zeker kloontje van lionsguyquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:17 schreef geennaamnodig het volgende:
het contact was laten we zeggen niet echt super , ik zie mijn bio vader ook meer als mijn schoonvader .
[..]
dat is jouw mening
gelukkig weet ik en mijn halfzus wel beter . en enkele goede vrienden van ons weten ook beter .
waarom post ik dit anders onder een cloon ?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:17 schreef geennaamnodig het volgende:
ik zie mijn bio vader ook meer als mijn schoonvader .
zijn vader heeft zijn moeder zwanger gemaakt en is hem genokt. meer dan een zaaddonor is de vader niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan dit niet plaatsen in jouw verhaal: leg eens uit?
Op die fiets, ik las "meer" als "vaker"...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:23 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zijn vader heeft zijn moeder zwanger gemaakt en is hem genokt. meer dan een zaaddonor is de vader niet.
als zijn vader bij een andere vrouw een meisje heeft verwekt en een gezin is gaan vormen dan is de vader meer een schoonvader.
Rot jij ff een eind hier ver vandaan, vuillakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Elke heterosexuele man droomt weleens over sex met ze zusje.
Trouwens, hoe weet je zo zeker of het wel echt je zusje is ?
You are very wrong!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef SeLang het volgende:
Elke heterosexuele man droomt weleens over sex met ze zusje.
Trouwens, hoe weet je zo zeker of het wel echt je zusje is ?
lekker toch .....quote:Op maandag 17 oktober 2005 06:51 schreef geennaamnodig het volgende:
[..]
zo iets heb ik dus meegemaakt ....
1.5 jaar geleden ging ik naar een leuke discotheek , leuk meisje versierd en van het 1 kwam het ander. volgende morgen tijdens het ontbijd in bed zijn we gezellig aan het praten met elkaar .
komen we erachter dat we de zelfde vader hebben !( mijn bio vader heeft mij verlaten toen ik 2 jaar was en ik draag nog steeds zijn achternaam ) .
natuurlijk schrokken we ons kapot , maar na lang en veel praten zijn we nog steeds het gelukkigste stel op aarde en zijn we onlangs gaan samen wonen .
de familie weet het niet dat we familie van elkaar zijn en dat houden we voorlopig ook zo .
Dat snap jij werkelijk niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef Hyppo het volgende:
Wat ik niet snap is dat de meeste mensen geen enkel probleem hebben om is effe iemand te neuken die ze net in de disco/cafe hebben ontmoet en nog geen 2 uur kennen. Maar seks met zusje vinden ze dan walgelijk ik snap het totaal niet.
mijn bio vader weet wie ik ben we hebben elkaar ongeveer 10 jaar geleden ontmoet , het contact is toen verbroken . nu hebben we montjes maat weer contact .quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:23 schreef DarkDancer het volgende:
maar weet de biologische vader niet dat je zijn zoon bent?
lijkt me dat je zoiets ziet/aanvoelt?
mijn " vriendin " is halverwege de 20 . wij schelen ongeveer 10 jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:24 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ervaring mee? Hoe oud is ze? 13?
een trio met je stiefzusje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef geennaamnodig het volgende:
[..]
mijn bio vader weet wie ik ben we hebben elkaar ongeveer 10 jaar geleden ontmoet , het contact is toen verbroken . bu hebben we montjes maat weer contact .
zijn dochter is vorig jaar bij mij in huis komen wonen wegens familie problemen ( niet door mij trouwens
yep ik ben 15quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Ze is 25... jij bent 15?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |