit is kut tv omdat we met zijn alle worden belasterd door die kut talpaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef Apie74 het volgende:
mooie tv dit
ietsvan tot binnenkortquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef Igraine het volgende:
wat zei Roel nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |