M.E. plsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:44 schreef svann het volgende:
Een exit en een uithuisplaatsing?
gebeurt idd wel vaak bij hem. Vervelend dat de regie ook ligt te slapen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
en weer heeft Menno zijn zender onklaar gemaakt
ja daarom denk ik dat hij het expres doetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
gebeurt idd wel vaak bij hem. Vervelend dat de regie ook ligt te slapen.
Met een beetje schmink erop zou het minder opvallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:47 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid heeft haar zonnebril maar opgezet om niet naar de rattekop van Menno te hoeven zien.![]()
Van Rica idd was grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:50 schreef Wup het volgende:
[..]
ja daarom denk ik dat hij het expres doet
ik versta geen woord van dat gebrabbel van hem
ik herinner met nog een leuke murmeldemurmeldemurmel post van een tijdje terug
ik ga met je mee, ik hoef geen Ingrid Menno meerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
Van Rica idd was grappigTot morgen
![]()
We kijken BB dan ook op de PC en niet op TVquote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:46 schreef foetre het volgende:
neehoor
Heb hier geen tv lees alleen ff mee.
Zo slim vind ik hem niet. Had vanacht toch weer een hoop wazige opmerkingen. En hij heeft Sjankwal niet eens door.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:52 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel is de enige in het huis die alles goed kan relativeren. Hij heeft mensen kennis en is gewoon koelbloedig.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:53 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat 99% hier via internet kijkt
Foetre! hai! .. je hebt een naamtopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:57 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan geen streams meekijken ivm met fucking tyfus firewall op me werk.
Thuis kijk ik ook alleen via de streams 4 kanaaltjes tegelijk.
Hij trekt het zich gewoon allemaal niet zo aan. Chantal ziet gewoon veel spoke. loopt veel te lullen, maar dat gaat alleen ten koste van dr zelf. Roel maakt zich er gewoon niet zo druk om allemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo slim vind ik hem niet. Had vanacht toch weer een hoop wazige opmerkingen. En hij heeft Sjankwal niet eens door.
Roel kan die stinksnol makkelijk aan hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:14 schreef Loedertje het volgende:
Dat het achterbaks is om dit niet gewoon tegen Tanja te zeggen Bor?
Dan moet je ook niet gaan roepen dat je zelf wél zo eerlijk bent nietwaar ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Roel kan die stinksnol makkelijk aan hoor.
Haast niemand zecht iets recht in een anderes zn smoel in het huis.
Ik slaap ook weleensquote:Als je naar ROel geluisterd had een uur geleden dan had je gehoord dat hij zich tig malen heeft ingehoeden deze week.
Ook toen hij mocht roken lulde hij over Tanja.quote:Mede omdat hij niet mag roken en hij zich dan liever gedijst houd dan omdat hij weet dat hij zich zelf niet is dan. dus an TT Tanja er volgende week is kan ze dr dikke borsten gaan nat maken.
Tja, dat krijg je als je amper de live-streams volgt en alleen afgaat van dat half uurtje op TV.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:14 schreef BorTheWolf het volgende:
je zag het ook met de uitzending van vanavond dat Tanja genoot van dr opmerking over jus d'Orange tegen Rob.
Die staat op nummer 1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
De echte achterbakse in het huis is Sjankwal.
Grappig dat Chantal alles zo weet te draaien dat zij er totaal niets meer mee te maken heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ROELLLLLLLLLLLLLLL Die anti-Rob campagne heeft Sjankwal op touw gezet!!!! Domme zak die je bent...![]()
Wat ik al eerder had gepost....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 05:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Grappig dat Chantal alles zo weet te draaien dat zij er totaal niets meer mee te maken heeft
Zij was ook de eerste die na die nominaties naar Rob ging om hem te vertellen dat ze ook niet snapte waarom hij zoveel stemmen kreeg
Eng mens.
Woei, het is alweer donderdagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dag des oordeels
Yep, Dido ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:51 schreef riri het volgende:
Rob kan best goed zingen.....
gisteravond nog nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:51 schreef riri het volgende:
Rob kan best goed zingen.....
ik neem het toch maar op ik wil dat zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:17 schreef kluivie het volgende:
Ik denk dat je hier alles wel zal kunnen volgen na afloop wat dat betreft is het hier geweldig je hoeft niks te missen.......eigenlijk is de fok! een ander big brother huis alleen zien we elkaar niet krijg ik het idee![]()
Eet ze vanavond
Nee, volgens mij kun je de live uitzending niet via de site kijken. Alleen de reguliere uitzendingen, en het halve uur na de live-uitzending.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:35 schreef Riann het volgende:
[..]
ik neem het toch maar op ik wil dat zienvolgens mij kun je daarna de live uitzending toch ook nog op de sait kijken. en dankje
![]()
Ja ik ga denk ik ook maar gewoon naar de site kijken alles kan je toch terug vragen of bb niet weet ik eigenlijk niet......weet niet of ik kijk ligt eraan wat er nog isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:35 schreef Riann het volgende:
[..]
ik neem het toch maar op ik wil dat zienvolgens mij kun je daarna de live uitzending toch ook nog op de sait kijken. en dankje
![]()
Murningquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:42 schreef teamlead het volgende:mogguh...
Niet al te veel gemist gisteren geloof ik... (behalve dan een zeurende chantal en tanja)
Is dat mennoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:35 schreef doka het volgende:
Menno en Ingrid
dit bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Chantal vannacht tegen Roel over Dido aan het stoken was?
Mijn dank is bij voorbaat al groot.
Yepquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dus dat is het tondeuse incident)
Nee.quote:
lekker origineelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef teamlead het volgende:
Overigens: Ik las van de week ergens dat rob gezegd zou hebben dat als hij eruit gestemd zou worden, hij pas vrijdag zou vertrekken... Hij heeft dus goed gekeken naar held Ed.... Maar zou ie dat ook echt gaan doen? En hoe gaat Hummie daarop reageren?
Hummie zou dat prachtig vinden, net als bij Ed: heisa=extra kijkcijfersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef teamlead het volgende:
Overigens: Ik las van de week ergens dat rob gezegd zou hebben dat als hij eruit gestemd zou worden, hij pas vrijdag zou vertrekken... Hij heeft dus goed gekeken naar held Ed.... Maar zou ie dat ook echt gaan doen? En hoe gaat Hummie daarop reageren?
Ik zou daar natuurlijk best van genieten. Gewoon lekker tegendraads.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef teamlead het volgende:
prioriteiten stellen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar goed, we wachten af... (kan vanavond alwéér niet kijken verdikkeme)
Doe ik echt wel... (ben nu bijvoorbeeld 'aan het werk')quote:
Tuurlijk wel... Hummie kan je vast wel uitleggen hoe je dat doetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe ik echt wel... (ben nu bijvoorbeeld 'aan het werk')
Maar goed, ik kan iemand natuurlijk niet dwingen om terug in de baarmoeder te kruipen en er een andere dag uit te komen.![]()
LOL, wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe ik echt wel... (ben nu bijvoorbeeld 'aan het werk')
Ook niet als het om Big Brother gaat?quote:Maar goed, ik kan iemand natuurlijk niet dwingen om terug in de baarmoeder te kruipen en er een andere dag uit te komen.![]()
Dat is trouwens Rob's liedjesboek...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:06 schreef teamlead het volgende:
pfff... kan er geen zangverbod komenLinda met haar krakende stem, Menno die 32 jaar van Doe Maar voor de eerste keer voorleest...
![]()
Is Linda een keer nuchter, is het nog niet goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:06 schreef teamlead het volgende:
pfff... kan er geen zangverbod komenLinda met haar krakende stem, Menno die 32 jaar van Doe Maar voor de eerste keer voorleest...
![]()
Ik vind haar leuker als ze niet nuchter isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:09 schreef doka het volgende:
[..]
Is Linda een keer nuchter, is het nog niet goed
Mja, dat is waar!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind haar leuker als ze niet nuchter is
* flugeltje zit in de verzekeringen.quote:
Mooi, kun je een lekkere korting voor mij regelen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje zit in de verzekeringen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou daar natuurlijk best van genieten. Gewoon lekker tegendraads.
het viel me destijds bij Ed tegen dat de bewoners zelf ook tegen hem aan begonnen zeiken. Eigenlijk zou gewoon iedereen achter hem moeten gaan staan.
Maar goed, we wachten af... (kan vanavond alwéér niet kijken verdikkeme)
Met drank ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Linda is echt strontvervelend zonder drank
Met drank op ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Linda is echt strontvervelend zonder drank
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Anitra het volgende:
Dido had gedroomd at Roel en sigaret op had gestoken. Zij moest alleen maar huilen. Dan heeft ze iig geoefend voor vanavond als er gezeg word dat de opdracht mislukt is
Als de rook opdracht mislukt dan wordt de pot niet aan 50.000 euro aangevuld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Anitra het volgende:
Dido had gedroomd at Roel en sigaret op had gestoken. Zij moest alleen maar huilen. Dan heeft ze iig geoefend voor vanavond als er gezeg word dat de opdracht mislukt is
He, zullen ze de weeen gaan opwekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:12 schreef Anitra het volgende:
Tanja mag naar de verloskundige
Als Rob weg is wordt dat huis echt een zwijnestal volgens mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:21 schreef Anitra het volgende:
Er is ook niet iemand die ff de afwas doet nu Rob nog ligt te pitten.
Vind ook dat Rob zijn laatste dag nog wel even kan afwassen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:21 schreef Anitra het volgende:
Er is ook niet iemand die ff de afwas doet nu Rob nog ligt te pitten.
v*O*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als Rob weg is wordt dat huis echt een zwijnestal volgens mij.
Volgens mij ook. Ze laten echt alles achter hun kont slingerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En de rest van de bewoners zijn die niet boring dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:25 schreef farceman het volgende:
Lieske kan beter zingen dan praten wat een boring kind
Op één of twee benenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er zin an vanavond. Ik zou alleen balen als Linda weg zou moeten.
En voor de rest: Of het nou Tanja of Rob wordt, het is een win-win situatie. Al vind ik wel dat BB Tanja bewust een beetje buitenschot houdt deze week in de uitzendingen terwijl ze daarvoor compleet te kakken werd gezet.
Maar ik denk dat Het Been vanavond het huis uitwandelt
hinkelendquote:
Nu niet meerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:30 schreef Riann het volgende:
hebben ze nou blaadjes met liedjes erop?
Het zingen is niet om aan te horen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Goed gedaan BB.. Inleveren die handel
Welk leven bedoel je? Ze lidt alleen maar te slapen en komt elke keer weer met een uber saai verhaal over een "clubgenootje"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
En de rest van de bewoners zijn die niet boring dan.
Lieske en Josti zorgen nog voor een beetje leven in het huis.
Dat gejank en gezeik van de andere is![]()
![]()
![]()
2000 EURquote:
laten we het hopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Was wel mooi gister, volgens mij voor het eerst een wc-stream.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar ingrid en chantal op de plee daar krijg ik echt![]()
![]()
van
Een Seinfeld karakter die in de serie bekend stond als de "Soup nazi"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Offtopic: Art_Core, je had eerst een avatar van een man met een snor, waar was die avatar van?
Thanks, mijn levenslange mysterie is opgelostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Een Seinfeld karakter die in de serie bekend stond als de "Soup nazi"
Ik zit achter mijn ontbijt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
zo... lunchpauze
Ik eet maar een keertje achter m'n bureau... Is wel zo gezellig voor jullie
Van mijn erwtensoep heb je geen lastquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zit achter mijn ontbijt!![]()
Nog last van de ewrtensoep gehad?![]()
Ja hoor, maar sinds Silmarwen dat enthousiast op de weblog heeft gegooid geef ik maar niets meer doorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:38 schreef Bocaj het volgende:
Is er al ergens een sms tussenstand?
De worstenbroodjes zijn al op... Zit nu aan een saladshaker met kaas en mosterd/honing dressing.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust geen worstenbroodjes, flugeltje. Ga eens iets anders eten.
Ik had nog een blik staan en die dus opgegetenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:53 schreef flugeltje het volgende:
Heeft gisteren nu trouwens iedereen aan de erwtensoep gezeten??
Nope, geen streams hier... En dat is maar goed ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik had nog een blik staan en die dus opgegeten![]()
Ik meen dat er nog meer erwtensoep hebben gehad gister...
Kun je op je werk ook streams kijken?
Je mist nix hoor, ze zitten buiten te praten over koetjes en kalfjes en er slapen er ook wat...
Kun je een top 3 geven?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, maar sinds Silmarwen dat enthousiast op de weblog heeft gegooid geef ik maar niets meer door
En ze zingen weer
Graag, wat een kutdwerg zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, geen streams hier... En dat is maar goed ook![]()
Ik vraag mezelf overigens wel af hoe het zit met die onverwachte exit. Dit doet vermoeden dat óf iemand vóór gisteren al een exit heeft aangevraagd óf Hummie nog een rotgeintje in petto heeft...
Ik gok het tweede en ik denk dat we afscheid moeten gaan nemen van Menno...
Nadeel is wel dat je zodra je thuis komt de band of schijf gelijk moet gaan kijken en je ook niets moet aantrekken van al die mensen die al hinkelend op 1 been in polanaise over straat gaan om te vieren dat Rob uit het huis gehaald is want dan weet je de afloop van de uitzending al.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:55 schreef Riann het volgende:
goedenmorgen, ik moet het vanavond opnemen want ik ga namelijk uit eten ook best lekker maar toch jammer dat ik het niet live kan volgen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Afscheid nemen van Menno? Waarom dan...ik wil niet dat Menno gaat.
En stereotomy: je hebt mail.
Ik wil ook mail bocaj@home.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja beste kijkers, Tanja heeft nu al zo vaak gezegd te willen vertrekken dat we het een beeeetje beu zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, geen streams hier... En dat is maar goed ook![]()
Ik vraag mezelf overigens wel af hoe het zit met die onverwachte exit. Dit doet vermoeden dat óf iemand vóór gisteren al een exit heeft aangevraagd óf Hummie nog een rotgeintje in petto heeft...
Ik gok het tweede en ik denk dat we afscheid moeten gaan nemen van Menno...
Want het mag wel op het forum gezet worden maar niet op de weblog ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, maar sinds Silmarwen dat enthousiast op de weblog heeft gegooid geef ik maar niets meer door
En ze zingen weer
Dit is helemaal nieuw voor me? Kon het ook in de streamverslagen niet terug vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Graag, wat een kutdwerg zeg
![]()
Heeft trouwens iemand dat bericht op de weblog uberhaupt ge-double-checkt? Het was niet door een streamregular gepost, maar anoniem, dus het kan zo zijn dat het helemaal niet gezegd is.
http://bigbrother.fok.nl/blog/705quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit is helemaal nieuw voor me? Kon het ook in de streamverslagen niet terug vinden![]()
Waar gaat het precies over? Misschien dat iemand ons kan inlichten![]()
Kun je wel zeggen jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:20 schreef regenworm het volgende:
Het is vandaag een slaapverwekkende dag.![]()
![]()
![]()
Uhm, het is door meerdere mensen gehoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Heeft trouwens iemand dat bericht op de weblog uberhaupt ge-double-checkt? Het was niet door een streamregular gepost, maar anoniem, dus het kan zo zijn dat het helemaal niet gezegd is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja beste kijkers, Tanja heeft nu al zo vaak gezegd te willen vertrekken dat we het een beeeetje beu zijn.
Dus: DAAAHAAAAG Tanja!
Maar niet getreurd hoor, we hebben al een nieuwe zwangere bewoner gevonden, die over een week of 5 uitgeteld is. Zo kan iedereen gewoon nog een keer de laatste weekjes meebeleven.
Ik heb via twee anderen bevestiging gekregen dat Ruud het idd gezegd heeft in zijn show.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Owkee...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb via twee anderen bevestiging gekregen dat Ruud het idd gezegd heeft in zijn show.
Ik wou net ook zo'n cap maken, maar toen ging de stream naar een andere camera. Maar het ziet er welquote:
Ik ook Isa???quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:09 schreef Isabeau het volgende:
het is 20 gradenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook nog een blik erwtensoepmaar ik moet er niet aan denken dat met dit weer te gaan eten. Het is toch zeker geen winter!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/705
Of bedoel je het feit dat Menno een kleine k*tdwerg is die meer slijm heeft dan een naaktslak?
Misschien maakt Ruud wel bekend dat hij TV niet meer ziet zitten en er mee kapt, samen met Linda.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie Menno en Rob al hand in hand door de poort naar buiten komen
![]()
Ruud beloofd wel vaker wat en 2 weken geleden had Rob nooit voor mogelijk gehouden dat hij ooit op de bank zou komen te zitten, misschien is het dat en Ruud moet natuurlijk een beetje reclame maken![]()
Gelukkig, nog maar 8 uurtjes wachten![]()
Nog erger, straks is de opdracht weer afgelopen en zullen ze wat slaap moeten inhalenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja
Wat een ellende. Ze worden vandaag allemaal weer dikke vriendjes en vriendinnetjes.
tot de volgende nominatieronde dan slaat de vlam weer in de panquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja
Wat een ellende. Ze worden vandaag allemaal weer dikke vriendjes en vriendinnetjes.
Misschien willen ze allemaal een datequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Isa wilde gewoon een keer met Stereotomy daten, dat mag toch?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb via twee anderen bevestiging gekregen dat Ruud het idd gezegd heeft in zijn show.
Ik dacht dat je ging mailen wat de tussenstand was. Ik zit al vol verwachting steeds mijn email te checkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien willen ze allemaal een date
De laatste 2x ging het redelijk goed met Ruud in de uitzending en dat hij de tekst vergeet is wel grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien maakt Ruud wel bekend dat hij TV niet meer ziet zitten en er mee kapt, samen met Linda.
Echt, Linda moet het huis uit, Rob en Tanja kunnen voor vuurwerk zorgen, ZEKER als ze er samen inblijven.
STEM ROB op 1010 voor vuurwerk!!![]()
Lieske zei net ook dat ze zoooooooo moe was en dat haar nek vast zatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Sonique het volgende:
De streams zijn weer naatje hiero...
's middags allemaal!
Kunnen ze trouwens die bewoners niet elke dag om 6 uur eruit trappen?
Dit is toch geen kont aan dat ze tot een uurtje of 2 in bed liggen rotten?
Alsof ze moe zijn!!!
Ik heb anders wel het vermoeden dat dat zo is...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Maakt me wel nieuwsgierig. Als Menno er maar niet uitgaat want dat wordt toch steeds meer mn favoriet...
Mocht dat zo zijn, wat ik me niet kan (lees: wil) voorstellen, dan haak ik ook af. Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb anders wel het vermoeden dat dat zo is...
Rob gaat er uit en moet iemand meenemen. Uiteraard wordt het dan Menno...
Als het zo is dat iemand eruit moet zonder dat ze een kans hebben gekregen van het publiek, kap ik met kijken (denk ik...)
Nee hoor, zwart beeld, de streams lijken overbelastquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen ziet weer spoken.
Dan kan Dido wel stoppen met zingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef Riann het volgende:
misschien zingen ze wel zoveel omdat ze hopen dat als ze eruit komen een platencontract krijgen of zo
alleen de koffer van de baby nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef Gia het volgende:
De koffers zijn er.
Hier niet hoor. Perfect beeld op alle 4 streams.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, zwart beeld, de streams lijken overbelast
Hier groen beeld, en de buffer die steeds leeg loopt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Perfect beeld op alle 4 streams.
Geen enkele kans op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Gia het volgende:
Hier ook, beeld op vier streams.
Lieske zit een beetje droevig te kijken. Denk echt dat zij het is die er uit gaat/wil.
Ik denk dat Chantal een weekje in dat huisje gaat vertoeven met de man die BB voor haar heeft uit gekozen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb anders wel het vermoeden dat dat zo is...
Misschien is het reclame voor dat Talpaprogramma waarbij iedereen een ster kan wordenquote:
Versatel streams zijn beter hier (gelukkig)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hier groen beeld, en de buffer die steeds leeg loopt...
Ik zal eens de versatel streams proberen...
Misschien heeft ze wel te horen gekregen dat ze een knieoperatie moet ondergaan wat niet weken uitgesteld kan wordenquote:
joost stinkt te ergquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Nog even een triootje...
[afbeelding]
ja en dáárdoor is ze ook heel moe èn misselijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef marbe het volgende:
Loopt die Lieske nou nog met krukken..?![]()
waar staat Tanja's koffer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
De koffer van de persoon die exit gaat is inmiddels op weg uit het washok?
[afbeelding]
Ja. Ik snap het ook niet. Zwaar gekneusde kniebanden is toch met een paar dagen wel helemaal over.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef marbe het volgende:
Niet nog maar weerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef marbe het volgende:
En........ ze heeft haar "ik ga naar huis shirtje" weer aanquote:
Ze krijg die hele baby kamer mee toch ?quote:
Ze gaat er vanavond uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En........ ze heeft haar "ik ga naar huis shirtje" weer aan![]()
Dat viel mij ook al op. Passen wel bij d'r, saai en lelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef schatje het volgende:
Chantal heeft altijd die laarzen aan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Falco het volgende:
Regie, zeg eens er wat van dat dat speenvarken van een Nathalie haar smoel moet houden.
Mag ik vragen, wat aan nathelie raakt jullie zo?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Sonique het volgende:
NATHALIE, HOU NOU EENS OP MET DAT STEMMETJE!!!!!!
Als lieske weggaat dan ben ik ook weg stop ik ermee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Gia het volgende:
Hier ook, beeld op vier streams.
Lieske zit een beetje droevig te kijken. Denk echt dat zij het is die er uit gaat/wil.
Dan hoop ik dat de andere 2 mogen blijven en niet dat er een nieuwe bijkomt want die krijgt dan de meeste stemmen en dat komt de nominaties niet ten goedequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaat er vanavond uit.. Vrijwillige exit. Drie keer aankondigen en dan toch weer niet gaan, zullen ze toch echt niet accepteren?
Dit zou heeel goed kunnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Chantal een weekje in dat huisje gaat vertoeven met de man die BB voor haar heeft uit gekozen.
Anders is het Ruud de Wild.
Niets mis met Nathalie. Sommige fokkers hebben alleen af en toe een hele sterke drang om haar keel een minuutje of tien dicht te knijpen. Dat is alles. Verder is Nathalie helemaal okee!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef pu55y_camper het volgende:
Mag ik vragen, wat aan nathelie raakt jullie zo?![]()
FF OFFtopic (en dat doe ik nooitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen, wat aan nathelie raakt jullie zo?![]()
Eerste bericht op quote drukken... dat bericht koperen... Dan volgende bericht op quote drukken en het eerste bericht erin plakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
FF OFFtopic (en dat doe ik nooit) hoe krijg je zo'n dubbele quote in je nieuwe berichtje
![]()
ONt. Ik ben gek op dat lieve stemmetje van Nathalie![]()
tJa ik vind haar stemmetje wel leuk. Volgens mij zit er ook vaak een andere reden achter als je je irriteerd aan iemands stem.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets mis met Nathalie. Sommige fokkers hebben alleen af en toe een hele sterke drang om haar keel een minuutje of tien dicht te knijpen. Dat is alles. Verder is Nathalie helemaal okee!
Een nieuwe komt er alleen maar als er in de eerste 2 weken iemand vrijwillig eruit gaat. Dus dat is helemaal niet meer aan de orde. Je hebt wel kans dat de andere twee mogen blijven als Tanja vrijwillig gaat, maar dat zullen de mensen niet pikken die de hele week gebeld hebben. Dus lastige keuze voor BB.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de andere 2 mogen blijven en niet dat er een nieuwe bijkomt want die krijgt dan de meeste stemmen en dat komt de nominaties niet ten goede![]()
sex met tanja dat is net zo erg als sex mat sjankwalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef marbe het volgende:
Als ze die weeen willen opwekken dan mogen ze nu wel alvast aan de slag gaan...... Duurt altijd effe voordat het spul werkt. Wat trouwens ook heeeeel erg goed werkt om de weeen op te wekken is sex en sperma!!! Nieuwe weekopdracht????
Ik denk eerder dat er een rede achter zit dat Nathalie dat stemmetje doet... Onzekerheid...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:03 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
tJa ik vind haar stemmetje wel leuk. Volgens mij zit er ook vaak een andere reden achter als je je irriteerd aan iemands stem.
Raar eigenlijk dat Tanja het steeds heeft over weg gaan en dat ze zo enthousiast staat te pakken, terwijl ze donders goed weet dat juist zij niet naar huis kan tot na de bevalling. Volgens mij gaat het Tanaj héél erg veel geld kosten als ze vrijwillig opstapt. Vervelend mens, ze hoeft alelen maar te werpen en heeft dus maar 1 taak in het BBhuis. Is dat nu zo moeilijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja is gewoon blij dat ze mag pakken
Zou wel erg snel zijn, die mannen moeten ze helemaal doorlichten en neem aan dat die man niets mag vertellen over hoe de buitenwereld over bv. Chantal denktquote:
Het is veel te laat om een nieuwe bewoners in het huis te dumpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de andere 2 mogen blijven en niet dat er een nieuwe bijkomt want die krijgt dan de meeste stemmen en dat komt de nominaties niet ten goede![]()
Klopt. Dus Joost, Nathalie en Dido kunnen het wel vergeten. Maar die doen toch liever Batman spelletjes enzo.quote:
Jah. Dat vind ik nou zo raar. Zit je lekker in die baarmoeder: bonk bonk ramt er in een keer een penis tegen de wand aan. Lekker dan. Pats een kwak sperma tegen je bek.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef marbe het volgende:
Als ze die weeen willen opwekken dan mogen ze nu wel alvast aan de slag gaan...... Duurt altijd effe voordat het spul werkt. Wat trouwens ook heeeeel erg goed werkt om de weeen op te wekken is sex en sperma!!! Nieuwe weekopdracht????
Het is dus simpeler dan ik dachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerste bericht op quote drukken... dat bericht koperen... Dan volgende bericht op quote drukken en het eerste bericht erin plakken
Voor de vrouwen lijkt mij Joost wel leuk voor de PlayGirl... Of Rob daarin moet weet ik niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dus Joost, Nathalie en Dido kunnen het wel vergeten. Maar die doen toch liever Batman spelletjes enzo.
Een invalide man erin hebben ze vast nog niet gehad. Kelly was ook een bezienswaardigheid in de Playboy, dus waarom Rob niet? Alleen bestaat de Playgirl niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor de vrouwen lijkt mij Joost wel leuk voor de PlayGirl... Of Rob daarin moet weet ik niet...
Ik zou als vent echt zo het BBhuis binnenstappen: " Hey, hallo bewoners! Chantal staat onderaan in alle favorietenlijstejs door haar enorme geroddel en gestook, raar dat dat niemand is opgevallen. Lieske doet het juist heel erg goed en Roel deed het goed, maar is enorm gekelderd. Tanja, ederland vindt je een zeikwijf, maar stemt wel massaal op je omdat ze je baby willen zien. Roel's geld ligt trouwens verstopt in de tuin en Chantal en Dido hebben nicotinepleisters. Oh ja, Ddo: niemand zit te wachten op een ijskoningin die spelletjes speelt en weet hoe mooi ze wel niet is. Dat maakt een mens lelijk. Joost, jou vindt iedereen af en toe retevervelend als ADHD'ertje, maar je wordt wel heel erg gewaardeerd door je eerlijkheid en....hoezo moet ik het huis al verlaten?"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef KRIBBET het volgende:
Zou wel erg snel zijn, die mannen moeten ze helemaal doorlichten en neem aan dat die man niets mag vertellen over hoe de buitenwereld over bv. Chantal denkt![]()
volgens mij bestaat niet blad niet meer maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor de vrouwen lijkt mij Joost wel leuk voor de PlayGirl... Of Rob daarin moet weet ik niet...
Ja kelly in de playboy...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een invalide man erin hebben ze vast nog niet gehad. Kelly was ook een bezienswaardigheid in de Playboy, dus waarom Rob niet? Alleen bestaat de Playgirl niet meer.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er een rede achter zit dat Nathalie dat stemmetje doet... Onzekerheid...
De reden dat ik het irritant vind is dat ik niet houd van mensen die proberen een kind van 4 na te doen om aandacht te krijgen...
Of in een homoblad.... schijnen vrouwen ook te lezen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een invalide man erin hebben ze vast nog niet gehad. Kelly was ook een bezienswaardigheid in de Playboy, dus waarom Rob niet? Alleen bestaat de Playgirl niet meer.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als vent echt zo het BBhuis binnenstappen: " Hey, hallo bewoners! Chantal staat onderaan in alle favorietenlijstejs door haar enorme geroddel en gestook, raar dat dat niemand is opgevallen. Lieske doet het juist heel erg goed en Roel deed het goed, maar is enorm gekelderd. Tanja, ederland vindt je een zeikwijf, maar stemt wel massaal op je omdat ze je baby willen zien. Roel's geld ligt trouwens verstopt in de tuin en Chantal en Dido hebben nicotinepleisters. Oh ja, Ddo: niemand zit te wachten op een ijskoningin die spelletjes speelt en weet hoe mooi ze wel niet is. Dat maakt een mens lelijk. Joost, jou vindt iedereen af en toe retevervelend als ADHD'ertje, maar je wordt wel heel erg gewaardeerd door je eerlijkheid en....hoezo moet ik het huis al verlaten?"
editquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido komt door het beeld lopen met een ongelooflijke schuddende reet
Kan zo de catwalk op.
Een smurfenstem is allesbehalve geilquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
whahaah! ja scherp
ja maarja ik vind het wel geil eigenlij en ik denk een heleboel anderen ook.
Het is trouwens ook een bemoederend stemmetje als ze bijv bij joost is.
Ik denk dat het haar uiteindelijk wel helpt. En volgens mij maak je je echt niet zo druk over haar stemmetje en de reden die ze heeft om het te gebruiken als ze niet negatieve gevoelens bij je opwekt.
Ze zorgen er wel voor dat de live uitzending vol met verrassingen komt te zitten en je het wel weer moet gaan kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een nieuwe komt er alleen maar als er in de eerste 2 weken iemand vrijwillig eruit gaat. Dus dat is helemaal niet meer aan de orde. Je hebt wel kans dat de andere twee mogen blijven als Tanja vrijwillig gaat, maar dat zullen de mensen niet pikken die de hele week gebeld hebben. Dus lastige keuze voor BB.
Dat durf ik te betwijfelen, aangezien ze op alle polls bijzonder laag staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
whahaah! ja scherp
Ik kan ook niet tegen kinderen die beneden hun leeftijd doen voor aandacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
whahaah! ja scherp
Het is trouwens ook een bemoederend stemmetje als ze bijv bij joost is.
Ik denk dat het haar uiteindelijk wel helpt. En volgens mij maak je je echt niet zo druk over haar stemmetje en de reden die ze heeft om het te gebruiken als ze niet negatieve gevoelens bij je opwekt.
Vond naats dronken stemmetje wel leuk...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Een smurfenstem is allesbehalve geil. Ik kan zulke mensen absoluut niet serieus nemen hierdoor.
Ja, goed he?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is dus simpeler dan ik dacht![]()
Dank je wel![]()
Ik ga niet op details in maar sex met haar lijkt mij echt goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Een smurfenstem is allesbehalve geil. Ik kan zulke mensen absoluut niet serieus nemen hierdoor.
[..]
Ik zou als vent echt zo het BBhuis binnenstappen: " Hey, hallo bewoners! Chantal staat onderaan in alle favorietenlijstejs door haar enorme geroddel en gestook, raar dat dat niemand is opgevallen. Lieske doet het juist heel erg goed en Roel deed het goed, maar is enorm gekelderd. Tanja, ederland vindt je een zeikwijf, maar stemt wel massaal op je omdat ze je baby willen zien. Roel's geld ligt trouwens verstopt in de tuin en Chantal en Dido hebben nicotinepleisters. Oh ja, Ddo: niemand zit te wachten op een ijskoningin die spelletjes speelt en weet hoe mooi ze wel niet is. Dat maakt een mens lelijk. Joost, jou vindt iedereen af en toe retevervelend als ADHD'ertje, maar je wordt wel heel erg gewaardeerd door je eerlijkheid en....hoezo moet ik het huis al verlaten?"
Ze is aan het werk en dat is het lichaam niet gewendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja loopt flink te hijgen zeg...
Gatverdamme!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik ga niet op details in maar sex met haar lijkt mij echt goed.
En sex met haar stem
Linda heeft last van overmatig afgestorven hersencellen door alcohol gebruik...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Riann het volgende:
Linda is nooit niet goed bij haar hoofd
Dus ze is altijd goed bij haar hoofd?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Riann het volgende:
Linda is nooit niet goed bij haar hoofd
alleen als linda slaaptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze is altijd goed bij haar hoofd?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |