later misschien en vergeet niet je bekken omhoog te duwen als je vingert en over je klitje wrijft at the same time. een kussentje onder je lekkere, strakke billen is ook prima.quote:
thanx voor de tip maat, twas me anders vast nooit gelukt!quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
later misschien en vergeet niet je bekken omhoog te duwen als je vingert en over je klitje wrijft at the same time. een kussentje onder je lekkere, strakke billen is ook prima.
en wat vind je zus daarvan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef SeLang het volgende:
En anaal moet sowieso kunnen, aangezien de kans op inteelt dan nul is.
Wie weet ben ik wel je broer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:48 schreef Schubbekut het volgende:
ik moet er niet aan denken dat mijn broer zon topic zou starten![]()
![]()
Waarom zou dit topic dicht moeten. Zo bijzonder is het nu toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef Pumatje het volgende:
mag dit topic dicht.. walgelijk zieke topicnaam ook
de tering
Ik hoop het niet heb 3 broers!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Elke heterosexuele man droomt weleens over sex met ze zusje.
Trouwens, hoe weet je zo zeker of het wel echt je zusje is ?
waarom is dat zo ziek? het gebeurd wel hoor, en die grote tegenstelling tussen de reacties is wel interessantquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef Pumatje het volgende:
mag dit topic dicht.. walgelijk zieke topicnaam ook
de
serieus? wat moet ik verstaan onder "dingen uitproberen met elkaar"?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:42 schreef Giem het volgende:
Ik heb geen zusjes verder, maar ik heb er regelmatig mensen over gehoord. Vaak is het gewoon dingen uitprobroberen bij elkaar, ja het is je zusje, maar als je het nou allebei goed vind..
Met je zusje?? Denk ff na ofzo,..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:38 schreef firestorm_99 het volgende:
ach vroeger speelde je doktertje
en later kwamen daar wat specifiekere onderzoeken bij....
gewoon verkennen is toch niet zo erg?
ja had je maar zo'n zusje he, viezerikquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:22 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat sex met je zusje onder bepaalde omstandigheden moet kunnen, bijvoorbeeld als je een BrEeZaH zusje hebt.
ik heb vroeger ook doktertje gespeeld met mijn jongste zusjequote:Op woensdag 16 november 2005 10:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Met je zusje?? Denk ff na ofzo,..
K zie het al voor me,. Hey zusje kom is,.. ik ga vandaag gynacoloog spelen,..![]()
Op die manier?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb vroeger ook doktertje gespeeld met mijn jongste zusje![]()
ik denk een jaar of 18.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Op die manier?
en hoe oud was je toen?
ik was denk ik een jaar of 7 en zij een jaar of 5 oid. ik weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Nastybtch het volgende:
En zij?
dat bedoel ik. doktertje spelen doe je niet meer na je 10e ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:25 schreef belusting het volgende:
naja das eigenlijk wel onschuldig, hoort erbij
owkeej k had het ff verkeerd begrepen,..quote:Op woensdag 16 november 2005 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat bedoel ik. doktertje spelen doe je niet meer na je 10e ofzo.
Hey, ik zeg niet dat ik het heb daan, ik hoor het gewoon van meerder mensen. Boeie als ze dat nou leuk vinden, ga ik dat niet tegen houden.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef het.ismij het volgende:
kappe giem,..
Met je vriendin ofzo oke,..
maar met je zusje? Hell no,..
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:30 schreef belusting het volgende:
ja dacht ik ook, OMG ik had zoalshetis bijna gehackt en opgezocht en vermoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |