En Scan? Nog steeds zo zeker van je polls?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het had andersom gemoeten. Nu kan Chantal weer roken... en hebben ze het weekend geen drank.
Beroerder kan het dus niet.
yes, rot op met tanjaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Linda eruit... Rob erin....
Hoe maak ik een programma kapot
De polls kunnen vanaf nu inderdaad overboord worden gegooid. Linda stond bij ons dik op de eerste plaats. Heel vreemd dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En Scan? Nog steeds zo zeker van je polls?![]()
Zei ik al, polls zeggen geen reet, nooit de definitieve uitslag![]()
Hmfff lekkere timing Tanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Apie74 het volgende:
Ow nee he, nou begint die Tanja weer over vertrekken. Ga dan toch stomme muts!!!
"Bij ons"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De polls kunnen vanaf nu inderdaad overboord worden gegooid. Linda stond bij ons dik op de eerste plaats. Heel vreemd dit.
ik ook er klopt gewoon iets nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:35 schreef demins het volgende:
Ik voel me verneukt, verraden, bedrogen, in de zeik genomen, afgeserveerd, uitgekotst,
ben best wel teleurgesteld...
Ik eis een hertelling!
Denk toch wel dat de uitslag eerlijk is gegaan.Zijn een hoop mensen die Tanja afbranden maar het ook eigenlijk wel leuk vinden dat ze gewoon blijftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook er klopt gewoon iets niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:40 schreef kwakveense het volgende:
en ja hoor...tanja's moeder mag vast bij de bevalling zijn...
edit: ik had t goed?
Doe jij even kalm johquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Bij ons"
Ik wist niet dat heel NL op fok zit?
Doe niet zo idioot joh![]()
Maar je levert in qua attentiewaardequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
moet er ook van kotsen alleen gebruik ik minder smilies
Oh gut Scan is weer aangebrand, the usual songquote:
Omdat de eerste twee poll sook klopten. Waren we toen wel het gemiddelde van NL en nu opeens niet??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef -Delta- het volgende:
Wat heerlijk dat iedereen fok als het gemiddelde van Nederland ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |