Ja vanavond nog!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
ja Tanja eruit en Ingrid nomineren
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:
Tanja wil zelfs niet dat haar koffer naast die van Rob staat.
ze hebben je gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Raar dat ze nog naar buiten mogen normaal mochten ze toch na een bepaalde tijd niet meer buiten.
Dat verwacht ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:07 schreef twentemeisje het volgende:
Die kop die Tanja trekt![]()
Lijkt me best lachen als Rob moet moven (dat wacht ze natuurlijk wel eerst af voordat ze uit zichzelf vertrekt, want stel dat ze Rob ermee spaart...) en dat ze er zo achteraan steggelt met haar koffertje
Tanja Byeeeeeee!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
Tanja: "Aaaaaai"
ik kreeg gisteren ook al de indruk dat ingrid Tanja wel weg wilde hebben maar ik begrijp niet zo goed waarom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:20 schreef cuall het volgende:
ha Ingrid steunt Tanja, daarbuiten ken je iedereen en die kan je vertrouwen
Eensch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
Ik vindt Rob helemaal niet zo erg eigenlijk... maar ik schijn de laatste te zijn.
Roel's spermazoïden, en Linda moet helpenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef KRIBBET het volgende:
Even kijken op Talpa teletext pagina 351![]()
![]()
![]()
Wiet moet vanavond het huis uit![]()
Zodra ze hoort dat ze van Rob verlost is kan ze wel weer omslaan. "Rob naar buiten? Blijf ik binnen"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat verwacht ik.
Trouwens, ook als Linda vertrekt.
De stap is nog nooit zo klein geweest: ellende gisteravond, en alles staat nu gepakt klaar.
Ze vertrekt vast.
Kweenie hoor. Zou ook heel goed kunnen dat Tanja een geweldige mental boost krijgt als vanavond klinkt: "de bewoner die moet vertrekken is...... Rob"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat verwacht ik.
Trouwens, ook als Linda vertrekt.
De stap is nog nooit zo klein geweest: ellende gisteravond, en alles staat nu gepakt klaar.
Ze vertrekt vast.
Dat zou heel goed kunnen dat ze het daar vanaf laat hangen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat ze van Rob verlost is kan ze wel weer omslaan. "Rob naar buiten? Blijf ik binnen"
Als het Linda is wordt het lastiger.
Maar die hebben het niet begrepen en stemmen fors op Tanja en linda...... "Je mot toch stemmu op gozerts die je uit het huis wil hebbe toch?"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:40 schreef Wup het volgende:
[..]
slim hoor, die vrienden van Rob ver-SMS-en echt miljoenen:)
Nee nee, Tanja en Rob erin, is vuurwerk. Stem Rob op 1010quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen dat ze het daar vanaf laat hangen.
En please Rob eruit... please please please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |