Bron?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Elke heterosexuele man droomt weleens over sex met ze zusje.
Als in, getongzoend? Om te oefenen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef Jett het volgende:
vroeger heb ik wellis gezoend met me tweeling zus
onee. dat heet tegen woordig gebaft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als in, getongzoend? Om te oefenen?
Volgens mij bedoelt ze gewoon rimmen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:03 schreef -Angel- het volgende:
Wat, gebaft.
Het zal wel iets Zuid-Afrika's zijn, wat ze daar allemaal uitspoken. Dat wil je gewoon niet weten, AIDS komt er niet voor niets zoveel voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij bedoelt ze gewoon rimmen...
maar ik heb geen zus...
onzinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
daar verdacht ik mijn ex ook wel eens vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Trouwens, hoe weet je zo zeker of het wel echt je zusje is ?
Vertel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
daar verdacht ik mijn ex ook wel eens van
niet in de vorm van "hey, neem volgend weekend je zus es mee?", maar het is wel een paar keer ter sprake gekomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hebt het wel eens voorgesteld?
Hier ook!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:21 schreef DarkDancer het volgende:
als mijn zus catherine bell zou zijn dan zou ik der elke dag een paar maal nemen!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om dit topic een beetje serieus te houden... Als je zus een lekker wijf is, zie je dat als broer dan zelf ook zo? Ik bedoel, mijn zusje wordt door veel mannen aantrekkelijk gevonden, maar ik voel (gelukkig) geen enkele seksuele aantrekkinngskracht tot haar. De gedachte aan seks met haar vind ik walgelijk.
Nou heb ik sowieso geen seks met vrouwen, maar er even van uitgaande dat ik een lekkere broer zou hebben... Geen idee. Dieren hebben hier geen last van, al heeft de evolutie er wel voor gezorgd dat de kans op inteelt zo klein mogelijk wordt gehouden. Maar ik kan niet precies zeggen waar die afkeer vandaan komt. Niemand heeft mij ooit verteld dat ik geen seks met mijn zus mag hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef IkWilbert het volgende:
En waar komt dat gevoel van walging dan vandaan? Komt het omdat je altijd is verteld dat het niet mag? Seks met je zus.
Als je een "lekkerwijf" als zus hebt, zou je er dan wel seks mee willen als het je zus niet was? Dus gewoon een meisje wat je ontmoet tijdens het uitgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |