Het zingen is niet om aan te horen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Goed gedaan BB.. Inleveren die handel
Welk leven bedoel je? Ze lidt alleen maar te slapen en komt elke keer weer met een uber saai verhaal over een "clubgenootje"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
En de rest van de bewoners zijn die niet boring dan.
Lieske en Josti zorgen nog voor een beetje leven in het huis.
Dat gejank en gezeik van de andere is![]()
![]()
![]()
2000 EURquote:
laten we het hopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als Rob weg is wordt dat huis echt een zwijnestal volgens mij.
Was wel mooi gister, volgens mij voor het eerst een wc-stream.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar ingrid en chantal op de plee daar krijg ik echt![]()
![]()
van
Een Seinfeld karakter die in de serie bekend stond als de "Soup nazi"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Offtopic: Art_Core, je had eerst een avatar van een man met een snor, waar was die avatar van?
Thanks, mijn levenslange mysterie is opgelostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Een Seinfeld karakter die in de serie bekend stond als de "Soup nazi"
Ik zit achter mijn ontbijt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
zo... lunchpauze
Ik eet maar een keertje achter m'n bureau... Is wel zo gezellig voor jullie
Van mijn erwtensoep heb je geen lastquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zit achter mijn ontbijt!![]()
Nog last van de ewrtensoep gehad?![]()
Ja hoor, maar sinds Silmarwen dat enthousiast op de weblog heeft gegooid geef ik maar niets meer doorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:38 schreef Bocaj het volgende:
Is er al ergens een sms tussenstand?
De worstenbroodjes zijn al op... Zit nu aan een saladshaker met kaas en mosterd/honing dressing.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust geen worstenbroodjes, flugeltje. Ga eens iets anders eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |