quote:Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
En ik zeg, terug naar Suriname jij taalbarbaar.
met de boot is alles ver wegquote:
Wat tegen Suriname?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Je uitspraken liegen er anders niet om
niet beter, wel lekkerder.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:50 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat tegen Suriname?
Daar komen anders wel lekkere dames vandaan vriend, beter dan die houterige Nederlanders.![]()
wat een onzin... dat je zus een vrouw is wil nog niet zeggen dat je d'r gelijk moet nemen fzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Elke heterosexuele man droomt weleens over sex met ze zusje.
Trouwens, hoe weet je zo zeker of het wel echt je zusje is ?
jah maar als je der nu ziet spookt het vast wel door je hoofdquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Met mn zusje? Die is op dit moment 13, als ik daar over zou fantaseren zou ik mezelf behoorlijk gestoord vinden, en ook niet meer normaal met dr om kunnen gaan, dusnee dank je!
Ja verkapte wens het wel te doen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Met mn zusje? Die is op dit moment 13, als ik daar over zou fantaseren zou ik mezelf behoorlijk gestoord vinden, en ook niet meer normaal met dr om kunnen gaan, dusnee dank je!
hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Maisnon het volgende:
en zo hebben we allemaal wel eens een zaadlozing gehad op onze zusjes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als kind nogal kickte op de korte rokjes van mijn zusje die ze aanhad tijdens bijvoorbeeld de kerstdagen met daaronder geile panty's.
wat een sloerie die zus van jequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als kind nogal kickte op de korte rokjes van mijn zusje die ze aanhad tijdens bijvoorbeeld de kerstdagen met daaronder geile panty's.
jij hebt anders ook een erg kort rokje aan op de foto in je photoboekquote:
Jij ook, zoalshetisquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zo hebben we allemaal wel eens een zaadlozing gehad op onze zusjes.
Ja inderdaad, nu je het zegt. Sorry hoor Sanne, maar ik vind zo'n kort rokje dus echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef MoChe het volgende:
[..]
jij hebt anders ook een erg kort rokje aan op de foto in je photoboek![]()
reken maar. staat al in dit topic ook.quote:
jullie krijgen dus er echt van langs he van Sint en pietquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
reken maar. staat al in dit topic ook.
maar niet op familiefeestjes... Je vader en broer een beetje op zitten te geilen dat kan toch niet! Leuk kado voor kerst je opa met een knuppel in zn broek onder de kerstboom, nee thanxquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef MoChe het volgende:
[..]
jij hebt anders ook een erg kort rokje aan op de foto in je photoboek![]()
jij hebt geen zusje zo te lezen. en bovendien kan zelfs bravepiet een stijve lul van mijn zusje krijgen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
jullie krijgen dus er echt van langs he van Sint en piet![]()
![]()
gun die oude man toch ook wat plezier zeg... zolang ie de knuppel maar niet uitpakt ....quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:18 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
maar niet op familiefeestjes... Je vader en broer een beetje op zitten te geilen dat kan toch niet! Leuk kado voor kerst je opa met een knuppel in zn broek onder de kerstboom, nee thanx
quote:
idd als ik een broer had was ie de mijne!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
sanne houdt van een flinke, ferme, rechte penis. don't get her wrong. maar zoals ze al zegt kan zij ook wel een stijf klitje krijgen van haar broer als hij was zoals ik beschreven had.
ik ben toch een beetje je broer?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:27 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
idd als ik een broer had was ie de mijne!
weet ik niet, ik heb je foto nog niet gezien..quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben toch een beetje je broer?
lijkt me ook sterk. ik doe het met jouw foto's. verder ben je natuurlijk tweede keus als ik het heb gezien met mijn lieffie. maar wel de beste tweede keus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:32 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
weet ik niet, ik heb je foto nog niet gezien..
Niet helemaal bevredigend maar ach ik doe het ervoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me ook sterk. ik doe het met jouw foto's. verder ben je natuurlijk tweede keus als ik het heb gezien met mijn lieffie. maar wel de beste tweede keus.
lijkt me geil. vinger jij je dan met het idee van mijn penis?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Niet helemaal bevredigend maar ach ik doe het ervoor
trek je vanavond maar ff lekker af op mn fotos dan om het goed te maken
geld dat alleen voor zoalshetis of gewoon voor iedereen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Niet helemaal bevredigend maar ach ik doe het ervoor
trek je vanavond maar ff lekker af op mn fotos dan om het goed te maken
wat voor ideeen heeft je penis dan zoal? 's kijken of daar iets tussen zit dat ik kan gebruiken.. hahahaquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me geil. vinger jij je dan met het idee van mijn penis?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
wat voor ideeen heeft je penis dan zoal? 's kijken of daar iets tussen zit dat ik kan gebruiken.. hahaha
een penis denkt natuurlijk alleen maar aan sex lieve sanne, dat zou je eig wel moeten wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
wat voor ideeen heeft je penis dan zoal? 's kijken of daar iets tussen zit dat ik kan gebruiken.. hahaha
WTFquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:04 schreef Sanne1805 het volgende:
over sex met mn zus gesproken ik heb 1 zus waar ik wel eens sex mee zou willen hebben. Verder dan samen in bad zitten en een zeer sporadische tongzoen zit er niet in![afbeelding]
is dat je zus of jij?quote:
ik ruk liever op jou nu als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:20 schreef Sanne1805 het volgende:
mn zus. die linker
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ruk liever op jou nu als je het niet erg vindt.
sorry lieverd. ik ben morgen weer van de partij. ga anders ff lekker vingeren terwijl je rookt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:25 schreef Sanne1805 het volgende:
EEEJ Zoalshetis start ff een topicje onderwijl ik een jointje draai
deh guh nie!quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry lieverd. ik ben morgen weer van de partij. ga anders ff lekker vingeren terwijl je rookt.
later misschien en vergeet niet je bekken omhoog te duwen als je vingert en over je klitje wrijft at the same time. een kussentje onder je lekkere, strakke billen is ook prima.quote:
thanx voor de tip maat, twas me anders vast nooit gelukt!quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
later misschien en vergeet niet je bekken omhoog te duwen als je vingert en over je klitje wrijft at the same time. een kussentje onder je lekkere, strakke billen is ook prima.
en wat vind je zus daarvan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef SeLang het volgende:
En anaal moet sowieso kunnen, aangezien de kans op inteelt dan nul is.
Wie weet ben ik wel je broer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:48 schreef Schubbekut het volgende:
ik moet er niet aan denken dat mijn broer zon topic zou starten![]()
![]()
Waarom zou dit topic dicht moeten. Zo bijzonder is het nu toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef Pumatje het volgende:
mag dit topic dicht.. walgelijk zieke topicnaam ook
de tering
Ik hoop het niet heb 3 broers!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Elke heterosexuele man droomt weleens over sex met ze zusje.
Trouwens, hoe weet je zo zeker of het wel echt je zusje is ?
waarom is dat zo ziek? het gebeurd wel hoor, en die grote tegenstelling tussen de reacties is wel interessantquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef Pumatje het volgende:
mag dit topic dicht.. walgelijk zieke topicnaam ook
de
serieus? wat moet ik verstaan onder "dingen uitproberen met elkaar"?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:42 schreef Giem het volgende:
Ik heb geen zusjes verder, maar ik heb er regelmatig mensen over gehoord. Vaak is het gewoon dingen uitprobroberen bij elkaar, ja het is je zusje, maar als je het nou allebei goed vind..
Met je zusje?? Denk ff na ofzo,..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:38 schreef firestorm_99 het volgende:
ach vroeger speelde je doktertje
en later kwamen daar wat specifiekere onderzoeken bij....
gewoon verkennen is toch niet zo erg?
ja had je maar zo'n zusje he, viezerikquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:22 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat sex met je zusje onder bepaalde omstandigheden moet kunnen, bijvoorbeeld als je een BrEeZaH zusje hebt.
ik heb vroeger ook doktertje gespeeld met mijn jongste zusjequote:Op woensdag 16 november 2005 10:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Met je zusje?? Denk ff na ofzo,..
K zie het al voor me,. Hey zusje kom is,.. ik ga vandaag gynacoloog spelen,..![]()
Op die manier?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb vroeger ook doktertje gespeeld met mijn jongste zusje![]()
ik denk een jaar of 18.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Op die manier?
en hoe oud was je toen?
ik was denk ik een jaar of 7 en zij een jaar of 5 oid. ik weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Nastybtch het volgende:
En zij?
dat bedoel ik. doktertje spelen doe je niet meer na je 10e ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:25 schreef belusting het volgende:
naja das eigenlijk wel onschuldig, hoort erbij
owkeej k had het ff verkeerd begrepen,..quote:Op woensdag 16 november 2005 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat bedoel ik. doktertje spelen doe je niet meer na je 10e ofzo.
Hey, ik zeg niet dat ik het heb daan, ik hoor het gewoon van meerder mensen. Boeie als ze dat nou leuk vinden, ga ik dat niet tegen houden.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef het.ismij het volgende:
kappe giem,..
Met je vriendin ofzo oke,..
maar met je zusje? Hell no,..
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:30 schreef belusting het volgende:
ja dacht ik ook, OMG ik had zoalshetis bijna gehackt en opgezocht en vermoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |