Nou ze zit nu toch lekker te gapen....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de stress die Tanja nu heeft kan nooit goed zijn voor de kleine volgens mij
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de stress die Tanja nu heeft kan nooit goed zijn voor de kleine volgens mij
rokenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzo![]()
Dan zou het kindje lesbisch worden idd!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzo![]()
Gelukkig met een hand voor haar muil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ze zit nu toch lekker te gapen....
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Roel z'n moeder heeft bij alle zoons doorgerookt, hmm waarom is hij dan zo'n homofoob?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef regenworm het volgende:
Het liefste zie ik tanja gaan want die gaat op korte termijn toch weg .
Haar kind heeft straks ook stress want dan heeft het een nicotine te kort.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Oh? Ik vraag het me af, na het moeder-en-huisje-incident.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ze hoeft niet te blijven hoor, het is haar eigen keuze
Wat ook zo is natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef Apie74 het volgende:
Jezus wat zit die Tanja overdreven te gapen daar zeg. ze zit er ook echt bij alsof iedereen d'r niks kan schelen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel z'n moeder heeft bij alle zoons doorgerookt, hmm waarom is hij dan zo'n homofoob?![]()
Dus je kan alleen lesbies krijgen en geen homo's als je rookt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel kan toch niet lesbisch worden, zijn moeder wist dat ze een jongetje kreeg
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus je kan alleen lesbies krijgen en geen homo's als je rookt.
Of mis ik de clue nou, ja heb niet heel het topic doorgelezen![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Gadverdamme wat zitten Tanja en Ingrid smerig kauwgom te smakken...
je wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Gadverdamme wat zitten Tanja en Ingrid smerig kauwgom te smakken...
Moeilijk met een hoofdletter M.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:
Tanja wil zelfs niet dat haar koffer naast die van Rob staat.
Ja vanavond nog!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
ja Tanja eruit en Ingrid nomineren
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:
Tanja wil zelfs niet dat haar koffer naast die van Rob staat.
ze hebben je gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Raar dat ze nog naar buiten mogen normaal mochten ze toch na een bepaalde tijd niet meer buiten.
Dat verwacht ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:07 schreef twentemeisje het volgende:
Die kop die Tanja trekt![]()
Lijkt me best lachen als Rob moet moven (dat wacht ze natuurlijk wel eerst af voordat ze uit zichzelf vertrekt, want stel dat ze Rob ermee spaart...) en dat ze er zo achteraan steggelt met haar koffertje
Tanja Byeeeeeee!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
Tanja: "Aaaaaai"
ik kreeg gisteren ook al de indruk dat ingrid Tanja wel weg wilde hebben maar ik begrijp niet zo goed waarom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:20 schreef cuall het volgende:
ha Ingrid steunt Tanja, daarbuiten ken je iedereen en die kan je vertrouwen
Eensch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Ik vindt Rob helemaal niet zo erg eigenlijk... maar ik schijn de laatste te zijn.
Roel's spermazoïden, en Linda moet helpenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef KRIBBET het volgende:
Even kijken op Talpa teletext pagina 351![]()
![]()
![]()
Wiet moet vanavond het huis uit![]()
Zodra ze hoort dat ze van Rob verlost is kan ze wel weer omslaan. "Rob naar buiten? Blijf ik binnen"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat verwacht ik.
Trouwens, ook als Linda vertrekt.
De stap is nog nooit zo klein geweest: ellende gisteravond, en alles staat nu gepakt klaar.
Ze vertrekt vast.
Kweenie hoor. Zou ook heel goed kunnen dat Tanja een geweldige mental boost krijgt als vanavond klinkt: "de bewoner die moet vertrekken is...... Rob"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat verwacht ik.
Trouwens, ook als Linda vertrekt.
De stap is nog nooit zo klein geweest: ellende gisteravond, en alles staat nu gepakt klaar.
Ze vertrekt vast.
Dat zou heel goed kunnen dat ze het daar vanaf laat hangen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat ze van Rob verlost is kan ze wel weer omslaan. "Rob naar buiten? Blijf ik binnen"
Als het Linda is wordt het lastiger.
Maar die hebben het niet begrepen en stemmen fors op Tanja en linda...... "Je mot toch stemmu op gozerts die je uit het huis wil hebbe toch?"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:40 schreef Wup het volgende:
[..]
slim hoor, die vrienden van Rob ver-SMS-en echt miljoenen:)
Nee nee, Tanja en Rob erin, is vuurwerk. Stem Rob op 1010quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen dat ze het daar vanaf laat hangen.
En please Rob eruit... please please please
Echt nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee, Tanja en Rob erin, is vuurwerk. Stem Rob op 1010
streams of Fokquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:50 schreef Gert het volgende:
Is deze traagheid de opmaat voor vanavond?
Godverdommme?
Zit er weer iemand in de dbk wellicht?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef regenworm het volgende:
geluid is ook weer eens kut.
Snap het niet het alleen maar een schuifje omhoog halen
Maar dat ligt gelukkig niet aan fok....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef regenworm het volgende:
geluid is ook weer eens kut.
Snap het niet het alleen maar een schuifje omhoog halen
Dacht ik net ook, maar toen realiseerde ik me dat iedereen natuurlijk de reguliere uitzending zat te kijken...ik kijk altijd de herhaling.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
, hoewel ik nog steeds hoop dat Linda gaat....maar dat moet ik hier geloof ik niet te hard zeggen.![]()
Ach ja iedereen zijn eigen mening hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
hoewel ik nog steeds hoop dat Linda gaat....maar dat moet ik hier geloof ik niet te hard zeggen.![]()
quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar, Rob zorgt voor spanningen in het huis, die denk ik nog veel erger kunnen worden als hij blijft, Tanja moet blijven ivm de baby, welke ook weer voor een hoop narigheid kan zorgen en Linda...tja. Behalve de spanning in Roel zijn broek heb ik niet zoveel spannends van haar gezien en verwacht ik ook niet zoveel van haar...
Bij mij loopt het nu weer gesmeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:26 schreef CartWOman het volgende:
Mên, ik hoop niet dat FOK! nog trager wordt.
Zo is dat, ik wil zo graag die kop zien dat hij er als 3e uit moet... zooooo graag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar m'n hartgrondige hekel aan Rob is te groot om straks die zelfgenoegzame grijns met die enge tandjes te kunnen verdragen.![]()
Je hebt wel gelijk, maar ik wil gewoon Rob eruit zien. Geniet nu al van de kop die ie gaat trekken als ie hoort dat hij er uit wordt gedonderd door 't publiek en hij dus absoluut niet populair is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar, Rob zorgt voor spanningen in het huis, die denk ik nog veel erger kunnen worden als hij blijft, Tanja moet blijven ivm de baby, welke ook weer voor een hoop narigheid kan zorgen en Linda...tja. Behalve de spanning in Roel zijn broek heb ik niet zoveel spannends van haar gezien en verwacht ik ook niet zoveel van haar...
sjankwal natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Mike1964 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de "leiding" in het huis overneemt als hij vertrekt, dat kan wel weer spannend worden...
Niemand, ze doen lekker waar ze zin in hebben en het schoonmaken doen ze tussendoor. Dat zal 'm nog tegenvallen als 'ie thuis zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Mike1964 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de "leiding" in het huis overneemt als hij vertrekt, dat kan wel weer spannend worden...
Dat is ook mijn idee lijkt me heerlijk om die bek van Rob te zien als hij vertrekt. Maar als hij blijft kan dit ook nog wel voor de nodige heibel zorgen. Dek mezelf maar vast in mocht Linda toch vertrekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar m'n hartgrondige hekel aan Rob is te groot om straks die zelfgenoegzame grijns met die enge tandjes te kunnen verdragen.![]()
Rob remt Joost duidelijk af, hij neemt teveel een voorbeeld aan Rob, triest om te zien. Laat 'm lekker gek doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zo is dat, ik wil zo graag die kop zien dat hij er als 3e uit moet... zooooo graag.
En zonder Rob zijn er ook wel spanningen, op Joost na, heeft die gast de laatste week nog amper aansluiting. En dat gelul van hem. Beetje lullig dat het hier soms met Cruijff vergeleken wordt, van het Cruijffiaans is bekend dat als je het ontleed hij vaak gelijk heeft. Rob lult zo krom, die lult veel, maar zeg helemaal niets.
Trouwens ik wil een Joost zonder Rob ook wel een zien, die trekt zich aan hem op, wat blijft daar straks van over, van die saaie, brave, betweterige Joost?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niemand, ze doen lekker waar ze zin in hebben en het schoonmaken doen ze tussendoor. Dat zal 'm nog tegenvallen als 'ie thuis zit.
Trouwens, een leider vind ik Rob al lang niet meer.
Ik denk dat Rolf Wouters Joost nog wel eens aardig kan loskomen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zo is dat, ik wil zo graag die kop zien dat hij er als 3e uit moet... zooooo graag.
En zonder Rob zijn er ook wel spanningen, op Joost na, heeft die gast de laatste week nog amper aansluiting. En dat gelul van hem. Beetje lullig dat het hier soms met Cruijff vergeleken wordt, van het Cruijffiaans is bekend dat als je het ontleed hij vaak gelijk heeft. Rob lult zo krom, die lult veel, maar zeg helemaal niets.
Trouwens ik wil een Joost zonder Rob ook wel een zien, die trekt zich aan hem op, wat blijft daar straks van over, van die saaie, brave, betweterige Joost?
Nee joh, Roel natuurlijk. Alleen gaat die niet het voortouw nemen, maar alles simpelweg coordineren vanuit z'n luie stoel.quote:
welnee, ze gaat Roel nomineren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:26 schreef CartWOman het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op de nominatie van Dido tegen Chantal, volgende week.![]()
Mên, ik hoop niet dat FOK! nog trager wordt.
Echt handig dat je die usericon kan adblockenquote:
Allemaal !! Gewoon compleet setje nieuwe mensen erin gooien. Iedereen exit vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
hoeveel bewoners gaan vanavond het huis verlaten?
Ze gaat Roel echt niet nomineren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee, ze gaat Roel nomineren.
Liefdesperikelen staan haar concentratie op de overwinning in de weg
Daar komen we dan na vanavond half 10 achter, of hij zich optrekt of dat Rob hem afremt. Zou ook kunnen, maar t eerste ook. Gisteren na dat gesprek was er toch veel kritiek op Joost, en sowieso neemt dat wel toe.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob remt Joost duidelijk af, hij neemt teveel een voorbeeld aan Rob, triest om te zien. Laat 'm lekker gek doen.
Zou leuk zijn en misschien nog een Ed BB2 actie!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Gert het volgende:
Ik verheug me op het demonstratief bepaalde mensen NIET de hand schudden, als Rob wegmoet. Hij heeft het aangekondigd, durft-ie het ook echt?
Strak plan! Voor!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef cevece het volgende:
[..]
Allemaal !! Gewoon compleet setje nieuwe mensen erin gooien. Iedereen exit vanavond![]()
Geen Roel, die vindt ze nog steeds leuk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee, ze gaat Roel nomineren.
Liefdesperikelen staan haar concentratie op de overwinning in de weg
Vanmiddag versprak hij zich nog: had hij het over vrijdag eruit gaan, uh... vanavond. zoiets.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou leuk zijn en misschien nog een Ed BB2 actie!![]()
Dat nam'ie vanmiddag al terug, de zwakkeling.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Gert het volgende:
Ik verheug me op het demonstratief bepaalde mensen NIET de hand schudden, als Rob wegmoet. Hij heeft het aangekondigd, durft-ie het ook echt?
jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik dus al dacht
War laten ze daar een gouden kans voorbij gaan zeg
godverquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:36 schreef BBscanner het volgende:
De rook opdracht is geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |