Nou ze zit nu toch lekker te gapen....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de stress die Tanja nu heeft kan nooit goed zijn voor de kleine volgens mij
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de stress die Tanja nu heeft kan nooit goed zijn voor de kleine volgens mij
rokenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzo![]()
Dan zou het kindje lesbisch worden idd!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van stress tijdens de zwangerschap komen homo's, toch? En van roken ook. Ofzo![]()
Gelukkig met een hand voor haar muil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ze zit nu toch lekker te gapen....
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Roel z'n moeder heeft bij alle zoons doorgerookt, hmm waarom is hij dan zo'n homofoob?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef regenworm het volgende:
Het liefste zie ik tanja gaan want die gaat op korte termijn toch weg .
Haar kind heeft straks ook stress want dan heeft het een nicotine te kort.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Anitra het volgende:
Oh? Ik vraag het me af, na het moeder-en-huisje-incident.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ze hoeft niet te blijven hoor, het is haar eigen keuze
Wat ook zo is natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef Apie74 het volgende:
Jezus wat zit die Tanja overdreven te gapen daar zeg. ze zit er ook echt bij alsof iedereen d'r niks kan schelen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel z'n moeder heeft bij alle zoons doorgerookt, hmm waarom is hij dan zo'n homofoob?![]()
Dus je kan alleen lesbies krijgen en geen homo's als je rookt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel kan toch niet lesbisch worden, zijn moeder wist dat ze een jongetje kreeg
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus je kan alleen lesbies krijgen en geen homo's als je rookt.
Of mis ik de clue nou, ja heb niet heel het topic doorgelezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |