Jij hebt dus wel eens gedroomt dat jij en je broer spannende dingen aan het doen waren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:27 schreef IkWilbert het volgende:
Over je broer dan? Telt dat ook mee?![]()
ja je gaat toch niet over je broer heenquote:
Je hebt het wel eens voorgesteld?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef LoggedIn het volgende:
interessant topic (als er serieus gereageerd zou worden)
ik heb geen zus, maar mn vriendin wel. maar zij vind het vies om iets met haar zus te doen![]()
vanwaar deze vraag?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:24 schreef -Angel- het volgende:
Vertel eens heb jij er wel eens over gedroomd? En hoe heb je die gevoelens onder controle gekregen?
SwOoShquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gewoon er een keer overheen na der gedrogeert te hebben
Denk je dat werkelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Elke heterosexuele man droomt weleens over sex met ze zusje.
Bron?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Als in, getongzoend? Om te oefenen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef Jett het volgende:
vroeger heb ik wellis gezoend met me tweeling zus
onee. dat heet tegen woordig gebaft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als in, getongzoend? Om te oefenen?
Volgens mij bedoelt ze gewoon rimmen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:03 schreef -Angel- het volgende:
Wat, gebaft.
Het zal wel iets Zuid-Afrika's zijn, wat ze daar allemaal uitspoken. Dat wil je gewoon niet weten, AIDS komt er niet voor niets zoveel voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij bedoelt ze gewoon rimmen...
maar ik heb geen zus...
onzinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
daar verdacht ik mijn ex ook wel eens vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Trouwens, hoe weet je zo zeker of het wel echt je zusje is ?
Vertel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
daar verdacht ik mijn ex ook wel eens van
niet in de vorm van "hey, neem volgend weekend je zus es mee?", maar het is wel een paar keer ter sprake gekomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hebt het wel eens voorgesteld?
Hier ook!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:21 schreef DarkDancer het volgende:
als mijn zus catherine bell zou zijn dan zou ik der elke dag een paar maal nemen!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om dit topic een beetje serieus te houden... Als je zus een lekker wijf is, zie je dat als broer dan zelf ook zo? Ik bedoel, mijn zusje wordt door veel mannen aantrekkelijk gevonden, maar ik voel (gelukkig) geen enkele seksuele aantrekkinngskracht tot haar. De gedachte aan seks met haar vind ik walgelijk.
Nou heb ik sowieso geen seks met vrouwen, maar er even van uitgaande dat ik een lekkere broer zou hebben... Geen idee. Dieren hebben hier geen last van, al heeft de evolutie er wel voor gezorgd dat de kans op inteelt zo klein mogelijk wordt gehouden. Maar ik kan niet precies zeggen waar die afkeer vandaan komt. Niemand heeft mij ooit verteld dat ik geen seks met mijn zus mag hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef IkWilbert het volgende:
En waar komt dat gevoel van walging dan vandaan? Komt het omdat je altijd is verteld dat het niet mag? Seks met je zus.
Als je een "lekkerwijf" als zus hebt, zou je er dan wel seks mee willen als het je zus niet was? Dus gewoon een meisje wat je ontmoet tijdens het uitgaan?
misschien doen ze dat ook welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:07 schreef Topmaat het volgende:
Eigenlijk zou dat ook in de openingspost moeten staan he. Dat het voor vrouwen "sex moet je broer" moet zijn. Want de vrouwen hier reageren erop alsof ze ook aan sex met hun zus moeten denken.
Ben je plotseling pot geworden dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om dit topic een beetje serieus te houden... Als je zus een lekker wijf is, zie je dat als broer dan zelf ook zo? Ik bedoel, mijn zusje wordt door veel mannen aantrekkelijk gevonden, maar ik voel (gelukkig) geen enkele seksuele aantrekkinngskracht tot haar. De gedachte aan seks met haar vind ik walgelijk.
Nee. Ik heb geen broer. Maar ik voel me wel eens seksueel aangetrokken tot een vrouw, dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:51 schreef Nickthedick het volgende:
Ben je plotseling pot geworden dan?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen broer. Maar ik voel me wel eens seksueel aangetrokken tot een vrouw, dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Da's inderdaad ook iets waar ik al aan dacht. Je zus ken je veel te goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:58 schreef Nickthedick het volgende:
Je seksueel aangetrokken voelen tot iemand heeft ook te maken met een vleug 'mysterie' die die persoon over zich heeft. Als je te vroeg en te gauw alles over elkaar weet, zonder dat zich daarvoor ooit een 'idoliserings'-proces heeft voorgedaan is er naar mijn mening weinig kans op seksuele aantrekkingskracht.
Ja, geil worden van iemand is iets wat zich erg 'plotseling' voordoet, verliefd worden op iemand duurt niet veel langer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's inderdaad ook iets waar ik al aan dacht. Je zus ken je veel te goed.
Toch zijn er mensen die tientallen jaren een goed seksleven hebben en die elkaar na dertig jaar nog steeds opwindend vinden. Vast wel op een andere manier, maar ik ken ze wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Nickthedick het volgende:
Ja, geil worden van iemand is iets wat zich erg 'plotseling' voordoet, verliefd worden op iemand duurt niet veel langer.
Als je op een gegeven moment alles van de ander weet, kan je eigenlijk alleen nog maar een vriendschap onderhouden.
Die lui weten gewoon dat ze toch niemand anders meer vinden en neuken elkaar terwijl ze over andere mensen fantaseren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die tientallen jaren een goed seksleven hebben en die elkaar na dertig jaar nog steeds opwindend vinden. Vast wel op een andere manier, maar ik ken ze wel.
Als ik kijk naar mijn ouders, geldt dat voor hen zeker niet. Zij zijn meer dan dertig jaar samen en ze gedragen zich soms nog steeds als verliefde pubers. Het is weliswaar erg zeldzaam, maar het kan dus blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef Nickthedick het volgende:
Die lui weten gewoon dat ze toch niemand anders meer vinden en neuken elkaar terwijl ze over andere mensen fantaseren.(rollenspel, anyone?)
![]()
Come on... weet jij wat er in het hoofd van je ouders omgaat? Waarschijnlijk fantaseren ze er lustig op los.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn ouders, geldt dat voor hen zeker niet. Zij zijn meer dan dertig jaar samen en ze gedragen zich soms nog steeds als verliefde pubers. Het is weliswaar erg zeldzaam, maar het kan dus blijkbaar wel.
Dat kan ja. Maar als ik hen zo zie, denk ik dat dat nogal meevalt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef Nickthedick het volgende:
Come on... weet jij wat er in het hoofd van je ouders omgaat? Waarschijnlijk fantaseren ze er lustig op los.![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De gedachte aan seks met haar vind ik walgelijk.
Heb weleens gelezen dat mensen zich juist aangetrokken voelen tot mensen die zich wel in dezelfde schoonheidsklasse bevinden en ongeveer tot dezelfde maatschappelijke klasse behoren maar genetisch juist niet op elkaar lijken. Middels de beruchte feromenen zouden de hersenen dat ontdekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:34 schreef MeNicole het volgende:
Ik denk dat je er nix aan kan doen als je je sexueel aangetrokken voelt tot iemand. Dus kan net zo goed je broer of zus zijn!! Toch?
pretty good for a white dude.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:17 schreef bavara het volgende:
Hier is onderzoek naar gedaan.
Foto?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vast niet. Veel mannen willen met mijn zusje naar bed.
Wat ga je met haar doen dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil een lekkere zus'
Marilyn Monroe was ook het product van een broer en zus relatie, dus af en toe pakt het ook nog goed uit ook.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:20 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een walgelijk topic! Dat er mensen zijn die hierop ingaan!
![]()
![]()
![]()
nou... goed?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Marilyn Monroe was ook het product van een broer en zus relatie, dus af en toe pakt het ook nog goed uit ook.
serieus?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Marilyn Monroe was ook het product van een broer en zus relatie, dus af en toe pakt het ook nog goed uit ook.
bron? echte broer en zus? dus geen stief of half?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij GTST ook. Daar neuken moeder en zoon zelfs.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef White_Wolf het volgende:
Stel nu dat jij (jongen) en je zus naar een kindertehuis moeten. Je gaat uiteindelijk beiden naar een ander pleeggezin en verliest contact. Na 10 jaar kom je een leuk meisje tegen, je gaat met haar naar bed en op een gegeven moment kom je erachter dat het je zus betreft. Wat zou je dan doen?![]()
Ik zou haar niet vertellen dat ze mijn zus was en er lekker nog een keer overheen gaan.Heerlijk toch?
![]()
![]()
zo iets heb ik dus meegemaakt ....quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef White_Wolf het volgende:
Stel nu dat jij (jongen) en je zus naar een kindertehuis moeten. Je gaat uiteindelijk beiden naar een ander pleeggezin en verliest contact. Na 10 jaar kom je een leuk meisje tegen, je gaat met haar naar bed en op een gegeven moment kom je erachter dat het je zus betreft. Wat zou je dan doen?![]()
dan vraag ik me toch af... hoe was het weerzien met je biologische vader? want jij weet wel dat jij zijn zoon bent...is hij jou helemaal vergeten? alsie je naam hoort moet er toch een belletje gaan rinkelen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 06:51 schreef geennaamnodig het volgende:
[..]
zo iets heb ik dus meegemaakt ....
1.5 jaar geleden ging ik naar een leuke discotheek , leuk meisje versierd en van het 1 kwam het ander. volgende morgen tijdens het ontbijd in bed zijn we gezellig aan het praten met elkaar .
komen we erachter dat we de zelfde vader hebben !( mijn bio vader heeft mij verlaten toen ik 2 jaar was en ik draag nog steeds zijn achternaam ) .
natuurlijk schrokken we ons kapot , maar na lang en veel praten zijn we nog steeds het gelukkigste stel op aarde en zijn we onlangs gaan samen wonen .
de familie weet het niet dat we familie van elkaar zijn en dat houden we voorlopig ook zo .
Nepverhaal!quote:Op maandag 17 oktober 2005 06:51 schreef geennaamnodig het volgende:
[..]
1.5 jaar geleden ging ik naar een leuke discotheek , leuk meisje versierd en van het 1 kwam het ander. volgende morgen tijdens het ontbijd in bed zijn we gezellig aan het praten met elkaar .
komen we erachter dat we de zelfde vader hebben !( mijn bio vader heeft mij verlaten toen ik 2 jaar was en ik draag nog steeds zijn achternaam ) .
natuurlijk schrokken we ons kapot , maar na lang en veel praten zijn we nog steeds het gelukkigste stel op aarde en zijn we onlangs gaan samen wonen .
de familie weet het niet dat we familie van elkaar zijn en dat houden we voorlopig ook zo .
dat is jouw meningquote:
zeker kloontje van lionsguyquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:17 schreef geennaamnodig het volgende:
het contact was laten we zeggen niet echt super , ik zie mijn bio vader ook meer als mijn schoonvader .
[..]
dat is jouw mening
gelukkig weet ik en mijn halfzus wel beter . en enkele goede vrienden van ons weten ook beter .
waarom post ik dit anders onder een cloon ?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:17 schreef geennaamnodig het volgende:
ik zie mijn bio vader ook meer als mijn schoonvader .
zijn vader heeft zijn moeder zwanger gemaakt en is hem genokt. meer dan een zaaddonor is de vader niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan dit niet plaatsen in jouw verhaal: leg eens uit?
Op die fiets, ik las "meer" als "vaker"...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:23 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zijn vader heeft zijn moeder zwanger gemaakt en is hem genokt. meer dan een zaaddonor is de vader niet.
als zijn vader bij een andere vrouw een meisje heeft verwekt en een gezin is gaan vormen dan is de vader meer een schoonvader.
Rot jij ff een eind hier ver vandaan, vuillakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
You are very wrong!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
lekker toch .....quote:Op maandag 17 oktober 2005 06:51 schreef geennaamnodig het volgende:
[..]
Dat snap jij werkelijk niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef Hyppo het volgende:
Wat ik niet snap is dat de meeste mensen geen enkel probleem hebben om is effe iemand te neuken die ze net in de disco/cafe hebben ontmoet en nog geen 2 uur kennen. Maar seks met zusje vinden ze dan walgelijk ik snap het totaal niet.
mijn bio vader weet wie ik ben we hebben elkaar ongeveer 10 jaar geleden ontmoet , het contact is toen verbroken . nu hebben we montjes maat weer contact .quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:23 schreef DarkDancer het volgende:
maar weet de biologische vader niet dat je zijn zoon bent?
lijkt me dat je zoiets ziet/aanvoelt?
mijn " vriendin " is halverwege de 20 . wij schelen ongeveer 10 jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:24 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ervaring mee? Hoe oud is ze? 13?
een trio met je stiefzusje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef geennaamnodig het volgende:
[..]
mijn bio vader weet wie ik ben we hebben elkaar ongeveer 10 jaar geleden ontmoet , het contact is toen verbroken . bu hebben we montjes maat weer contact .
zijn dochter is vorig jaar bij mij in huis komen wonen wegens familie problemen ( niet door mij trouwens
yep ik ben 15quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Ze is 25... jij bent 15?
Wie weet wil hij haar voor zichzelf houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:25 schreef SlimShady het volgende:
Hij is echt niet zo ziek dat hij haar wil palen.
maar jij bent toch ook een manquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het nogal smerig eerlijk gezegd, ik zou het nooit bij mijn broer doen iig
quote:
Jij dus ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:20 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een walgelijk topic! Dat er mensen zijn die hierop ingaan!
![]()
![]()
![]()
dat is nog steeds vreemd...maar opzich minder erg omdat je dus eigenlijk geen familie van elkaar bentquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:01 schreef dan_niet het volgende:
Even wat nieuwe kolen op het vuur:
Als we "zus" nou eens veranderen in "schoonzus(je)"..![]()
moeilijk he, ja of nee replyenquote:
Aha, 20 en een half dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef geennaamnodig het volgende:
[..]
mijn " vriendin " is halverwege de 20 .
Maar als je de klok terug zou kunnen draaien had je dan een koekje gestolen ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb 2 broers...en tuurlijk dat ik er weleens BIJ STIL heb gestaan ...icm sex dan...maar weet ook dat de hel dichtvriest alvorens dat ooit werkelijkheid zal worden.
gewone gezonde fantasie...niet eens fantasie, maar meer iets wat door je hoofd schiet.
briljante typoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:05 schreef SHE het volgende:
Ik zie even de taboe niet...dat is toch niet meer dna normaal?
Echt? Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb 2 broers...en tuurlijk dat ik er weleens BIJ STIL heb gestaan ...icm sex dan...maar weet ook dat de hel dichtvriest alvorens dat ooit werkelijkheid zal worden.
gewone gezonde fantasie...niet eens fantasie, maar meer iets wat door je hoofd schiet.
Dat heb ik dus ook...geen zus maar wel zin om haar te neuken...kutouders die me alleen broers hebben gegeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:29 schreef heiden6 het volgende:
Jammer dus dat ik geen zus heb.
quote:
Als het van beide kanten vrijwillig is, zie ik het probleem ook niet. Zolang er maar geen kinderen van komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp sowieso de paniek niet m.b.t. incest. Wat is er mis mee als iemand daadwerkelijk met zijn broer of zus neukt?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:01 schreef dan_niet het volgende:
Even wat nieuwe kolen op het vuur:
Als we "zus" nou eens veranderen in "schoonzus(je)"..![]()
zou dat voorkomen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het van beide kanten vrijwillig is
Correctie, heeft de TS zelf een lekkere zusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:46 schreef BennyNL het volgende:
heeft de ts zelf een zus(je)?
Nee, SHE, dat is niet normaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:05 schreef SHE het volgende:
Ik zie even de taboe niet...dat is toch niet meer dna normaal?
Volgens mij moet jij maar eens naar een hoofddokter, wie ben jij ingodsnaam om voor mij te bepalen wat ziek is en wat niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, SHE, dat is niet normaal.
Zoek een therapeut of psychiater op,
en luister naar ze zonder meteen aan sex te denken.
you go girl!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:27 schreef SHE het volgende:
[..]
en aan sex denken is heel gezond, net als sex hebben zelf..misschien moet je het ook eens proberen. I
lekker degrading ten opzichte van je familie, goed bezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb 3 schoonzussen, waarvan er maar 1 de moeite waard is....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb 3 schoonzussen, waarvan er maar 1 de moeite waard is....
Hoe oud zijn die zusjes?quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef heerlijkelichaam het volgende:
sex met je zusjes is echt lekker
ik heb 2 zusjes en ik heb met beide zusjes sex gehad (en nog steeds heb)
met mijn 2 jaar jongere zusje heb ik regelmatig sex, meeste keren in haar prive sauna.
met mijn 1 jaar jongere zusje heb ik weleens sex omdat ze in een andere stad woont.
haar lievelingsplekje om te doen is in het gezamelijke kleedhok van de zwembad van haar gemeente (ze heeft de leiding daar)
en mijn 6 jaar oudere schoonzus (vrouw van mijn 5 jaar oudere broer) heb ik bijna dagelijks sex
(ze woont naast ons).
ze weten allemaal niet van elkaar dat ik sex met ze heb.
geweldig verhaalquote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef heerlijkelichaam het volgende:
met mijn 2 jaar jongere zusje heb ik regelmatig sex, meeste keren in haar prive sauna.
met mijn 1 jaar jongere zusje heb ik weleens sex omdat ze in een andere stad woont.
haar lievelingsplekje om te doen is in het gezamelijke kleedhok van de zwembad van haar gemeente (ze heeft de leiding daar)
en mijn 6 jaar oudere schoonzus (vrouw van mijn 5 jaar oudere broer) heb ik bijna dagelijks sex
(ze woont naast ons).
Geil hoor!! Heb je ook seks met je moeder gehad?quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef heerlijkelichaam het volgende:
(ze woont naast ons).
Ik denk dat hij dat op de toiletten van het gemeente huis doet want daar werkt zequote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Tarak het volgende:
[..]
Geil hoor!! Heb je ook seks met je moeder gehad?
quote:Op zondag 13 november 2005 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat op de toiletten van het gemeente huis doet want daar werkt ze
quote:Op zondag 13 november 2005 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat op de toiletten van het gemeente huis doet want daar werkt ze
ben het hier wel bij eens... zij het niet dat ik gelukkig wel sex met vrouwen heb...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou heb ik sowieso geen seks met vrouwen, maar er even van uitgaande dat ik een lekkere broer zou hebben... Geen idee. Dieren hebben hier geen last van, al heeft de evolutie er wel voor gezorgd dat de kans op inteelt zo klein mogelijk wordt gehouden. Maar ik kan niet precies zeggen waar die afkeer vandaan komt. Niemand heeft mij ooit verteld dat ik geen seks met mijn zus mag hebben.Maar het lijkt me wel een gezonde afkeer.
quote:
JIj hebt vast voor dit topic een naam aangemaaktquote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef heerlijkelichaam het volgende:
(ze woont naast ons).
Sow en nu weer terug naar PUB!quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef heerlijkelichaam het volgende:
(ze woont naast ons).
En ik zeg, terug naar Suriname jij taalbarbaar.quote:Op maandag 14 november 2005 16:24 schreef Spaceman89 het volgende:
GIE TFOE, man, sex met je zus. Me mattie's zegge me zus is lekker, ik zeg: brand in hel, bitch
je zus het vertellen in de warme sfeer van de avondmaaltijd.quote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben wel eens in mijn slaap klaargekomen bij een nattedroom over mijn zus. tsja, wat doe je eraan...
quote:Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
En ik zeg, terug naar Suriname jij taalbarbaar.
met de boot is alles ver wegquote:
Wat tegen Suriname?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Je uitspraken liegen er anders niet om
niet beter, wel lekkerder.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:50 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat tegen Suriname?
Daar komen anders wel lekkere dames vandaan vriend, beter dan die houterige Nederlanders.![]()
wat een onzin... dat je zus een vrouw is wil nog niet zeggen dat je d'r gelijk moet nemen fzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
jah maar als je der nu ziet spookt het vast wel door je hoofdquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Met mn zusje? Die is op dit moment 13, als ik daar over zou fantaseren zou ik mezelf behoorlijk gestoord vinden, en ook niet meer normaal met dr om kunnen gaan, dusnee dank je!
Ja verkapte wens het wel te doen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Met mn zusje? Die is op dit moment 13, als ik daar over zou fantaseren zou ik mezelf behoorlijk gestoord vinden, en ook niet meer normaal met dr om kunnen gaan, dusnee dank je!
hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Maisnon het volgende:
en zo hebben we allemaal wel eens een zaadlozing gehad op onze zusjes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als kind nogal kickte op de korte rokjes van mijn zusje die ze aanhad tijdens bijvoorbeeld de kerstdagen met daaronder geile panty's.
wat een sloerie die zus van jequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als kind nogal kickte op de korte rokjes van mijn zusje die ze aanhad tijdens bijvoorbeeld de kerstdagen met daaronder geile panty's.
jij hebt anders ook een erg kort rokje aan op de foto in je photoboekquote:
Jij ook, zoalshetisquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zo hebben we allemaal wel eens een zaadlozing gehad op onze zusjes.
Ja inderdaad, nu je het zegt. Sorry hoor Sanne, maar ik vind zo'n kort rokje dus echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef MoChe het volgende:
[..]
jij hebt anders ook een erg kort rokje aan op de foto in je photoboek![]()
reken maar. staat al in dit topic ook.quote:
jullie krijgen dus er echt van langs he van Sint en pietquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
reken maar. staat al in dit topic ook.
maar niet op familiefeestjes... Je vader en broer een beetje op zitten te geilen dat kan toch niet! Leuk kado voor kerst je opa met een knuppel in zn broek onder de kerstboom, nee thanxquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef MoChe het volgende:
[..]
jij hebt anders ook een erg kort rokje aan op de foto in je photoboek![]()
jij hebt geen zusje zo te lezen. en bovendien kan zelfs bravepiet een stijve lul van mijn zusje krijgen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
jullie krijgen dus er echt van langs he van Sint en piet![]()
![]()
gun die oude man toch ook wat plezier zeg... zolang ie de knuppel maar niet uitpakt ....quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:18 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
maar niet op familiefeestjes... Je vader en broer een beetje op zitten te geilen dat kan toch niet! Leuk kado voor kerst je opa met een knuppel in zn broek onder de kerstboom, nee thanx
quote:
idd als ik een broer had was ie de mijne!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
sanne houdt van een flinke, ferme, rechte penis. don't get her wrong. maar zoals ze al zegt kan zij ook wel een stijf klitje krijgen van haar broer als hij was zoals ik beschreven had.
ik ben toch een beetje je broer?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:27 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
idd als ik een broer had was ie de mijne!
weet ik niet, ik heb je foto nog niet gezien..quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben toch een beetje je broer?
lijkt me ook sterk. ik doe het met jouw foto's. verder ben je natuurlijk tweede keus als ik het heb gezien met mijn lieffie. maar wel de beste tweede keus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:32 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
weet ik niet, ik heb je foto nog niet gezien..
Niet helemaal bevredigend maar ach ik doe het ervoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me ook sterk. ik doe het met jouw foto's. verder ben je natuurlijk tweede keus als ik het heb gezien met mijn lieffie. maar wel de beste tweede keus.
lijkt me geil. vinger jij je dan met het idee van mijn penis?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Niet helemaal bevredigend maar ach ik doe het ervoor
trek je vanavond maar ff lekker af op mn fotos dan om het goed te maken
geld dat alleen voor zoalshetis of gewoon voor iedereen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Niet helemaal bevredigend maar ach ik doe het ervoor
trek je vanavond maar ff lekker af op mn fotos dan om het goed te maken
wat voor ideeen heeft je penis dan zoal? 's kijken of daar iets tussen zit dat ik kan gebruiken.. hahahaquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me geil. vinger jij je dan met het idee van mijn penis?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
wat voor ideeen heeft je penis dan zoal? 's kijken of daar iets tussen zit dat ik kan gebruiken.. hahaha
een penis denkt natuurlijk alleen maar aan sex lieve sanne, dat zou je eig wel moeten wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
wat voor ideeen heeft je penis dan zoal? 's kijken of daar iets tussen zit dat ik kan gebruiken.. hahaha
WTFquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:04 schreef Sanne1805 het volgende:
over sex met mn zus gesproken ik heb 1 zus waar ik wel eens sex mee zou willen hebben. Verder dan samen in bad zitten en een zeer sporadische tongzoen zit er niet in![afbeelding]
is dat je zus of jij?quote:
ik ruk liever op jou nu als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:20 schreef Sanne1805 het volgende:
mn zus. die linker
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ruk liever op jou nu als je het niet erg vindt.
sorry lieverd. ik ben morgen weer van de partij. ga anders ff lekker vingeren terwijl je rookt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:25 schreef Sanne1805 het volgende:
EEEJ Zoalshetis start ff een topicje onderwijl ik een jointje draai
deh guh nie!quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry lieverd. ik ben morgen weer van de partij. ga anders ff lekker vingeren terwijl je rookt.
later misschien en vergeet niet je bekken omhoog te duwen als je vingert en over je klitje wrijft at the same time. een kussentje onder je lekkere, strakke billen is ook prima.quote:
thanx voor de tip maat, twas me anders vast nooit gelukt!quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
later misschien en vergeet niet je bekken omhoog te duwen als je vingert en over je klitje wrijft at the same time. een kussentje onder je lekkere, strakke billen is ook prima.
en wat vind je zus daarvan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef SeLang het volgende:
En anaal moet sowieso kunnen, aangezien de kans op inteelt dan nul is.
Wie weet ben ik wel je broer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:48 schreef Schubbekut het volgende:
ik moet er niet aan denken dat mijn broer zon topic zou starten![]()
![]()
Waarom zou dit topic dicht moeten. Zo bijzonder is het nu toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef Pumatje het volgende:
mag dit topic dicht.. walgelijk zieke topicnaam ook
de tering
Ik hoop het niet heb 3 broers!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
waarom is dat zo ziek? het gebeurd wel hoor, en die grote tegenstelling tussen de reacties is wel interessantquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef Pumatje het volgende:
mag dit topic dicht.. walgelijk zieke topicnaam ook
de
serieus? wat moet ik verstaan onder "dingen uitproberen met elkaar"?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:42 schreef Giem het volgende:
Ik heb geen zusjes verder, maar ik heb er regelmatig mensen over gehoord. Vaak is het gewoon dingen uitprobroberen bij elkaar, ja het is je zusje, maar als je het nou allebei goed vind..
Met je zusje?? Denk ff na ofzo,..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:38 schreef firestorm_99 het volgende:
ach vroeger speelde je doktertje
en later kwamen daar wat specifiekere onderzoeken bij....
gewoon verkennen is toch niet zo erg?
ja had je maar zo'n zusje he, viezerikquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:22 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat sex met je zusje onder bepaalde omstandigheden moet kunnen, bijvoorbeeld als je een BrEeZaH zusje hebt.
ik heb vroeger ook doktertje gespeeld met mijn jongste zusjequote:Op woensdag 16 november 2005 10:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Met je zusje?? Denk ff na ofzo,..
K zie het al voor me,. Hey zusje kom is,.. ik ga vandaag gynacoloog spelen,..![]()
Op die manier?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb vroeger ook doktertje gespeeld met mijn jongste zusje![]()
ik denk een jaar of 18.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Op die manier?
en hoe oud was je toen?
ik was denk ik een jaar of 7 en zij een jaar of 5 oid. ik weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Nastybtch het volgende:
En zij?
dat bedoel ik. doktertje spelen doe je niet meer na je 10e ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:25 schreef belusting het volgende:
naja das eigenlijk wel onschuldig, hoort erbij
owkeej k had het ff verkeerd begrepen,..quote:Op woensdag 16 november 2005 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat bedoel ik. doktertje spelen doe je niet meer na je 10e ofzo.
Hey, ik zeg niet dat ik het heb daan, ik hoor het gewoon van meerder mensen. Boeie als ze dat nou leuk vinden, ga ik dat niet tegen houden.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef het.ismij het volgende:
kappe giem,..
Met je vriendin ofzo oke,..
maar met je zusje? Hell no,..
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:30 schreef belusting het volgende:
ja dacht ik ook, OMG ik had zoalshetis bijna gehackt en opgezocht en vermoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |