Was wel mooi gister, volgens mij voor het eerst een wc-stream.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar ingrid en chantal op de plee daar krijg ik echt![]()
![]()
van
Een Seinfeld karakter die in de serie bekend stond als de "Soup nazi"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Offtopic: Art_Core, je had eerst een avatar van een man met een snor, waar was die avatar van?
Thanks, mijn levenslange mysterie is opgelostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Een Seinfeld karakter die in de serie bekend stond als de "Soup nazi"
Ik zit achter mijn ontbijt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
zo... lunchpauze
Ik eet maar een keertje achter m'n bureau... Is wel zo gezellig voor jullie
Van mijn erwtensoep heb je geen lastquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zit achter mijn ontbijt!![]()
Nog last van de ewrtensoep gehad?![]()
Ja hoor, maar sinds Silmarwen dat enthousiast op de weblog heeft gegooid geef ik maar niets meer doorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:38 schreef Bocaj het volgende:
Is er al ergens een sms tussenstand?
De worstenbroodjes zijn al op... Zit nu aan een saladshaker met kaas en mosterd/honing dressing.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust geen worstenbroodjes, flugeltje. Ga eens iets anders eten.
Ik had nog een blik staan en die dus opgegetenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:53 schreef flugeltje het volgende:
Heeft gisteren nu trouwens iedereen aan de erwtensoep gezeten??
Nope, geen streams hier... En dat is maar goed ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik had nog een blik staan en die dus opgegeten![]()
Ik meen dat er nog meer erwtensoep hebben gehad gister...
Kun je op je werk ook streams kijken?
Je mist nix hoor, ze zitten buiten te praten over koetjes en kalfjes en er slapen er ook wat...
Kun je een top 3 geven?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, maar sinds Silmarwen dat enthousiast op de weblog heeft gegooid geef ik maar niets meer door
En ze zingen weer
Graag, wat een kutdwerg zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, geen streams hier... En dat is maar goed ook![]()
Ik vraag mezelf overigens wel af hoe het zit met die onverwachte exit. Dit doet vermoeden dat óf iemand vóór gisteren al een exit heeft aangevraagd óf Hummie nog een rotgeintje in petto heeft...
Ik gok het tweede en ik denk dat we afscheid moeten gaan nemen van Menno...
Nadeel is wel dat je zodra je thuis komt de band of schijf gelijk moet gaan kijken en je ook niets moet aantrekken van al die mensen die al hinkelend op 1 been in polanaise over straat gaan om te vieren dat Rob uit het huis gehaald is want dan weet je de afloop van de uitzending al.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:55 schreef Riann het volgende:
goedenmorgen, ik moet het vanavond opnemen want ik ga namelijk uit eten ook best lekker maar toch jammer dat ik het niet live kan volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |